Hop til indhold
Guest Maleren86

Østerbro 38G, Odense

Recommended Posts

Guest Maleren86

Efter en tur i byggemarkedet fik jeg lyst til en god omgang massage.

https://annoncelight.dk/showad/269306

Kunne se på tidligere anmeldelser at Maya var et ok sted. Ringede og fik en tid med det samme.
Parkerede i baggården. Her blev døren åbnet i samme øjeblik jeg ankom og jeg blev anvist et lille værelse i den anden ende af bygningen.

Her blev en anden thai introduceret som min massør. I alderen omkring 50-60 år. (Tror de begge var)
Vi aftalte 400 kr for en times olie massage. Hun ville så give mig hj for en 100 kr mere - så det var ok med mig.
Det var primært massagen jeg kom for, så det skulle ikke skille os ad.

Fik 65 min. rigtig god massage og derefter det dårligste håndjob jeg nogensinde har oplevet.
Ingen drillerier eller lign. undervejs - hun stillede sig tilpas langt væk til at jeg ikke kunne røre hende og kiggede så ned på mine fødder.
Så blev der ellers "pøst" olie på og så gik det frem og tilbage med to fingre.
Hun havde været dygtig til massage-delen og også sød i den samtale vi havde haft, så ville ikke skuffe hende her. Så koncentrerede mig alt hvad jeg kunne og så lykkedes det mig alligevel efter 2-3 minutter. En anden gang så får hun sgu 500 kr for massagen alene - og så skipper vi afslutningen.

Så anmeldelsen må være således:

Tiden: 10/10
Massage: 9/10
Stedet: 7/10

"Pigen": 4/10
Det sexuelle: 0/10

Redigeret af Maleren86

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Så var jeg forbi igen og denne gang en ganske anden oplevelse.
En ældre thai med en "ungpigekrop" ved navn Mar Lee eller noget i den stil.
En gennemsnitlig massage endte i noget der lignende sex - fik det tilbudt for 1.000 kr men nøjes med et lækkert håndjob.
Tiden var også denne gang på 65 min
700 kr
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 6 minutter siden:

Så var jeg forbi igen og denne gang en ganske anden oplevelse.
En ældre thai med en "ungpigekrop" ved navn Mar Lee eller noget i den stil.
En gennemsnitlig massage endte i noget der lignende sex - fik det tilbudt for 1.000 kr men nøjes med et lækkert håndjob.
Tiden var også denne gang på 65 min
700 kr
 

Er der et nyt link? ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også mødt Mar Lee eller noget i den retning. Hun giver super handjob. Var forbi og bad hende smide det hele, og så kæle lidt for banditten. Det gjorde hun godt. Stille, med finesse, uden hast, og tog det på de små faste bryster. Dejligt med en pige med naturlige bryster. Hende kan man roligt besøge. Har også andre erfaringer fra adressen, men det er ikke noget at ringe hjem om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mindiskret skrev, den 8.12.2022 at 21:21:

Har også mødt Mar Lee eller noget i den retning. Hun giver super handjob. Var forbi og bad hende smide det hele, og så kæle lidt for banditten. Det gjorde hun godt. Stille, med finesse, uden hast, og tog det på de små faste bryster. Dejligt med en pige med naturlige bryster. Hende kan man roligt besøge. Har også andre erfaringer fra adressen, men det er ikke noget at ringe hjem om. 

Så man skal spørge efter Mar Lee? Eller hvad gør du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...