Hop til indhold
Bundstokken

Sort uheld

Recommended Posts

Er der nogen af jer der har prøvet sende en SMS med forespørgsel om ydelser til en pige - og efterfølgende opdage at i havde tastet et forkert nummer :shock: . -- og hvilke følger har i evt. oplevet ??

Jeg har prøvet at søge på nummeret , jeg får at vide at det er enten hemmeligt, er et taletidskort eller ikke eksisterer, men hvis det er det sidste ville SMS'en jo komme tilbage .

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Korrektion.

SMS'er er ikke e-mails.

Bliver de sendt til ikke eksisterende numre eller for den sags skyld fastnetstelefoner, ryger de bare ud i intetheden.

Prøv at sende en uskyldig til din mor eller en anden, der stadig har fastnet, og du er overbevist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Korrektion.

SMS'er er ikke e-mails.

Bliver de sendt til ikke eksisterende numre eller for den sags skyld fastnetstelefoner, ryger de bare ud i intetheden.

Prøv at sende en uskyldig til din mor eller en anden, der stadig har fastnet, og du er overbevist.

Ok, tak :)

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan bare ikke se om et nummer er fast eller mobil idag.

Man kan også sætte leveringsrapport til på sin telefon. Så finder man ud af om ens besked er leveret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et godt råd flere af mine gæster bruger. De starter med at skrive en sms hvor i der helt enkelt står. Er det sisse fra Ålborg jeg skriver med........

Så er der ikke noget af flove sig over hvis der kommer en besked retur med et desværre.

Og ved bekræftelse er det bare med at gå til makronerne. ... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke prøvet det i købesex verdenen :)

Men har prøvet at være i et forhold, hvor hun var slavetøs/pige...... og det gik ret livlig for sig på sms også i hverdagen.

Det endte med, jeg fik sendt en temmelig Kinky sms til min kammerat :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet noget i den frække afdeling.

Men prøvede engang hvor en veninde havde skiftet nummer og hendes gamle nummer var blevet aktiveret igen... Det tilhørte så åbenbart en 6 årig pige :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men prøvede engang hvor en veninde havde skiftet nummer og hendes gamle nummer var blevet aktiveret igen... Det tilhørte så åbenbart en 6 årig pige :shock:

.. Så var det heldigt det ikke var i den frække afdeling :lol::lol:

Jeg har aldrig prøvet at sende forkert sms... men har ofte været bange for det ville ske :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

.. Så var det heldigt det ikke var i den frække afdeling :lol::lol:

Jeg har aldrig prøvet at sende forkert sms... men har ofte været bange for det ville ske :)

Ja hehe

Det var vist hendes forældre som svarede tilbage på min sms....

Når jeg ringer efter købe-sex starter jeg altid bare med at sige at jeg hat set deres annonce.... Det må være neutralt og uskyldigt.

Den var ellers go, ham der var gået ind i den forkerte lejlighed :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har på i Iphone sendt en noget fræk video til Pia min veninde, men den var til Per som stod lige nede under, så slut med at sende mens jeg køre bil :oops:. Opdagede det først da Pia skrev, ok det var sgu en dejlig aften hygge ting du sendte der og tak :lol: ups

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har både prøvet at sende og modtage beskeder der have åbentlyse uheldige indhold set i forhold til den uheldige modtager.

Det blev taget i stiv :-) arm begge steder.

Livet er for kort til røde ører - men er trods alt glad over at beskeden "jeg vil tage dig hårdt bagfra" blev sendt til en mandlig kammerat og ikke min mor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev en Nytårsaften en besked til min daværende sexyder, men fik sendt den til min søn :o

Sendte hurtigt en besked til min søn, at han skulle glemme alt hvad han havde læst,

har aldrig hørt noget fra ham, om det, men hertil skal lige siges, at vi havde snakket om hvad jeg "lå" og lavede! Første reaktion, idiot, senere blev det til en respekt for mig, og i dag hvor han har fået en kæreste, ja selv hun, tror jeg, forstår mig, er dog en kvinde, og nysgerrig ;)

Så en gang imellem kan et sort uheld, også føre til noget godt, jeg lever, og min familie forstår mig?

Tror jeg , og så er alt jo godt, jeg glæder mig ihvertfald til næste uge hvor jeg får besøg af min nuværende sexyder, uff, grimt ord? nej, det er jo derfor vi mødes, men så er der lige nogle plusser,

(imens vi lige nusser).

Sort Uheld ;) ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Larry

Den her er jeg ikke så stolt af, men under en tur i byen byttede vi om på numrene af min kammeratskabets nye kæreste og gamle kæreste i hans telefon. Vi syntes selv det var skide sjovt, men den stakkels ex kæreste syntes ikke det var så cool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...