Håbet 8 Skrevet 30. August, 2021 Hejsa... Er der nogen der ved om Sofie brandvarm er stoppet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MagnumXXX 1 Skrevet 30. August, 2021 (edited) Hun var på PussyG, Hellerup i lørdags. Men jeg ved ikke med Jylland? ...om hun kommer der. Så stoppet er hun ikke. Redigeret 30. August, 2021 af MagnumXXX Bedre ord fundet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 167 Skrevet 30. August, 2021 Håbet skrev, for 6 minutter siden: Hejsa... Er der nogen der ved om Sofie brandvarm er stoppet.. Hun har lige været hos PG i Hellerup i lørdags. https://annoncelight.dk/showad/297093 hvorvidt hun har “droppet” Jylland tør jeg ikke sige. Hun har tidligere optrådt hos pigekollektivet i Randers, men hun er ikke umiddelbart på vagtplanen dér det næste stykke tid. der var vist også et tidspunkt hvor man kunne møde hende i Horsens. Jeg har ikke selv haft fornøjelsen af hende endnu, men kunne bestemt godt overveje hende hvis hun vender tilbage til det jyske igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 30. August, 2021 Jeg besøgte hende i Randers før sommerferien - en fantastisk oplevelse. Hun er virkelig noget særligt. Hendes profil er væk fra pigekollektivet, men jeg håber hun kommer tilbage eller finder en ny jysk base - måske noget P/D. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 237 Skrevet 23. August, 2022 https://www.sofiebrandvarm.dk/hvorfor-jeg-er-stoppet-med-at-sælge-sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 120 Skrevet 23. August, 2022 peterhansenx skrev, for 3 timer siden: https://www.sofiebrandvarm.dk/hvorfor-jeg-er-stoppet-med-at-sælge-sex Ja det er flot! For et par år siden mødte jeg en meget smuk mand, og da han kyssede mig mærkede jeg noget jeg ikke havde prøvet før. Sexen var også anderledes. Jeg blev gravid og fik en abort, for det skulle ikke være os. Hun suttede ikke uden ej heller uden gummi i sex.Hvordan i alverden kunne dette så ske?Lool. Hun gjorde åbenbart det økologisk med nogle.Hmm.Hun skriver om "smukke" mænd og de var i og åh så dejlige.Hmmm..Kan da godt ikke tage hende seriøs. Bare mit opSTØD. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 23. August, 2022 Pikken 69 skrev, for 9 minutter siden: Ja det er flot! For et par år siden mødte jeg en meget smuk mand, og da han kyssede mig mærkede jeg noget jeg ikke havde prøvet før. Sexen var også anderledes. Jeg blev gravid og fik en abort, for det skulle ikke være os. Hun suttede ikke uden ej heller uden gummi i sex.Hvordan i alverden kunne dette så ske?Lool. Hun gjorde åbenbart det økologisk med nogle.Hmm.Hun skriver om "smukke" mænd og de var i og åh så dejlige.Hmmm..Kan da godt ikke tage hende seriøs. Bare mit opSTØD. Jeg tror nu hun skriver om mænd fra sit private liv, som hun jo så godt kan have mødt igennem sit job, som f.eks. Italieneren. I may be wrong, men mit bud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 111 Skrevet 24. August, 2022 Hun er nogle gange på dkwebcam har jeg set . Men hun er stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 237 Skrevet 25. August, 2022 Måske OnlyFans giver nok ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg