møgsvinet 808 Skrevet 31. August, 2021 Jeg står og skal til Randers her i løbet af ugen og har efter flere anmeldelser herinde lidt kig på Nana på Nørrebrogade, men jeg kunne godt tænke mig at have en backup hvis jeg nu ikke kan få en tid hos hende. Jeg kender ikke til så mange steder/piger i Randers. Af dem der er der nu har jeg været forbi Kat (da hun havde egen butik) en del gange og så har jeg været forbi Jiramon to gange, hvor jeg den ene gang fik et HJ af Lun til 1.000,- og den anden gang fik FP til 1.500,- af hendes medhjælper - hende der tidligere havde Massagehuset på Slotsgade 18. Kat var desværre ret svingende i nedadgående retning de sidste gange jeg var hos hende og jeg synes det er alt for dyrt hos Jiramon i forhold til hvad man får. Derfor søger jeg nu forslag til backup for Nana eller hvis der er noget der er bedre så som første prioritet ... Det må meget gerne være en der er slank og petit. Jeg foretrækker (små) naturlige bryster frem for dem der er hjulpet på vej. Det er et stort plus hvis hun tilbyder analt eller/og sex uden kondom. Gerne glatbarberet. Ung foretrækkes men den betyder ikke så meget hvis hun bare ikke er for hærget. Massagen må selvfølgelig også gerne være god ligesom prisniveauet gerne må være så det ikke er min tegnebog der ender med at blive kneppet ... På forhånd tak Links til de omtalte (der er mig bekendt ikke til Kat): Nana: Randers, Nana en lille eksotiske pige. - Annoncelight Jiramon: ❤️ 51888799 ❤️ Vi er tilbage igen på fuld kraft. Velkommen hos Jiramon ❤️ - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 190 Skrevet 31. August, 2021 Emmee er lækker og med på det meste, dog ikke uden kondom: https://annoncelight.dk/showad/326462 Anny Massage (ingen annonce) på Mariagervej har vist Kat på besøg, så du kan få et gensyn. Anny er den ret så direkte type, ikke så meget min smag, men smag og behag Nana du nævner synes jeg er venlig og sympatisk, men måske også lidt husmor-kedelig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 686 Skrevet 31. August, 2021 Enig med Prikken: Emmee er så lækker og utroligt fræk. Du går ikke galt i byen hvis du vælger hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 808 Skrevet 31. August, 2021 Prikken skrev, for 1 time siden: Emmee er lækker og med på det meste, dog ikke uden kondom: https://annoncelight.dk/showad/326462 Anny Massage (ingen annonce) på Mariagervej har vist Kat på besøg, så du kan få et gensyn. Anny er den ret så direkte type, ikke så meget min smag, men smag og behag Nana du nævner synes jeg er venlig og sympatisk, men måske også lidt husmor-kedelig Med på det meste, inkluderer det også anal? Hvordan er prisniveauet hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 190 Skrevet 1. September, 2021 Har ikke selv prøvet anal, men ja iflg andre anmeldere. Prisniveau som i Aarhus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 25 Skrevet 3. September, 2021 Min absolut favorit i Randers er oue massage i Vester kirkestræde.. Men det kommer jo an på hvad man går efter.. Hun er ihvertfald noget af det sødeste at snakke med og dejlig pirrende massage... Men fuld pakke det får du helt sikkert ikke hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sloggi 0 Skrevet 3. September, 2021 Jeg kan se i er en del der skriver hende Emmee, men jeg kan ikke finde hende, er der nogen der har et link til hende eller et nummer? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 129 Skrevet 4. September, 2021 Hun har pt dårlig ryg og kan ikke arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 14. September, 2021 møgsvinet skrev, den 31.8.2021 at 20:54: Jeg står og skal til Randers her i løbet af ugen og har efter flere anmeldelser herinde lidt kig på Nana på Nørrebrogade, men jeg kunne godt tænke mig at have en backup hvis jeg nu ikke kan få en tid hos hende. Jeg kender ikke til så mange steder/piger i Randers. Af dem der er der nu har jeg været forbi Kat (da hun havde egen butik) en del gange og så har jeg været forbi Jiramon to gange, hvor jeg den ene gang fik et HJ af Lun til 1.000,- og den anden gang fik FP til 1.500,- af hendes medhjælper - hende der tidligere havde Massagehuset på Slotsgade 18. Kat var desværre ret svingende i nedadgående retning de sidste gange jeg var hos hende og jeg synes det er alt for dyrt hos Jiramon i forhold til hvad man får. Derfor søger jeg nu forslag til backup for Nana eller hvis der er noget der er bedre så som første prioritet ... Det må meget gerne være en der er slank og petit. Jeg foretrækker (små) naturlige bryster frem for dem der er hjulpet på vej. Det er et stort plus hvis hun tilbyder analt eller/og sex uden kondom. Gerne glatbarberet. Ung foretrækkes men den betyder ikke så meget hvis hun bare ikke er for hærget. Massagen må selvfølgelig også gerne være god ligesom prisniveauet gerne må være så det ikke er min tegnebog der ender med at blive kneppet ... På forhånd tak Links til de omtalte (der er mig bekendt ikke til Kat): Nana: Randers, Nana en lille eksotiske pige. - Annoncelight Jiramon: ❤️ 51888799 ❤️ Vi er tilbage igen på fuld kraft. Velkommen hos Jiramon ❤️ - Annoncelight Hvem endte du ved? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 14. September, 2021 (edited) midtjyden skrev, for 30 minutter siden: Hvem endte du ved? /North Redigeret 14. September, 2021 af North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 242 Skrevet 23. September, 2021 denfraekke71 skrev, den 3.9.2021 at 13:27: Min absolut favorit i Randers er oue massage i Vester kirkestræde.. Men det kommer jo an på hvad man går efter.. Hun er ihvertfald noget af det sødeste at snakke med og dejlig pirrende massage... Men fuld pakke det får du helt sikkert ikke hos hende Fik massage af hende i dag, god massage og afslutning med håndjob, hun virker dog lidt coronaforskrækket idet hun havde mundbind på selvom jeg er fuldt vaccineret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg