Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er på job i Svendborg i 3 dage, og tænkte jeg lige ville få lidt Thaimassage + lidt extra. Men hvad der syntes ligetil viser sig åbenbart at være umuligt, eller er det bare mig der kigger de forkerte steder? Er der nogen der kan anbefale et sted? Har forsøgt at fange en KAT syd for Svendborg, men der bliver ikke svaret tilbage… Er der nogle andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har sikkert kigget rigtigt, der sker ikke det store syd på, når man taler Thai og ekstra.

Jeg har kigget lidt, men har som dig ikke lige fundet stedet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Niceguy2020 skrev, for 9 timer siden:

Jeg er på job i Svendborg i 3 dage, og tænkte jeg lige ville få lidt Thaimassage + lidt extra. Men hvad der syntes ligetil viser sig åbenbart at være umuligt, eller er det bare mig der kigger de forkerte steder? Er der nogen der kan anbefale et sted? Har forsøgt at fange en KAT syd for Svendborg, men der bliver ikke svaret tilbage… Er der nogle andre?

https://annoncelight.dk/showad/325281

Det ser ud til at hun er aktiv nu. Prøv igen og smid gerne en anmeldelse.
Hvis jeg gætter rigtigt er hun på en ø syd for Svendborg. Fra man ankommer til øen, er der 6,8 km til adressen og turen tager ca. 9 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Idefix skrev, for 48 minutter siden:

Vil lige høre om der er nogen der har kendskab til dette sted..? og har lidt erfaring som de vil dele..? Ligger det tæt på Svendborg.?

Sydfyn området - Annoncelight

Synes bestemt jeg har set en tråd omhandlende de to piger, men kan ikke lige finde den. Andre der kan huske den eller måske endda har skrevet i den? Kan også være jeg bare husker forkert... :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Idefix skrev, den 22.10.2021 at 09:42:

Vil lige høre om der er nogen der har kendskab til dette sted..? og har lidt erfaring som de vil dele..? Ligger det tæt på Svendborg.?

Sydfyn området - Annoncelight

Hvis det stadig er samme sted er det på Thurø - stort set så langt væk du kan komme på den ø

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...