snakie 518 Skrevet 29. August, 2021 Jeg har længe haft et særdeles godt øje til Nanna. Det skyldes kombinationen af en meget ligefrem og personlig annonce, hendes kinks (almost anything goes) og så hendes frække krop, som den tager sig ud på billederne. Men geografien har ikke hidtil været optimal, da hun mest har været i Nordjylland eller Hovedstadsområdet, når jeg har tjekket. Lørdag opdagede jeg så, at hun var på kort besøg i Horsens, og det lykkedes mig at lægge beslag på et af de sidste ledige huller i hendes kalender. Wuhoo .. der var et par andre ledige huller eller tre, som jeg nu glædede mig rigtig meget til at lægge beslag på, og som dagen sneglede sig afsted mod min aften-aftale nåede jeg da også at fremavle et par gedigne, Parkinsons-ramte sommerfugle i maven. I et par SMS'er havde vi kort aftalt temaet for vores møde. En time i godt selskab kan jo hurtigt forsvinde, så selvom jeg ikke er tilhænger af alt for udførlige planer, så var det fedt lige at kridte legepladsen op. Lidt over kl. 19 troppede jeg op det aftalte sted, og en dejligt smilende Nanna lukkede mig ind iført en tætsiddende blå kjole, som ikke just gjorde appetitten mindre Nannas billeder er 100% tro, og hvis hendes annonce har tændt dig, har jeg meget svært ved at forestille mig, at nogen skulle træde skuffet ud ad hendes dør. Og hendes ubeskedne praleri af at være en kinky analtøs med formidable evner udi at sutte pik, vil jeg til enhver tid attestere er korrekte Nedslag fra den den næste times leg omfatter lækre tungekys, min pik begravet dybt i Nannas hals med masser af fræk øjenkontakt, min tunge i begge hendes frække huller, brug af hendes smukke, grådige røv og i den grad hendes dygtige udvidelse af min Alt sammen i en super fed stemning. Udover at være uforskammet fræk og kinky er Nanna også bare sødt, sjovt og skønt selskab. Jeg vil skøjte let over detaljerne, men fik som forventet flashback til gårsdagens leg, da jeg satte mig på cyklen her til formiddag Tak for en dejlig aften. Jeg har allerede at par gode ideer til en fremtidig aftale 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. August, 2021 (edited) Tak for et herligt møde Det var en udsøgt fornøjelse at kunne give en hånd med. Jeg må sige, at vi fik udforsket nogle afkroge som hidtil ikke var blevet berørt - jeg var meget imponeret og hov hov, er det pral, hvis det er sandt? Jeg må vist også hellere huske at sige tak for dine ord her. Jeg er glad for at høre, at glæden var gensidig. Redigeret 29. August, 2021 af Nannas Hjørne tilføjet sidste linje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 518 Skrevet 29. August, 2021 Meget velformuleret, og så sandt .. challenge accepted and completed .. ubeskeden pral ubeskeden oral .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udenlandsdansker 155 Skrevet 29. August, 2021 Jeg har en stærk fornemmelse af, når professionalisme, samhørighed, intelligens , og jordbunden personlighed blandes sammen,så udvikles købeoplevelsen til noget nær det optimale. Tak for en super anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 29. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden: Tak for et herligt møde Det var en udsøgt fornøjelse at kunne give en hånd med. Jeg må sige, at vi fik udforsket nogle afkroge som hidtil ikke var blevet berørt - jeg var meget imponeret og hov hov, er det pral, hvis det er sandt? Jeg må vist også hellere huske at sige tak for dine ord her. Jeg er glad for at høre, at glæden var gensidig. Jeg skal helt sikkert møde dig engang når det passer med en tur til Aalborg fra Aarhus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 598 Skrevet 29. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 3 timer siden: Tak for et herligt møde Det var en udsøgt fornøjelse at kunne give en hånd med. Jeg må sige, at vi fik udforsket nogle afkroge som hidtil ikke var blevet berørt - jeg var meget imponeret og hov hov, er det pral, hvis det er sandt? Jeg må vist også hellere huske at sige tak for dine ord her. Jeg er glad for at høre, at glæden var gensidig. Planer om Horsens ogen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. August, 2021 Udenlandsdansker skrev, for 4 timer siden: Jeg har en stærk fornemmelse af, når professionalisme, samhørighed, intelligens , og jordbunden personlighed blandes sammen,så udvikles købeoplevelsen til noget nær det optimale. Tak for en super anmeldelse. Om jeg formår alt det, ved jeg ikke, men det lyder helt sikkert som en kombination der ville ende i en god oplevelse heldigvis ser det ud som om mit forsøg også endte godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. August, 2021 Zar skrev, for 2 timer siden: Jeg skal helt sikkert møde dig engang når det passer med en tur til Aalborg fra Aarhus. Du skal være meget velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. August, 2021 Captain skrev, for 1 time siden: Planer om Horsens ogen ?? Jeg er sikker på, at jeg kommer igen Hvornår er dog lidt mere fuzzy, men jeg opdaterer min vagtplan når jeg ved noget. Jeg kunne godt frygte, at det ikke bliver i september, den måned ser lidt proppet ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 323 Skrevet 31. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, den 29.8.2021 at 19:00: Jeg er sikker på, at jeg kommer igen Hvornår er dog lidt mere fuzzy, men jeg opdaterer min vagtplan når jeg ved noget. Jeg kunne godt frygte, at det ikke bliver i september, den måned ser lidt proppet ud Dine billeder skaber liv i visse dele af kroppen, jeg er på listen over dem der gerne ser dig komme til Horsens igen, så den krop kan ses og røres, forhåbentlig ikke alt for langt ind i oktober - mums du er lækker Nanna Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 1. September, 2021 gamlingen skrev, for 18 timer siden: Dine billeder skaber liv i visse dele af kroppen, jeg er på listen over dem der gerne ser dig komme til Horsens igen, så den krop kan ses og røres, forhåbentlig ikke alt for langt ind i oktober - mums du er lækker Nanna Jeg elsker, at have den effekt Jeg har lige fået datoerne i Horsens på plads, de kan findes i min vagtplan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg