Hop til indhold

Simone kæmperøv(!)

Featured Replies

Skrevet

I min søgen efter at komme i kontakt med en anden Simone, der holder til i Taastrup, faldt jeg over denne Simone https://annoncelight.dk/showad/288432 der holder til i Glostrup. Ikke samme pige og slet ikke samme ydelser, men blev betaget af hendes billeder og selvudnævnte kæmperøv. 

Lidt skriveri frem og tilbage, og så sad jeg i bilen på vej til Glostrup.  Nem kommunikation på sms, fik fornemmelsen af at det var en sød amatør pige jeg skulle hjem til. Det var nu ikke helt sandheden, men sød var hun. Simone kysser ikke, men giver det lækreste super fransk og er meget nærværende med massere af smil og øjenkontakt. Da hun åbnede døren i undertøj, høje hæle og et Colgate smil var jeg solgt. 
Vi havde en skøn halv time med ganske almindelig sex, der dog pga hendes charmerende væsen, løftede sig over gennemsnittet. Simone er proff, ingen tvivl om det, men på en god måde. Hun er afklaret og hygger dig undervejs. Bagefter er det videre til den næste. Jeg blev ikke skyndt på eller smidt ud, der var tid til small talk. Men det var ikke gfe. 
Billederne.. hm ja hvad skal man sige om det. Det er hende, unden tvivl. Men der er sket lidt lidt siden da. Hun har skiftet hårfarve og undergået nogle forskønnende behandlinger der, i min optik desværre, fjerner hendes naturlighed. Jeg vil ikke uddybe, da Simone ligger vægt på diskretion, så vil man vide mere må man kontakte hende. Hun er her vist 2 gange om måneden. 

Kommer jeg igen? Det er ikke utænkeligt. 

Skrevet

Da du mødte Simone, er hun buttet? Er hun tæt på at være Bbw? Altså kæmpe røv og nogle store lår?  Jeg har hørt det ligger i Glostrup hotel. Det vil sige du skulle henvise til en reception? Før du skulle møde Simone? Har aldrig mødt en glædespige på et hotel, det må være lidt pinligt.

Skrevet
Canelo Saul Alvarez skrev, for 2 timer siden:

Da du mødte Simone, er hun buttet? Er hun tæt på at være Bbw? Altså kæmpe røv og nogle store lår?  Jeg har hørt det ligger i Glostrup hotel. Det vil sige du skulle henvise til en reception? Før du skulle møde Simone? Har aldrig mødt en glædespige på et hotel, det må være lidt pinligt.

Buttet? Nej ikke efter min standard. Hun er en høj og normalt bygget pige. Men ja hun har en dejlig stor røv. 

Stedet har sin egen indgang og man skal ikke tale ned nogen for at komme ind eller ud. Så det er ganske diskret. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.