Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/308722

Havde for et par uger siden fornøjelsen af at besøge Morena. Efter at have vandret lidt rundt fandt jeg den rigtige dør, Morena lukkede op og stod der .. Hun havde ikke alverden på, og hendes petite krop fik mig til at se frem til mere samvær. Der hvor hun holder til deler hun med et par andre piger. Vi kom ind på rummet... Jeg synes det var nemt at slappe af i hendes selskab og vi fik aftalt 30 min ... Jeg synes hun er ret lækker og indlevende i akten ... Det var i hvertfald nemt at tænde på hende og blive tændt... Jeg fik en ordentlig udløsning til slut og var så rundt på gulvet at hun hjalp mig med at knappe min skjorte jeg var kommet helt skævt i gang med.. :-) Helt klart en af de piger der giver valuta for skillingerne.... Hun kan helt klart anbefales... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasper00102 skrev, den 2.9.2021 at 16:07:

https://annoncelight.dk/showad/308722

Havde for et par uger siden fornøjelsen af at besøge Morena. Efter at have vandret lidt rundt fandt jeg den rigtige dør, Morena lukkede op og stod der .. Hun havde ikke alverden på, og hendes petite krop fik mig til at se frem til mere samvær. Der hvor hun holder til deler hun med et par andre piger. Vi kom ind på rummet... Jeg synes det var nemt at slappe af i hendes selskab og vi fik aftalt 30 min ... Jeg synes hun er ret lækker og indlevende i akten ... Det var i hvertfald nemt at tænde på hende og blive tændt... Jeg fik en ordentlig udløsning til slut og var så rundt på gulvet at hun hjalp mig med at knappe min skjorte jeg var kommet helt skævt i gang med.. :-) Helt klart en af de piger der giver valuta for skillingerne.... Hun kan helt klart anbefales... 

 

Lækkert . Fedt du fik en super oplevelse . Hvad med kys og kram , er hun til det . Eller er det bare tag tøjet af og læg dig ned ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasper00102 skrev, for 9 timer siden:

Synes også at hun var god. Der kan være stor forskel på servicen for tiden . .. Kunne også meget godt lide Kate, da hun var i Aalborg... 

Håber virkelig hun kommer til Aalborg igen engang :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...