Hop til indhold

Recommended Posts

Dette er en beskrivelse af min første oplevelse med en glædespige. Den er forfattet ca. et døgn efter oplevelsen. Jeg håber I kan bruge den.

Jeg havde bestemt mig for at prøve et af de tre steder i Rødovre. Jeg var forbi Seduction Girls, hvor man forlangte 100 kr. for at se tøserne der var på vagt, hvilket jeg ikke følte for. Dernæst var jeg forbi Mansion Girls, hvor døren ikke blev åbnet efter 3 ring. Så til sidst drev jeg op til GentlemenHouse og endte hos Nataly.

Billederne er yderst retoucheret, da jeg snildt tror Nataly næsten kan matche mine 80 kg. Men ellers var det hende, og hun virkede ganske sød og imødekommende. Døren blev åbnet efter lidt stres og jag på den anden side, da jeg først kom ind, og så stod jeg ellers der med 5 ungarske piger, der ingen forstod mere engelsk end laveste folkeskoleniveau.

Men 500 kr. blev prisen for en helt almindelig omgang dansk i ca. 20 min. Hun var ganske sød og nem at have med at gøre. Alt blev klaret med et smil, og hun sagde ja til de få ting jeg spurgte om. Glidecremen var hun dog lidt for generøs med, så det var ikke fordi jeg oplevede for meget friktion på noget tidspunkt. Vi startede i missionæren, så tog jeg hende bagfra, og da jeg kom lidt for tæt på lidt for tidligt fik jeg hende til at ride mig, inden jeg tog hende bagfra igen for at komme.

Selve rideturen var hun ikke særligt god til, men resten forløb fint, og vi var begge helt svedt til efter akten. I missionæren var jeg helt nede og ligge tæt med hende, hvor hun nussede mig på ryggen, hvilket jeg er komplet solgt for, og det fik hun også at vide.

En ekstra lille detalje, der også skal nævnes var, at hun selv tog gummiet af mig og gav mig et par ekstra sekunders mild svensk for at få de sidste dråber med - en rigtigt god oplevelse, at jeg ikke blot var overladt til mig selv så snart handlen teknisk set var gennemført.

Alt i alt kun en nogenlunde oplevelse, trods pigens gode humør og indsats. Kemi var svær at etablere når man nærmest ikke kan tale sammen, og vægten kunne godt have været mere tilsvarende billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...