Rugbrød 52 Skrevet 2. September, 2021 (edited) Jeg troede jeg havde mødt et af de bedste oplevelser efter i dag https://annoncelight.dk/showad/304021 Ariana hedder hun og er noget af det sødeste, ved der er mange gode oplevelser med hende, og kan være der er nogen som ikke har men jeg er fuldstændig ligeglad for lige nu er jeg i himlen. det startede med da jeg kom ind, tog rigtig pænt imod mig, viste mig ud til badet. da jeg kom tilbage lå vi og kyssede med tunge og indlevelse amen det var så lækkert. Ja beklager hvis det bliver lidt lyserødt. men hun kysset virkelig godt, og man kan mærke hun ikke holder tilbage og giver det det bedste blowjob, kunne ikke holde mere end 5min. vi lå og snakkede lidt om Danmark og prøvede at kommunikere så godt vi nu kunne. Hun kan sagtens engelsk mit er ikke det bedste. Og da vi snakkede kunne man bare mærke og se hvor godt et menneske hun er, det er en det fortjener det bedste. Hun er så meget nede på jorden og så behagelig at snakke med. hvis jeg havde råd blev jeg resten af dagen. pigen får 10 intime får hun 10 Jeg kan anbefale hende godt nok vil jeg så gerne beholde hende selv, men hvis man er til gfe og en smuk og dejlig pige så det bare om at komme afsted. jeg skal afsted alle de gange jeg kan, ved godt det kan være svært at tro på når man ikke helt kender mig, men ville aldrig anbefale en pige så meget hvis jeg ikke mente det. Men vær sød ved hende hun er satme dejlig Redigeret 2. September, 2021 af Rugbrød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 2. September, 2021 Hvor ca. i Århus holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rugbrød 52 Skrevet 3. September, 2021 Ham der gutten skrev, for 10 timer siden: Hvor ca. i Århus holder hun til? Tæt ved Brugsen ved Vesterbro torv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg