Hop til indhold
Longman

Andre der har haft Paypal problemer for nyligt?

Recommended Posts

Er der nogen der, efter at have benyttet Paypal til at donere med, har haft problemer med deres konto her for nyligt?

Jeg havde således "indbrud" på min konto i sidste uge og en hacker i kina forsøgte at stjæle et ret stort beløb. Blev dog heldigvis opdaget.

Ville være træls hvis der er nogen der har lagt en trojaner ind på sitet her som opsnapper paypal passwords.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan med sikkerhed sige at det ikke er her på Eroguide.dk, de har fået fat i dine oplysninger. Vi scanner hver nat siden igennem for malware og anden utøj, netop fordi vi tager jeres sikkerhed meget alvorlig. Desuden køre selve betalingstransaktionen på PayPal's egen side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der, efter at have benyttet Paypal til at donere med, har haft problemer med deres konto her for nyligt?

Jeg havde således "indbrud" på min konto i sidste uge og en hacker i kina forsøgte at stjæle et ret stort beløb. Blev dog heldigvis opdaget.

Ville være træls hvis der er nogen der har lagt en trojaner ind på sitet her som opsnapper paypal passwords.

Det lyder som om, det er din computer der er blevet inficeret med af en trojan.

Scan din computer med pro udgaven af Malwarebytes, det burde fjerne de fleste skidte ting på din computer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det efterhånden ikke længe siden, at vi har hørt noget om pengestrømmen til EG?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...