cassanova 560 Skrevet 1. September, 2021 Sexy vera tog imod mig i døren iklædt bordeloutfit, rød kjole , høje hæle, hofteholder lange strømper m.v. Hun er meget smilende men egentligt ikke særligt venlig men en smule Arrogant . Kropsmæssigt er hun almindelig , ikke noget særligt . Selve sexakten var maskinagtig. Ok hun gav et godt blowjob med kondom til en start. 69 og licking var åbenbart ikke med i prisen ( 1000 for en halv time) så vi gik direkte over til samleje i forskellige positioner. Hun stønnede på de rigtige indstuderede tidspunkter. Det er faktisk noget af det dårligste sex jeg har oplevet længe. Jeg har prøvet to andre piger samme sted , Fantasyhouse Darumvej, begge noget af det bedste sex jeg har oplevet, men Sexy Vera var en nitte. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 944 Skrevet 1. September, 2021 Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 560 Skrevet 1. September, 2021 mester4u skrev, for 6 minutter siden: Har du et link? Kan ikke finde ud af at overføre et link, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 1. September, 2021 cassanova skrev, for 21 minutter siden: Kan ikke finde ud af at overføre et link, Er det hende her. https://annoncelight.dk/showad/229670 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 560 Skrevet 1. September, 2021 Vestjyde 45 skrev, for 2 timer siden: Er det hende her. https://annoncelight.dk/showad/229670 Ja det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 1. September, 2021 (edited) cassanova skrev, 1 time siden: Ja det er hende. Ok. Er det hende på billederne? Grunden til jeg spørger er at de ikke er helt ukendte med falske billeder derude. Redigeret 1. September, 2021 af Vestjyde 45 V Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snorker69 8 Skrevet 1. September, 2021 Har du været hos Vera eller Veronica? Vera har tidligere brugt denne annonce, men nu hedder brugeren SweetVeronica. Veronica kender jeg ikke, men Vera var fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 560 Skrevet 2. September, 2021 Snorker69 skrev, for 5 timer siden: Har du været hos Vera eller Veronica? Vera har tidligere brugt denne annonce, men nu hedder brugeren SweetVeronica. Veronica kender jeg ikke, men Vera var fantastisk. Har været ved SweetVeronica. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snorker69 8 Skrevet 2. September, 2021 Så skulle du måske ændre overskriften... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg