Hop til indhold
sunny

Gode råd efterlyses

Recommended Posts

Jeg har nogle gange oplevet, at jeg ikke kan slappe ordenligt af, når jeg besøger en GP, hvilket betyder, at jeg ikke kan få andet end en halvstiv på eller ingenting.

Har efterhånden prøvet at køre uforrettet et par gang (og har selvfølgelig betalt pigen for tiden alligevel) - men det er sgu øv at køre derfra, med tunge underhylere og tomme lommer :).

Er ellers typen, der altid vågner med en dyne der ligner en tipi, og kan være virkelig tændt, når jeg kører ud til pigen - for så øv ...

Jeg tænder mest på rigtig GFE - og har tænkt på, om jeg måske bare har besøgt de forkerte eller er for dårlig til at kommunikere om det, når jeg ankommer. Har faktisk aldrig prøvet GFE med kys osv, så jeg fik følelsen af kærestesex - tænker faktisk, at det nok vil hjælpe på nervøsiteten.

Har så også det "problem" er jeg er ikke voldsomt følsom på dilleren - der skal helt en fast hånd eller læber til, for at jeg mærker noget - specielt når der er gummi på.

Hvad gør i andre ellers i sådan en situation - gode råd er meget velkomne :) 

På det sidste har jeg tænkt på, om jeg skulle prøve Kira og/eller Laura i Svalereden - har læst så meget godt om de to piger :)

Redigeret af sunny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims

Få erfaring og afslapning ved  thaimassage. En fem ti gange burde være nok.  Når du har fundet roen kan du sige ja til håndtrolden eller besøge en af de danske piger du tænder på. Thats it.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sunny skrev, for 7 timer siden:

Jeg har nogle gange oplevet, at jeg ikke kan slappe ordenligt af, når jeg besøger en GP, hvilket betyder, at jeg ikke kan få andet end en halvstiv på eller ingenting.

Har efterhånden prøvet at køre uforrettet et par gang (og har selvfølgelig betalt pigen for tiden alligevel) - men det er sgu øv at køre derfra, med tunge underhylere og tomme lommer :).

Er ellers typen, der altid vågner med en dyne der ligner en tipi, og kan være virkelig tændt, når jeg kører ud til pigen - for så øv ...

Jeg tænder mest på rigtig GFE - og har tænkt på, om jeg måske bare har besøgt de forkerte eller er for dårlig til at kommunikere om det, når jeg ankommer. Har faktisk aldrig prøvet GFE med kys osv, så jeg fik følelsen af kærestesex - tænker faktisk, at det nok vil hjælpe på nervøsiteten.

Har så også det "problem" er jeg er ikke voldsomt følsom på dilleren - der skal helt en fast hånd eller læber til, for at jeg mærker noget - specielt når der er gummi på.

Hvad gør i andre ellers i sådan en situation - gode råd er meget velkomne :) 

På det sidste har jeg tænkt på, om jeg skulle prøve Kira og/eller Laura i Svalereden - har læst så meget godt om de to piger :)

Det er helt sikkert fordi du er nervøs, og derfor er det vigtigt at minimere de elementer der gør dig nervøs. 

Da du tænder på GFE, så vælg en pige som tilbyder dette, og som får gode anmeldelser. 

Skriv til hende at du er nybegynder og gerne vil gå langsomt frem. Fokuser på det du godt kan li' under besøget, ingen stress og jag. 

Lov dig selv at det er ok at gå derfra med "tunge underhylere" - og sker det så, så book en ny tid hos samme pige. 

Det skal nok komme, du skal bare føle dig tryg. 

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller også kan du  begynde med en af de skønne B2B piger. Du skal KUN nyde, og ikke præstere. Tager du en time, så kommer du helt ned i gear på overetagen. Nu ved jeg ikke, hvor du er fra, men et andet bud kunne være Mirella på Sjælland og hendes erotiske massage.. Hvis hun altså snart kommer tilbage 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...