Hop til indhold
M_R.

Ud af kroppen oplevelse med Nonni

Recommended Posts

Pigen: Annoncerer på bla. annoncelight.dk

Aktuel annonce: https://annoncelight.dk/annonce/64794/ti ... aek-dp-sxf

Jeg har i længere tid haft udkig efter en anal oplevelse, med en pige som mærkbart ville finde glæde i at blive kneppet i røven. Hårdt!

Det skulle være den helt rette oplevelse, så det har været med tålmodighed at jeg igennem længere tid har undersøgt nettet.

Nonni er anmeldt tidligere, og i rosende vendinger. Det var det som i sidste ende gjorde at valget faldt på hende.

Tidspunkt blev booket, og selv vores aftale havde lidt tidsmæssige "startudfordringer", lykkedes det at finde hendes meget diskrete hyggelejlighed i KBH NV. Jeg var ikke helt med på hvordan det praktiske i forhold til penge, grænser m.m. skulle foregå, så jeg lændte mig op at hendes SMS: "Det er meget vigtigt at du ikke banker på, men bare går lige ind".

Ind i hulen, som er godt udstyret til leg.... midt på den store seng ligger Nonni helt nøgen med bind for øjnene og leger med en lille dildo. Hun byder mig velkommen og vi små snakker de praktiske ting på plads, alt imens hun ligger der på sengen, helt nøgen og leger videre. RET FRÆKT!

Nonni hjælper mig af med mit tøj, stadig blindfoldet (hvilket hun var hele seancen igennem), og går på opdagelse med hendes hænder på min krop. Hun kommenterer hver lille detalje hendes hænder opdager, hvilket gør stemningen mere og mere intens. Vi anretter os i den høje seng, i øvrigt med velplacerede store spejle så man kan følge med i hver lille detalje. Her begynder mine hænder at gå på opdagelse.... over alt.... alt er tilladt, undtagen direkte kontakt med hendes klit, som åbenbart er for følsom til den slags leg.

Det er helt tydeligt at her er en pige som både finder legen pisse fræk, og trives rigtig godt i rollen. Her er der tale om liderlighed så det driver... i bogstavelig forstand. Nonni bliver MEGET våd, og fingerlegen gjorde det kun "værre". G-punktet blev fundet og med lidt guidening gik der ikke lang tid før Nonni begyndte at reagere voldsomt... "du gør mig så pisse liderlig, og jeg får så meget lyst til at du fister min fisse" Med afsat 2 timer, var der masser af tid til at kaste sig ud i alle afskygninger af Nonnis menukort.

Lidt glidecreme og lidt tålmodighed, og hun havde hele min hånd til håndledet oppe i hendes fisse. Er man til fist, skal man prøve Nonni! Hun reagerer meget voldsomt på det, og kommer meget nemt i nogle meget våde orgasmer. Hun kan varmes op til at kunne tage hånden i et hurtigt tempo.... pisse frækt.

"Nu skal jeg altså sutte pik" - På med gummi, og der blev disket op med det mest grådige BJ jeg har oplevet i lang tid. "Jeg elsker simpelhen bare at sutte pik" - og det kan mærkes. Jeg er ikke den største model for neden, så hun kunne mere eller mindre tage den til roden... ret tæt på. Og hun er ikke sart. Hun slipper pikken med munden og beder mig om at mundkneppe hende, alt imens jeg har min hånd oppe i hendes fisse... Så sagt, så gjort. Hun kan sku tåle noget den tøs.

Nåh, men jeg var kommet for analsex, og jeg skal lige love for at jeg fik analsex. Nonni kan tage den så hårdt som jeg overhovedet kunne give... nærmest dyrisk. Hun klynker, og opfordrer selv til "mere, mere mere, hårdere.... bliv ved" Hun kan virkelig tage den hårdt!

"Nu skal du prøve noget helt vildt frækt" - Nonni smurte min hånd ind i glidecreme igen, og førte min hånd op i hendes fisse. Hun lå ryggen med vidt spredte ben. Helt op og i bund kom hånden. "stik din pik op i min røv nu" - DAMN, en total fræk oplevelse af at kunne mærke min pik i hendes røv med min hånd i hendes fisse.

Det blev til skift imellem fisse og røv, den lille dildo i fissen og min pik i røven, dildo og min pik i fissen endnu mere fist og BJ både i sengen og sofaen.... altsammen i sådan en intens og liderlig stemning at tiden forsvandt. De 2 timer fløj afsted, og jeg gik derfra, fuldstændig udkneppet, og helt høj af oplevelsen!

Nogle detaljer bliver imellem Nonni og jeg, men det er min helt klare overbevisning at Nonni absolut også fik noget ud af oplevelsen. Hun er MEGET tilstede... helt naturligt og MEGET liderligt.

Da jeg endelig var kommet, så det bragede og hele min krop nærmest var i spasmer, lå vi begge to og koksede ud... Jeg tog hendes arm og hævede den, og gav hende en "high 5" - noget vi begge grinte af, og som sementerede oplevelsen: Ægte forbandet og løsluppen liderlighed på max gas.

1000 tak Nonni, for en ud af kroppen oplevelse. :P

Mæt, træt, høj - kolaps...... go sommer derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Virkelig flot anmeldelse

jeg kan kun bakke op. Besøgte selv Nonni i onsdags da hun lige var kommet fra ferie.... hun var virkelig i hopla *gg* Jeg har besøgt hende mange gange - men her efter hendes ferie er det som om der er en del der skal indhentes :D :D :D

Tak for rigtig god anmeldelse :D

Hvordan ser Lonni ud? Er hun stor?

hun er høj, men ikke tyk efter min egen smag... der er vel 5-6 kg for meget men hun har rigtig flotte former med ret store bryster.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Nonni og der er vel 10 kg for meget vil jeg tro, men hun har en fantastisk indlevelse og gør det helt sikkert af lyst. Fra fisse til anal og så til fisse igen, man knalder bare og hun er med hele vejen. 30 min blev det til med sex i alle mulige stillinger:)

Hun tænker også på begges sikkerhed, så man hiver ikke noget med hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...