Hop til indhold

Recommended Posts

Min første anmeldelse så bær over med mig drenge :D

Var på Thaicorner restaurant med venner, og besluttede os så for at tage "desserten" nede under i baren. Der var mange ladyboys som sgu ikke var særlig kønne, men de leverede sgu god underholdning. I hjørnet stod så en gruppe på 4 thai piger, og det viste sig så at det var "Mammasan "

Fra 505 med sit personale. Et par flasker kom på bordet og vi blev alle godt stegt. Mammasan anbefalede mig så at komme dagen efter og besøge hende, og der var sgu noget ved hende der tændte mig.

Søndag morgen kørte jeg så "ned og vaskede bil" som jeg sagde til fruen, og stoppede så ved 505 med nybarberede boller. Måtte gå forbi bilforhandleren og hans kunder mens jeg kiggede ned i jorden.

Ringe på, og en tyk trunte åbnede døren. (Dårlig start tænkte jeg ) spurgte efter Mamasam , og hun kom med stort smil og gensyns glæde. Jeg ville som sagt gerne ha massage, men hun kunne ikke massere sagde hun, pis tænkte jeg, enten fordi hun ikke kunne massere, eller hendes åbenlyse tømmermænd, eller at jeg ikke var så smart som aftenen før :D

Jeg vælger at tro det første, ha ha. Hun anbefalede så en anden pige der vist nok hed Eam /prem ?

Og hold da op en gude smuk pige der kom ud, rimelig høj, slank, og perfekte bryster i en stram stram grøn kjole. Ind i værelset til venstre hvor jeg bestilte en olie massage til 300kr. Penge skifter hænder og jeg får 200kr tilbage på min plov. Hun starter med at vaske mine fødder og så min krop med kold sæbevand, lidt koldt, men godt nok

Ligger mig på maven og hun starter med ryggen, og bevæger sig langsomt op til skuldre og læner sig ind over mig så hendes bryster strejfer min nakke hver gang hun bukker sig. Bevæger sig ned og gir mine ben en tur, og strejfer selvfølgelig lige mine fyldte boller. Hun er ret stille under massagen, og det er fint for mig faktisk. Vender mig så om og jeg får øjenkontakt med hende, hun smiler sødt og spørger om jeg vil ha lidt extra ? Hun vil så ha 300kr for et håndjob, men jeg svarer at jeg kun har de 200kr som hun lige har givet mig tilbage, og det er ok siger hun. Hun tager lidt mere olie på, og fuck hun er god til det, kører op og ned og glemmer ikke hovedet. Den obligatoriske " wow du har en stor pik" kommer frem, på Dansk med lidt Svensk accent ? Og jeg spiller med på legen og trækker hende lidt længere op til mig, havde fået en ide at jeg ville komme på hendes lækre ben. Hun går så lige pludselig ned og slikker mig på bollerne mens hun arbejder videre og kommer så op igen mens hun bider mig i brystvorten. Jeg tager hende så på røven under kjolen og da hun stønner blidt kan jeg ikke holde mig mere og skyder så ladningen af, desværre på mig selv, og ikke hende. Ha ha

Hun vasker så olien af med en vaskeklud, men hun nynner en thai sang. jeg gir hende de 200 og siger at hvis jeg er en sød dreng kan jeg få hele pakken næste gang for 1000kr.

Til slut stikker jeg lige hovedet ud i det lille køkken til venstre for at sige farvel til Mamasan, men hun sover sammen en af pigerne fra aftenen før.

Kommer jeg igen : JA hvis jeg kan få samme pige

Lille minus er at man skal forbi bilforhandleren og hans kunder, men rent lille sted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...