Molle37 185 Skrevet 30. August, 2021 Har været på besøg hos Margo i Aarhus. Margo Jeg har tidligere kigget på hendes annoncer fra de øvrige steder hun har holdt til. Det har dog aldrig passet med mine planer og geografiske placering. da jeg så, at hun er i Aarhus ( vist frem til d 2/9) og det passede med at jeg alligevel havde er ærinde i byen fik jeg lavet en aftale med hende i fredags. Margo holder i Aarhus til på en velkendt adresse i centrum, som ikke er verdens mest diskrete sted. havde booket 20 min til 800,- Margo lukkede mig ind ad gitterporten og tog imod mig i døren. jeg blev ikke skuffet over hendes udseende, som er helt i tråd med hendes billeder på annoncen. tænker også at alderen på 38 stemmer meget godt. Måske er hun ældre, men det er ikke så væsentligt for mig. Margo er ikke noget nips, men det gør ikke mig noget. Kan godt lide når der er noget kød på pigerne. hun lægger heller ikke selv skjul på at hun er curvy i hendes annoncer. de 20 minutter gik hurtigt. Jeg fik slikket og krammet de dejlige babser godt og grundigt. Og dykkede også ned og slikkede hende. Derefter var det min tur til forkælelse…Margo lagde hovedet ned til min pik og vupti havde hun fået suttet et kondom på sjoveren, helt uden jeg opdagede at hun gjorde det. jeg aner ikke om hun sutter uden - det var ikke et tema eller et spørgsmål som var oppe at vende under mit besøg. efter lidt lækkert blow satte hun sig op på mig og red mig hårdt imens hendes dejlige bryster gyngede lige op i fjæset på mig. jeg skød kanonen af ( måske lidt hurtigere end jeg havde planer om ) men det var sgu bare en lækker omgang. efterfølgende blev det til lidt nusseri og snak om løst og fast inden jeg igen tog en skyller og forlod stedet med et smil på læben. Margo er som nævnt en pige med former, så hvis man er til små nips skal man ikke tage afsted til hende. er man derimod til piger med lidt på sidebenene, der ved hvad det handler om og kan levere en god service, så kan jeg klart anbefale hende. Jeg synes hun er både sød og lækker. jeg kommer i hvert fald gerne en tur forbi Margo igen når muligheden byder sig. Næste gang tager jeg måske lidt længere tid, så vi kan nå lidt bredere rundt på “menukortet” Kunne også godt tænke mig at fyre cremen udover hendes store flotte bryster til sidst. Det må blive næste gang 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 30. August, 2021 Molle37 skrev, for 53 minutter siden: Har været på besøg hos Margo i Aarhus. Margo Jeg har tidligere kigget på hendes annoncer fra de øvrige steder hun har holdt til. Det har dog aldrig passet med mine planer og geografiske placering. da jeg så, at hun er i Aarhus ( vist frem til d 2/9) og det passede med at jeg alligevel havde er ærinde i byen fik jeg lavet en aftale med hende i fredags. Margo holder i Aarhus til på en velkendt adresse i centrum, som ikke er verdens mest diskrete sted. havde booket 20 min til 800,- Margo lukkede mig ind ad gitterporten og tog imod mig i døren. jeg blev ikke skuffet over hendes udseende, som er helt i tråd med hendes billeder på annoncen. tænker også at alderen på 38 stemmer meget godt. Måske er hun ældre, men det er ikke så væsentligt for mig. Margo er ikke noget nips, men det gør ikke mig noget. Kan godt lide når der er noget kød på pigerne. hun lægger heller ikke selv skjul på at hun er curvy i hendes annoncer. de 20 minutter gik hurtigt. Jeg fik slikket og krammet de dejlige babser godt og grundigt. Og dykkede også ned og slikkede hende. Derefter var det min tur til forkælelse…Margo lagde hovedet ned til min pik og vupti havde hun fået suttet et kondom på sjoveren, helt uden jeg opdagede at hun gjorde det. jeg aner ikke om hun sutter uden - det var ikke et tema eller et spørgsmål som var oppe at vende under mit besøg. efter lidt lækkert blow satte hun sig op på mig og red mig hårdt imens hendes