Lauersen 9312 Skrevet 30. August, 2021 "Everything can be a dildo if you are brave enough" sagde en eller anden engang, vist nok, formentlig, aldrig. Men citatet er flittigt brugt. Om det også gælder cockrings ved jeg ikke, men det kan i hvert fald gå grueligt galt: aB2Bg1D_460svvp9.mp4 Det er aldrig gået så galt for mig. Jeg har altid kunnet frigøre mig fra alt jeg har brugt af dertil indrettet eller improviseret legetøj uanset om det har været rundt om min pik, oppe i min røv eller hvor det nu har været, men lad mig høre brugerne her: Har nogen prøvet en tur på skadestuen efter en sexleg der er gået galt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. August, 2021 Ouch. Jeg har desværre (eller heldigvis) ikke selv en historie at bidrage med, men det fik mig til at tænke på en bemærkning fra en bog jeg hørte, hvor en tidligere læge fortæller om sine oplevelser. Blandt disse var en historie om hvordan lægen havde lært et ny hidtil ukendt fetish ved navn mumificering at kende, da han fik en patient som ikke kun havde fået sig en gratis hårfjerning da de rev gaffatapen af manden, men også fik sig en impromptu omskæring i samme omgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 616 Skrevet 30. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 54 minutter siden: Ouch. …men også fik sig en impromptu omskæring i samme omgang. Ouch dækker ikke helt men, ja, jeg krymper mig bare ved tanken. Av for dylan da 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 484 Skrevet 30. August, 2021 Lauersen skrev, for 3 timer siden: "Everything can be a dildo if you are brave enough" sagde en eller anden engang, vist nok, formentlig, aldrig. Men citatet er flittigt brugt. Om det også gælder cockrings ved jeg ikke, men det kan i hvert fald gå grueligt galt: aB2Bg1D_460svvp9.mp4 4.63 MB · 0 downloads Det er aldrig gået så galt for mig. Jeg har altid kunnet frigøre mig fra alt jeg har brugt af dertil indrettet eller improviseret legetøj uanset om det har været rundt om min pik, oppe i min røv eller hvor det nu har været, men lad mig høre brugerne her: Har nogen prøvet en tur på skadestuen efter en sexleg der er gået galt? Videoen du linker til kan ikke afspilles Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 345 Skrevet 30. August, 2021 Havde/har ikke problem med video. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9312 Skrevet 30. August, 2021 Kim 0240 skrev, for 14 minutter siden: Jeg har omformatteret den fra webp til mp4 og uploadet fra at have gemt lokalt. Det burde kunne lykkes for de fleste at afspille den (videoen!). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1626 Skrevet 30. August, 2021 After watching the video, I'll advise gentlemen against choosing titanium rings from the Diamond Menu. Then prefer soft parts made of silicone 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg