Hop til indhold
Gokke

Thaimassage af ladyboy i Århus

Recommended Posts

Hejsa :)

Er der nogen der ved om der er en ladyboy i Århus der giver Thaimassage med mulighed for mere?

I så fald hvorhenne. Jeg har søgt på forum, men kan ikke finde noget.

Mvh: Gokke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har tit været en hos ASIAN JORDBROVEJ 28, men jeg har aldrig prøvet en af dem. Det er dog længe siden jeg har været der, men du kan jo prøve at ringe til dem eller kigge forbi...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har tit været en hos ASIAN JORDBROVEJ 28, men jeg har aldrig prøvet en af dem. Det er dog længe siden jeg har været der, men du kan jo prøve at ringe til dem eller kigge forbi...

Så gik der en prås op for mig. Nå så har jeg da prøvet det også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hihi. Fik du massage af en ladyboy uden at opdage det?

Det må jo være positivt for dem der kan lide at de er så feminine som muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hihi. Fik du massage af en ladyboy uden at opdage det?

Det må jo være positivt for dem der kan lide at de er så feminine som muligt.

Ja hun ville gerne give hj og bj, men beklagede at hun ikke kunne bum bum. Jeg fik et dejligt blødt varm kys og " i am sorry" hæ hæ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ret sikker på at der også har været en hos Saimai i Augustenborggade .... Men "hun" var absolut ikke særlig lækker eller feminin ...

Men prøv at kigge derom og se ;)

Vh

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

Viste ikke der lå en over på Jordbrovej.

Hvad kostede det Århuselsker (hvis du kan huske det?)

Jeg gik benhårdt efter bum bum -også den dag. HJ kan jeg selv, og næsten også BJ :mrgreen: Det blev derfor kun til uskyldig massage til 300. Hun nævnte 600 og 800 for de andre ydelser. Altså Århus standard.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gik benhårdt efter bum bum -også den dag. HJ kan jeg selv, og næsten også BJ :mrgreen: Det blev derfor kun til uskyldig massage til 300. Hun nævnte 600 og 800 for de andre ydelser. Altså Århus standard.

Hmm ok.. well ikke lige min kop te men det kunne da være sjovt at gå ind og se hvis man er i nærheden en dag.

Men tak for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...