Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ret sikker på hun ikke har været i landet i nærmest flere år og hun har sikkert forladt branchen. Hun skrev vidst på et tidspunkt om nogle ubehagelige oplevelser. Jeg tror bare ikke hendes annonce er taget ned fra eroguide. Det ser man tit og derfor jeg ikke bruger deres søgefunktion.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Århh hende husker jeg fra hun var i Odense august 2019. 18 år gammel og rigtig smuk, sød og dejlig. Kunne nu godt tænke mig at se hende i Odense igen. Ville klart overveje et besøg hos hende. Om ikke andet så bare for at kigge på hende.... ;-) Og måske "pille" lidt... Ja, og nok ikke kun kigge og pille.... :-P 
Hmmm nå, det gav dig så ikke rigtigt svar dit spørgsmål.... :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 56 minutter siden:

Jeg er ret sikker på hun ikke har været i landet i nærmest flere år og hun har sikkert forladt branchen. Hun skrev vidst på et tidspunkt om nogle ubehagelige oplevelser. Jeg tror bare ikke hendes annonce er taget ned fra eroguide. Det ser man tit og derfor jeg ikke bruger deres søgefunktion.

Det er 2 år siden hun var i Odense og der mener jeg ret sikkert at hun skrev hun var 18 år i hendes annonce på annoncelight. Hun skriver 20 år i annoncen der linkes til i første indlæg, så det passer jo meget godt med hvad hun er nu. Men det kan der selvfølgelig godt have stået dengang også. Billederne er i hvert fald de samme. Men hvis hun rent faktisk har besøgt DK for nyligt er det lidt mærkeligt hvis der ikke er nogen der har skrevet noget om hende da hun er virkelig lækker og nok ret unik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den lokalitet hun nævner på EG er et kendt sted i landlige omgivelser i "greater Nordjylland", som hun skiftede til efter sin tid i Odense. Men hun var der kun nogle få dage, iøvrigt sammen med en anden teen-GP. Derefter tog hun hjem, og har sandsynligvis ikke været i DK siden. 

Det er rigtigt, som nævnt ovenfor, at hun nævnte nogle uheldige oplevelser. Men jeg havde ikke indtryk af, at hun generelt stoppede på grund af det. Hendes "forretningsmodel" (eller hendes bagmand/udlejers, på den dengang meget brugte adresse i Odense) var at tilbyde nogle meget søgte services for en ung smuk teen, til forholdsvist lave priser, og dermed presse rigtig mange kunder gennem kalenderen hver dag.
Noget som kunne tyde på, at hendes plan mere var at tjene en "one-off" sum penge hun kunne tage med hjem end det var at slå sig ned i DK som GP over en længere periode. 
Men det er ren spekulation fra min side.

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 50 minutter siden:

Men det er ren spekulation fra min side.

Men det lyder ikke helt usandsynligt. Husker dog ikke priserne på nævnte adresse i Odense som lave men som ret rimelige der matchede priserne i Odense meget godt. Men helt enig med dig i at der var rigtigt mange relativt unge og ret lækre piger. Klart et af de bedste steder der har været i Odense meget længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 14 minutter siden:

Men det lyder ikke helt usandsynligt. Husker dog ikke priserne på nævnte adresse i Odense som lave men som ret rimelige der matchede priserne i Odense meget godt. Men helt enig med dig i at der var rigtigt mange relativt unge og ret lækre piger. Klart et af de bedste steder der har været i Odense meget længe.

Hun kørte med standardpriserne for stedet, og hendes extras (roleplay, CIM osv.) var i den lave ende, og cum on tits var inkl., akkompagneret af hendes dejlige smil. 

Jeg tror faktisk du og jeg har været tæt på at møde hinanden på trappen :-) en sommerdag i 2019, hvor vi besøgte en anden "ung" på stedet (det var Rose så ikke, men det gjorde mindre i hendes tilfælde). 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tror faktisk du og jeg har været tæt på at møde hinanden på trappen :-) en sommerdag i 2019, hvor vi besøgte en anden "ung" på stedet (det var Rose så ikke, men det gjorde mindre i hendes tilfælde). 

He he ja det er da meget muligt... :-) Hvem af os var der først? Husker godt "unge" Rose... Men hvad hun manglede i ungdom kompenserede hun for på mange andre måder. Fuck hun var god. :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det var tider, den gang den ene unge flotte pige, afløste den anden i Tarup. Har godt nok haft nogle succes oplevelser ved Pippa og flere andre på den adr.

bla. Isabel som havde de flotteste strittende bryster

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg

Link til indlæg

min mavefornemmelse er det er en bagmand der holder den annonce i live men jeg ved ikke hvordan det fungerer det kan næppe passe hun selv har betalt for yderligere annonce tid (jeg går ud fra det ikke er gratis og annoncere) det samme gælder Amisweet18 på samme område, der ligger 2 bordeller indenfor 50-100m har ikke anvendt nogen af dem men bankede på det ene sted for 1 år siden ca. der stod en grim afrikansk kvinde og naboen hang og lurede i hækken så jeg smuttede igen spild af tid

Redigeret af gøffe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...