Hop til indhold
Peterpedal

Go thai massage i århus?

Recommended Posts

Hvor er der mulighed for at få en fornuftig massage plus fuld pakke af ung thai i århus? Jeg har tidligere besøgt NN og fik en ok massage der men det var en ældre model og fuld pakken var ikke særlig inspirerende.

Gerne en pige ala Nancy fra 505 i kbh hvis der er nogen der kender hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er der mulighed for at få en fornuftig massage plus fuld pakke af ung thai i århus? Jeg har tidligere besøgt NN og fik en ok massage der men det var en ældre model og fuld pakken var ikke særlig inspirerende.

Gerne en pige ala Nancy fra 505 i kbh hvis der er nogen der kender hende.

Hmm du finder detsværre ingen Nancy i Århus. Hvis hun var her ville min løn ikke nå at komme ind på kontoen. :D Mit bedste bud er Nam i Hedemansgade. Hun er generelt en god + oplevelse. Cat hos Chaba har også fået gdode ord med på vejen, men da jeg var der spillede det ikke helt(prøvet 1 gang) Så tag Nam, tror det er hende der rammer din smag bedst. Uden at hun når Nancy som jeg mener er en ren sexmakine. Smiler stadigvæk ved tanken om badet med Hende :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm du finder detsværre ingen Nancy i Århus. Hvis hun var her ville min løn ikke nå at komme ind på kontoen. :D Mit bedste bud er Nam i Hedemansgade. Hun er generelt en god + oplevelse. Cat hos Chaba har også fået gdode ord med på vejen, men da jeg var der spillede det ikke helt(prøvet 1 gang) Så tag Nam, tror det er hende der rammer din smag bedst. Uden at hun når Nancy som jeg mener er en ren sexmakine. Smiler stadigvæk ved tanken om badet med Hende :lol::lol:

Nam har jeg prøvet 1 gang for vel et halvt år siden og det spillede bare slet ikke en meter. Massagen var nærmest ikke eksisterende og sexen bagefter forgik på ryggen og helst med samlede ben fra hendes side. Så det gider jeg ikke spilde mine penge på igen. Jeg havde bestilt 1 time og stod på gade 50 minutter efter uden at ha fået tilbudt et bad eller noget at drikke.

Hun behøver ikke ligefrem være en ren sexmaskine men bare en sød og ung og flot pige der ikke har for mange kilo på maven og som giver en go massage og er frisk på en fræk omgang efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er der mulighed for at få en fornuftig massage plus fuld pakke af ung thai i århus? Jeg har tidligere besøgt NN og fik en ok massage der men det var en ældre model og fuld pakken var ikke særlig inspirerende.

Gerne en pige ala Nancy fra 505 i kbh hvis der er nogen der kender hende.

Smut tilbage til N og N på oddervej, bare spørg efter farida, så kører det.

Hun er pt. Det eneste rigtige for mig i århus, blød middel hård massage, og derefter nærmest gfe, og bad næsten sammen, svært i den nye lille kabine men hun kan sagtens vaske dig igennem døren.

God vind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smut tilbage til N og N på oddervej, bare spørg efter farida, så kører det.

Hun er pt. Det eneste rigtige for mig i århus, blød middel hård massage, og derefter nærmest gfe, og bad næsten sammen, svært i den nye lille kabine men hun kan sagtens vaske dig igennem døren.

God vind.

Kan du beskrive Farida? Alder/Højde/vægt/udseende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du beskrive Farida? Alder/Højde/vægt/udseende?

Er ikke min stærke side, alder omkring de 30. Højde ca. 155-160. Vægt nok 55 kg, pæn slank krop med dejlig (tror naturlig) -bskål. Rund dejlig mås hun virker stram i ansigtet lige når man ser hende første gang men det forsvinder helt inde i massagerummet.

Håber det hjalp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...