Hop til indhold

Ordforklaring

Featured Replies

Skrevet

Exclusive: Det bliver mega dyrt, jeg ser fantastisk godt ud, men jeg er for kendt til der her sted, og desuden skal du ikke forvente at jeg byder ind med noget som helst.

Party: Medtag meget gerne en eller anden form for stoffer, da jeg har brug for et eller andet for at kunne være sammen med dig.

Good Time: Jeg spiller høj musik, og er ikke specielt interesseret i at blive afbrudt mens jeg danser rundt; hvis du tænker at vi skulle have SEX, bliver du måske skuffet.

Hygene is very important to me: Jeg vil afspritte dig hver 45ende sekund, og jeg hader alle former for menneskelige lugte, og kropsvæsker, så jeg er virkelig i den forkerte branche.

Without: Alle billederne er falske, og jeg er en handlet pige udsat for "trafficing" De mennesker som udnytter mig på det groveste, skriver "without" fordi de tror at det er det som alle mænd efterspørger; og så er de i øvrigt ligeglade hvad der måtte ske med mig.

1 Hour 800DKK: Annoncen er fuldstændig falsk, og jeg er enten en skaldet middelalderlig mand, som ikke har andet at tage sig til end at finde ud af hvor perverse mænd er parate til at være, et par tenage piger som drikker bacrardi breezers og, vil gerne have det lidt sjovt med at eksponere alle mulige underlige perverse FAR typer, eller også er jeg en 100Kg grim kvinde, som tænker at de jo nok ikke skrider alligevel når de ser mig, for det koster jo kun 800.

Thai Tantra: Vi har hørt at mænd er meget interesserede i Tantra, så vi kalder det bare Tantra, og stryger dem blødt på langs af kroppen; De ved jo alligevel ikke hvad Tantra er.... Og så ser vi lige om vi ikke kan sælge, mindst HJ, BJ, men helst FP selvfølgeligt, som altid koster 1500DKK.

No SEX Without: Ingen SEX Uden Kondom. (Fair Enough)

Thai FP = 1500DKK

Danish FP = 2000 DKK (minimum)

"Spanish FP" = 1000-1200 DKK. (often from South America)

FP < 1000 : Glem Det.

Blowjob Without, Depends on Hygene: Du får ikke et blowjob uden.

Tounge Kiss, Depends in Chemestry: Du får ingen tungekys.

19 Years Old: ...Det er højst sandsynligt korrekt, eller tæt på!! 

29 Years Old: Jeg er 35 år gammel eller mere.

39 Yaers Old: Jeg er mindst 49.

Luxury Appartment: Jeg har lejet en 2 værrelses gennem AirBNB, og jeg håber ikke naboerne fortæller dem hvad de har observeret.

I'm a Japanese Student: Jeg kommer fra Kina.

No Rush: ..... Hmm, der er vidst ingen der skriver sådan.

No Limits, No Anal: Selvforklarende; der er et eller andet som ikke stemmer.

Sexy Curves: Jeg vejer vidst for meget.

Good Time: Næppe.

I'm a natural redhead: Jeg bruger en del penge på hårfarve.

I'm a natural blonde: Jeg er ret sikker på jeg har læst et sted at mænd elsker blondiner;; og jeg bruger en del penge hos min frisør på blege produkter.

Squrting Queen: Jeg drikker en mase vand inden, og så kan jeg tisse på dig, når du har lyst.

Nymphomaniac: Har endnu ikke mødt en.

Duo: Wow, vi kan tjene dobbelt så meget på den samme tid.

etc. Der er nok meget mere, men nu vil jeg gerne lave noget mad, og få noget at spise.

mvh

amatør

Skrevet

Hvor vil du hen med dette opslag 

Skrevet
BlackMagic2020 skrev, for 2 timer siden:

Hvor vil du hen med dette opslag 

Hyggesnak, sjov, spas, grin. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.