Hop til indhold
Rugbrød

Sweet Ariana AGAIN in Aarhus!

Recommended Posts

Jeg troede jeg havde mødt et af de bedste oplevelser efter i dag 

https://annoncelight.dk/showad/304021

Ariana hedder hun og er noget af det sødeste, ved der er mange gode oplevelser med hende, og kan være der er nogen som ikke har men jeg er fuldstændig ligeglad for lige nu er jeg i himlen.

det startede med da jeg kom ind, tog rigtig pænt imod mig, viste mig ud til badet.

da jeg kom tilbage lå vi og kyssede med tunge og indlevelse amen det var så lækkert. Ja beklager hvis det bliver lidt lyserødt. 
men hun kysset virkelig godt, og man kan mærke hun ikke holder tilbage og giver det det bedste blowjob, kunne ikke holde mere end 5min. 

vi lå og snakkede lidt om Danmark og prøvede at kommunikere så godt vi nu kunne. Hun kan sagtens engelsk mit er ikke det bedste. Og da vi snakkede kunne man bare mærke og se hvor godt et menneske hun er, det er en det fortjener det bedste. Hun er så meget nede på jorden og så behagelig at snakke med. 

hvis jeg havde råd blev jeg resten af dagen. 

pigen får 10 

intime får hun 10 

Jeg kan anbefale hende godt nok vil jeg så gerne beholde hende selv, men hvis man er til gfe og en smuk og dejlig pige så det bare om at komme afsted.

jeg skal afsted alle de gange jeg kan, ved godt det kan være svært at tro på når man ikke helt kender mig, men ville aldrig anbefale en pige så meget hvis jeg ikke mente det.

Men vær sød ved hende hun er satme dejlig 

Redigeret af Rugbrød

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...