Hop til indhold
sn57

Danske kvinder som giver BJ uden og gerne med slug

Recommended Posts

Jeg ved det, det har været oppe at vende 1000 gang, men verdenen er dynamisk og kvinderne kommer og går.

Søger i Københavns området en DANSK kvinde som giver BJ uden gummi og meget gerne sluger, det er dog ikke et must

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter.den.store

Jeg kan varmt anbefale june til både megafransk og anal. Hun er virkelig en éner hvad netop de to ydelser angår, ihverfald blandt danske kvinder. Stedet ligger centrale på Nørrebro og i en sidegade. Kommer man midt på dagen, er der stille på gaden og man bliver lukket hurtigt ind. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja June er dejlig, men det er hendes kolleger Putte og Rebecca også. Der er dog vist ingen af dem der sluger, men ellers kan du få hvad du søger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter.den.store
ekek skrev, for 4 timer siden:

Ja June er dejlig, men det er hendes kolleger Putte og Rebecca også. Der er dog vist ingen af dem der sluger, men ellers kan du få hvad du søger. 

Bestemt! Putte og Sara har jeg også hygget mig med. Dog ikke Rebecca.. endnu. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser også dejlig ud, har kigget på hende flere gange.

Hvad alder vil du skyde hende til og passer billeder med virkeligheden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er nok et par år gamle men passer meget godt 

Det er også ved at være et år siden jeg besøgte hende. 
jeg håber at høre lide om hvordan hendes ( mega) er hvis du besøger hende inden jeg gør:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...