dejlige bryster gyngede lige op i fjæset på mig. jeg skød kanonen af ( måske lidt hurtigere end jeg havde planer om ) men det var sgu bare en lækker omgang. efterfølgende blev det til lidt nusseri og snak om løst og fast inden jeg igen tog en skyller og forlod stedet med et smil på læben. Margo er som nævnt en pige med former, så hvis man er til små nips skal man ikke tage afsted til hende. er man derimod til piger med lidt på sidebenene, der ved hvad det handler om og kan levere en god service, så kan jeg klart anbefale hende. Jeg synes hun er både sød og lækker. jeg kommer i hvert fald gerne en tur forbi Margo igen når muligheden byder sig. Næste gang tager jeg måske lidt længere tid, så vi kan nå lidt bredere rundt på “menukortet” Kunne også godt tænke mig at fyre cremen udover hendes store flotte bryster til sidst. Det må blive næste gang Kan kun bekræfte hvad du siger, Margo er helt fantastisk, hun er bestemt på min top 3. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robustmandfolk 7 Skrevet 1. September, 2021 Molle37 skrev, den 30.8.2021 at 09:00: Har været på besøg hos Margo i Aarhus. Margo Jeg har tidligere kigget på hendes annoncer fra de øvrige steder hun har holdt til. Det har dog aldrig passet med mine planer og geografiske placering. da jeg så, at hun er i Aarhus ( vist frem til d 2/9) og det passede med at jeg alligevel havde er ærinde i byen fik jeg lavet en aftale med hende i fredags. Margo holder i Aarhus til på en velkendt adresse i centrum, som ikke er verdens mest diskrete sted. havde booket 20 min til 800,- Margo lukkede mig ind ad gitterporten og tog imod mig i døren. jeg blev ikke skuffet over hendes udseende, som er helt i tråd med hendes billeder på annoncen. tænker også at alderen på 38 stemmer meget godt. Måske er hun ældre, men det er ikke så væsentligt for mig. Margo er ikke noget nips, men det gør ikke mig noget. Kan godt lide når der er noget kød på pigerne. hun lægger heller ikke selv skjul på at hun er curvy i hendes annoncer. de 20 minutter gik hurtigt. Jeg fik slikket og krammet de dejlige babser godt og grundigt. Og dykkede også ned og slikkede hende. Derefter var det min tur til forkælelse…Margo lagde hovedet ned til min pik og vupti havde hun fået suttet et kondom på sjoveren, helt uden jeg opdagede at hun gjorde det. jeg aner ikke om hun sutter uden - det var ikke et tema eller et spørgsmål som var oppe at vende under mit besøg. efter lidt lækkert blow satte hun sig op på mig og red mig hårdt imens hendes dejlige bryster gyngede lige op i fjæset på mig. jeg skød kanonen af ( måske lidt hurtigere end jeg havde planer om ) men det var sgu bare en lækker omgang. efterfølgende blev det til lidt nusseri og snak om løst og fast inden jeg igen tog en skyller og forlod stedet med et smil på læben. Margo er som nævnt en pige med former, så hvis man er til små nips skal man ikke tage afsted til hende. er man derimod til piger med lidt på sidebenene, der ved hvad det handler om og kan levere en god service, så kan jeg klart anbefale hende. Jeg synes hun er både sød og lækker. jeg kommer i hvert fald gerne en tur forbi Margo igen når muligheden byder sig. Næste gang tager jeg måske lidt længere tid, så vi kan nå lidt bredere rundt på “menukortet” Kunne også godt tænke mig at fyre cremen udover hendes store flotte bryster til sidst. Det må blive næste gang Skal da vist forbi idag. Fin anmeldelse! Er det inde i midtbyens gader eller diskret udenfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robustmandfolk 7 Skrevet 1. September, 2021 Robustmandfolk skrev, Lige nu: Skal da vist forbi idag. Fin anmeldelse! Er det inde i midtbyens gader eller diskret udenfor? Okay. My bad.. der står centrum og ikke diskret. Tror jeg kan gætte hvor. Men parkering mindes jeg ikke, som hun skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg