Hop til indhold
hooot

Hot fræk sexet Anastasia Korsør

Recommended Posts

Hej er der nogle der har besøgt 

hot fræk sexet Anastasia korsør 

spændende profil og smukke billeder 

Sorry med hensyn til link , har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg vedhæfter 

håber der er nogle der vil dele oplevelser

mvh 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coulibaly skrev, for 7 minutter siden:

Du mener at man ikke skal forvente at møde fissen på billederne.

Medmindre du får samme resultat på de andre billeder, kan det da godt være hende.

Jeg har kun søgt på dette billede, om nogle af de ander billeder er hende skal jeg lade være usagt, men jeg kan da konkludere at hun ikke er ærlig med det ene billede, så sandsynligheden for at de andre også er lånte billeder  er nok stor.

Men du er da velkommen til at tjekke dem på tineye.com  og Yandex.com og se hvad du finder.

Ser frem til en tilbage melding. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
lille_peter skrev, for 1 minut siden:

Jeg har kun søgt på dette billede, om nogle af de ander billeder er hende skal jeg lade være usagt, men jeg kan da konkludere at hun ikke er ærlig med det ene billede, så sandsynligheden for at de andre også er lånte billeder  er nok stor.

Men du er da velkommen til at tjekke dem på tineye.com  og Yandex.com og se hvad du finder.

Ser frem til en tilbage melding. 

Ellers tak, jeg er ligeglad...

Del dette indlæg

Link til indlæg
FynDK skrev, for 22 minutter siden:

Har tjekket de andre, der er ikke noget, så tænker de andre billeder godt kan være ægte.

Super håber der er nogle der har besøgt hende og vil dele oplevelse ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Jeg har besøgt Anastasia for nogle måneder siden. Hvis det er hende på billederne (Det kan det godt være), så er de nogle år gamle. Hun er meget alm. gav god service og er en pæn og venlig dame. Det foregår i hendes private hjem. Jeg kunne godt finde på at komme igen hvis vejen falder forbi Korsør. Men forvent en som er ældre end på billederne.

Redigeret af Sailorman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...