Hop til indhold
frddblk

Cute Nika in Odense - Lille lækker sag

Recommended Posts

Hej Brødre

Efter at have savlet over andres besøg hos denne lille godte, så jeg kringlet et besøg på vej hjem fra Jylland til Sjælland, med et lille pitstop i Odense.
Jeg bestilte en time med super  og mega, og blev mødt af en lille lækker og fin meget petit ung kvinde.
Hun er en lille godte, og har nogle små lækre bryster som nok mest går over i kategorien puffies. Lækkert i mine øjne, men jeg måtte snige mig lidt til at tage på dem, da hun ofte lige holdt hånden over dem. Kan ikke helt finde ud af om hun var genert eller om hun ind imellem prøvede at trække tiden lidt. Hun sagde også hun var lidt urolig over at jeg med mine 100 kg og næsten 2 meter, skulle i gang med den lille fine krop.
Da jeg kun kan en gang, trak jeg seancen til små 45 min, og fik taget hende i lift forskellige stillinger. Bagfra gik sirenen i gang på hende, og hun hang ud over sengekanten og klappede i gulvet for at vise at hun overgav sig. Så det blev til lidt lange seje træk og ikke en vild gang doggy.
Sluttede af med en fin gang CIM og hun tog fint imod.

Kommer ikke igen, da jeg nok må indrømme at hun virker lige for ung og uerfaren til en gammel traver som mig. Men det var bestemt fedt at knalde en så fin lille godt som hende.

Og jo, de bruger selfie metoden. Jeg skrev med dem via wattsapp, og måtte sende to billeder fra bilen. Jeg er pænt ligeglad med at sende de billeder, men oplysninger om alt muligt andet kommer ikke til at ske.

https://annoncelight.dk/showad/323605

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, vi har altså en meget lille stor pige/ung kvinde, de ifølge en tidligere anmeldelse ikke taler engelsk.

Det samme gælder vist en del andre piger, jfr. diverse anmeldelser.

I den verden vi lever i, med skole, medier, internet osv, skal man vist gøre sig umage for ikke at beherske et minimum engelsk.

Med mindre pigerne er så tilpas mentalt hæmmede, at de ikke er i stand til at lære det, og dermed måske ikke helt kan overskue det de bedriver med.

Så det minder nærmest om grov udnyttelse fra kundens side.

Hvilken grad af udnyttelse der har bragt dem hertil står hen i det uvisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, 1 time siden:

Tja, vi har altså en meget lille stor pige/ung kvinde, de ifølge en tidligere anmeldelse ikke taler engelsk.

Det samme gælder vist en del andre piger, jfr. diverse anmeldelser.

I den verden vi lever i, med skole, medier, internet osv, skal man vist gøre sig umage for ikke at beherske et minimum engelsk.

Med mindre pigerne er så tilpas mentalt hæmmede, at de ikke er i stand til at lære det, og dermed måske ikke helt kan overskue det de bedriver med.

Så det minder nærmest om grov udnyttelse fra kundens side.

Hvilken grad af udnyttelse der har bragt dem hertil står hen i det uvisse.

Så hvis man ikke har flair for sprog, så er man mentalt hæmmet og kunder udnytter hende groft?

Jeg har da mødt flere mennesker der feks ikke har fattet noget fremmedsprog overhovedet, men så har været dygtige til andre ting som feks matematik. Jeg vil bestemt ikke kalde dem mentalt hæmmede og jeg tvivler på mange vil være enige i din ekstreme generalisering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, for 2 timer siden:

Tja, vi har altså en meget lille stor pige/ung kvinde, de ifølge en tidligere anmeldelse ikke taler engelsk.

Det samme gælder vist en del andre piger, jfr. diverse anmeldelser.

I den verden vi lever i, med skole, medier, internet osv, skal man vist gøre sig umage for ikke at beherske et minimum engelsk.

Med mindre pigerne er så tilpas mentalt hæmmede, at de ikke er i stand til at lære det, og dermed måske ikke helt kan overskue det de bedriver med.

Så det minder nærmest om grov udnyttelse fra kundens side.

Hvilken grad af udnyttelse der har bragt dem hertil står hen i det uvisse.

Altid dejligt at høre fra en antropolog vdr disse emner :)

Selv om man skulle tro det, drejer hele kloden ikke rundt om USA. Jeg ved ikke hvor hun kommer fra, men f.eks Polske piger er langt stærkere i Tysk end Engelsk da det er det der fokuseres på i skolen og tænker at der stadigvæk er steder i verden(trods alt) som ikke er 100% Amerikaniserede. Eller hun er måske bare stærkere håndværksmæssigt end bogligt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For et par år siden var jeg i Algarve i Portugal, som er oversvømmet af engelske turister.

 Jeg oplevede til min store overraskelse, at hvis jeg gik ind i en forretning med dyre internationale mærkevarer, var det kun 1 udaf 4 af de ansatte, som evnede at kommunikere på et gebrokkent engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, for 4 timer siden:

Tja, vi har altså en meget lille stor pige/ung kvinde, de ifølge en tidligere anmeldelse ikke taler engelsk.

Det samme gælder vist en del andre piger, jfr. diverse anmeldelser.

I den verden vi lever i, med skole, medier, internet osv, skal man vist gøre sig umage for ikke at beherske et minimum engelsk.

Med mindre pigerne er så tilpas mentalt hæmmede, at de ikke er i stand til at lære det, og dermed måske ikke helt kan overskue det de bedriver med.

Så det minder nærmest om grov udnyttelse fra kundens side.

Hvilken grad af udnyttelse der har bragt dem hertil står hen i det uvisse.

:huh:Så cirka 80 % af alle franskmænd er mentalt hæmmede:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, for 5 timer siden:

Altid dejligt at høre fra en antropolog vdr disse emner :)

Selv om man skulle tro det, drejer hele kloden ikke rundt om USA. Jeg ved ikke hvor hun kommer fra, men f.eks Polske piger er langt stærkere i Tysk end Engelsk da det er det der fokuseres på i skolen og tænker at der stadigvæk er steder i verden(trods alt) som ikke er 100% Amerikaniserede. Eller hun er måske bare stærkere håndværksmæssigt end bogligt ;-)

Hun påstod hun var fra Polen,  men det kunne jeg ret hurtigt konstatere ikke var helt korrekt. Og da vi havde brugt translate app på hendes telefon, spurgte jeg igen hvad sprog det var, for den skrift lignede mere russisk end polsk. Så fortalte hun at hun var født i Ukraine og flyttet til Polen med sin mor. 

Og jo, da lidt underligt at de unge ikke kan bare lidt mere engelsk, og de lærer det åbenbart ikke i skolen. Men nu kom jeg heldigvis ikke for at høre hende snakke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...