kette 30 Skrevet 30. August, 2021 (edited) Hej Nu da jeg ikke fik held med et besøg hos Kamilla på Frederiksberg, måtte jeg "nøjes" med Sofie Brandvarm , og det fortrød jeg ikke. Jeg havde aldrig troet, at en nærig jyde som mig, skulle betale kr. 1500,- for en halv times hygge !! Jeg må sige at kvalitet må man betale for !!! Jeg kom i god tid, og blev vist ind på værelset, hvor "slaget skulle foregå". Efter ca. 10 min. kom den smukkeste og sexede pige ind, og spurgte hvad jeg ønskede. De fortalte jeg, og hun fik sine penge. Derefter forlod hun mig, mens jeg fik tøjet af. Kom tilbage og tog "overtøjet" af. Smilende begyndte hun at kysse intenst. Vi lagde os på sengen, fortsatte med kysseriet, mens mine hænder gik på opdagelse mellem hendes ben. hun spredte villigt benene, så jeg kunne på et par kildrende fingre op i hende. Det var virkelig kærestesex, som jeg kan lide det. Hun bevægede sig derefter nedad mod min pik, og begyndte at bearbejde den til et BJ. Den var desværre ikke så samarbejdsvillig, men hun fik dog et kondom på. Som sagt var den lidt træg, og jeg opgav at få udløsning. Jeg vendte hende om, så hun lå på ryggen på tværs af sengen, og jeg selv lagde mig på knæ på gulvet. Og hvilket syn !!!! Hun har den mest henrivende fisse, jeg nogensinde har set/smagt, for det var lige hvad jeg gjorde. Efter en tid, blev der banket på døren, men hun havde ikke travlt, så jeg gav den bare gas !! Nå. Alting har en ende, og det havde mit besøg osse, men hold da kæ** hvor er hun lækker Min anbefaling her fra, og som sagt: Hellere betale lidt mere fra starten, end at blive snydt til at betale mere, under akten !! https://annoncelight.dk/showad/297093 Redigeret 30. August, 2021 af kette 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 30. August, 2021 Er du svedig nogle priser Der kan jeg ikke være med. Fedt du er tilfreds. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kette 30 Skrevet 30. August, 2021 pacer skrev, for 11 minutter siden: Er du svedig nogle priser Der kan jeg ikke være med. Fedt du er tilfreds. Det har du ret i, men jeg har ofte diskuteret, mens man var i gang, med pigen, om hvad hun skulle yde. Hvis man skal til at betale mere, for noget som man mener man har betalt for, så forsvinder lysten sg* !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 30. August, 2021 kette skrev, for 5 minutter siden: Det har du ret i, men jeg har ofte diskuteret, mens man var i gang, med pigen, om hvad hun skulle yde. Hvis man skal til at betale mere, for noget som man mener man har betalt for, så forsvinder lysten sg* !! Det har jeg prøvet én gang hun ville have 400 mere for at jeg slikkede hende??? LOL Det blev jeg sgu ret vred. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 30. August, 2021 Tak for anmeldelsen - lød som en dejlig oplevelse. Jeg er lidt i tvivl - var blowjob øko, hvor hun først satte kondom på efter hun havde suttet dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 31. August, 2021 pacer skrev, for 7 timer siden: Det har jeg prøvet én gang hun ville have 400 mere for at jeg slikkede hende??? LOL Det blev jeg sgu ret vred. Selv om jeg kan have sympati for dit standpunkt, kan jeg godt følge lidt af logikken. Hvis man dyrker ubeskyttet oral, er der en lettere øget risiko, som hun så kræver ekstra betaling for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 31. August, 2021 amatør skrev, for 2 timer siden: Selv om jeg kan have sympati for dit standpunkt, kan jeg godt følge lidt af logikken. Hvis man dyrker ubeskyttet oral, er der en lettere øget risiko, som hun så kræver ekstra betaling for. Tror nu nok logikken er at trække flere penge op af min lomme 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kette 30 Skrevet 5. September, 2021 Coulibaly skrev, den 31.8.2021 at 00:03: Tak for anmeldelsen - lød som en dejlig oplevelse. Jeg er lidt i tvivl - var blowjob øko, hvor hun først satte kondom på efter hun havde suttet dig? Ikke øko, kun fra min side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 731 Skrevet 5. September, 2021 kette skrev, for 14 minutter siden: Ikke øko, kun fra min side Øv så røg Brandvarm af listen over dem der skal besøges 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 26. Marts, 2023 Sofie er tilbage hos PG i dag søndag på et 1 dags visit og måske vagt hver mandag aften ? https://annoncelight.dk/showad/367751 https://70210026.dk/vagplan Domina, golden shower og meget mere. 20 minutter: 1100 30 minutter: 1600 45 minutter: 2100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg