Hop til indhold
Guest Orange Mark

Tiny Ashley i Ørestaden

Recommended Posts

Guest Orange Mark

Efter et år med kæreste har jeg bevæget mig ud i den store dejlige verden med købe piger igen. Før i tiden var jeg meget til GFE, men lige nu er lysten til noget mere PSE. Så jeg er gået fra de store klassikere Barbar, Cassia, Mathylda og Alexandra til de piger alle taler om ude i Ørestaden.

Det betyder ikke så meget for mig at de ikke snakker engelsk, jeg er der for at nyde deres krop og få senge til at knirke. Efter nogle relative plain besøg der ude, forstå mig ret, jeg får hvad jeg kommer efter, men Ashely har været mit bedste besøg indtil videre, og derfor vil jeg give jer en anbefaling om at tage der ud og besøge hende.

Ashely

Selv mødet forgår ved at man kommer ud til Ashley i Ørestaden, hun åbner iført minimalt tøj, og fører en op ad en trappe som burde være MEGET længere, for da man går bag ved hende har man udsigt til den fineste lille numse! Allerede her kan jeg afslører at Asley lever op til et af mine største krav, hun er spinkel!

Efter et hurtigt bad smider jeg mig på sengen, og Ashley smider med det samme tøjet og så begynder løjerne. Og som altid er jeg en gentleman og holder detaljerne for mig selv. Men jeg får alt det vi har aftale, hvilket er blid domination og SF uden. Hun er charmerende hele vejen igennem og hun holder sig bestemt ikke tilbage.

Hun er en meget charmerende pige, hvilket normalt er svært når man ikke kan tale sammen, men hun gør det godt, og meget ungpige agtig. Dog er hendes bryster ikke struttende, men mere mellem store og bløde.

Så er man til samme type møder som jeg er for tiden, så kan man roligt tage ud og besøge Ashley.

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK - måske har Ashly valgt at oppe sig? Hvis hun er smart ved hun at god service og gode anmeldelser = god business

Personlig synes jeg hendes pussy sister Alice ser ret indbydende ud.

Lad os se om der kommer andre anmeldelser fra nogle der ikke er "Ny bruger" så man kan sammenligne med deres andre anmeldelser 

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Orange Mark

@ButterflyMan jeg ville også møde Alice først, da jeg umildbart synes at hun ser flottere ud, men hun kræver selfi, info om din beskæftigelse og billeder af ens arbejde. Det fik mig til at fra vælge hende. Hun siger det er for hendes egen sikkerhed, men jeg blev bekymret ved at udlevere den type information. Bare så du ved det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
Orange Mark skrev, for 5 minutter siden:

@ButterflyMan jeg ville også møde Alice først, da jeg umildbart synes at hun ser flottere ud, men hun kræver selfi, info om din beskæftigelse og billeder af ens arbejde. Det fik mig til at fra vælge hende. Hun siger det er for hendes egen sikkerhed, men jeg blev bekymret ved at udlevere den type information. Bare så du ved det :) 

Det er virkelig mærkeligt at det er så random med de efterspørgsler af selfie etc.

For Ashley må da næsten helt sikkert være under de samme selfiepimps?

Edit: Måske fordi hun ikke er helt lige så populær, slækker de på kravene?  

Redigeret af Coulibaly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Orange Mark

Ja jeg tænker de er i samme lejlighed. Men pigerne sætter nok selv deres krav til kunderne og så længe deres indtjening er tilfredsstillende går det fint. Men jeg ved ikke hvem der er mere populær end andre :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orange Mark skrev, for 2 minutter siden:

Ja jeg tænker de er i samme lejlighed. Men pigerne sætter nok selv deres krav til kunderne og så længe deres indtjening er tilfredsstillende går det fint. Men jeg ved ikke hvem der er mere populær end andre :) 

Synes jeg har læst at de må udveksle på tværs af pigerne. Så mon du nu kan booke Alice uden selfie mv, nu hvor du har besøgt Ashley... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
xo-nix skrev, for 23 minutter siden:

må udveksle på tværs

"Må"? I første omgang "må" de nok slet ikke indsamle den slags personlig info uden alle mulige GDPR regler. Og det bliver ikke bedre af at "udveksle på tværs". Ved godt at bagmændene nok er ligeglade med regler, men heldigvis kan vi fravælge den slags erhvervsdrivende. Det bliver et nej her fra. Uanset hvor mange, der hopper i med begge ben (eller andre legemsdele ;-) ) og uanset hvor mange "brugere" som tager bagmændene i forsvar.

Redigeret af Dane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 45 minutter siden:

Er der nogensinde nogen, der har gjort det?

Læs tidligere tråde igen.

Især Øbo i denne tråd:

Delvist Beautilfulme i denne tråd:

Denne er også værd at læse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orange Mark skrev, den 29.8.2021 at 16:30:

Jeg prøvede i dag men skulle sende selfie. Jeg nægtede. Hvad sker der hvis man sender selfie? Fortsætter de så med Linkedin bagefter og så mere derefter? 

Det er muligt det er af sikkerhedsmæssige årsager men at de ligger inde med materiale nok til et komplet identitetstyveri er skræmmende.

Jeg tænker også om nogen herinde har prøvet at sende de nødvendige oplysninger og se derefter er blevet afvist?

/B

Redigeret af ButterflyMan
mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
ButterflyMan skrev, for 4 minutter siden:

Jeg prøvede i dag men skulle sende selfie. Jeg nægtede. Hvad sker der hvis man sender selfie? Fortsætter de så med Linkedin bagefter og så mere derefter? 

Det er muligt det er af sikkerhedsmæssige årsager men at de ligger inde med materiale nok til et komplet identitetstyveri er skræmmende.

Jeg tænker også om nogen herinde har prøvet at sende de nødvendige oplysninger og se derefter er blevet afvist?

/B

Det var det jeg oplevede - de bad om selfie, hvad jeg til nøds kunne gå med til. Derefter en selfie hvor jeg holdte hånden over det ene øje*smh*.

Til grin. Men som om det ikke var nok, bad de mig nu om min LinkedIn profil. Der trak jeg grænsen - det er decideret svineri at nogle pimps, som er anonyme beder om så personlige oplysninger.

Jeg er ret overbevist om at grunden til de bad om LinkedIn var, at de ikke kunne finde mit navn og adresse via mit tlf.nr.

Jeg håber de pimps der står bag  bliver ramt hårdt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly

Jeg kan godt leve med et par piger kommer herop og tjener nogle penge sort, men nu når jeg tænker over det, bliver jeg ret pissed over at nogle bagmænd på den måde skovler penge ind.

De har konstant 4-6 piger eller deromkring de tjener penge på. Det er voldsomt mange penge de skovler ind.

Så sidder vi som tossegode liderlige mænd og fylder deres gangsterlommer op. Lidt til grin.

Well, det gode er, at jeg er begyndt reflektere endnu mere over hvem jeg besøger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orange Mark skrev, den 29.8.2021 at 11:36:

Efter et år med kæreste har jeg bevæget mig ud i den store dejlige verden med købe piger igen. Før i tiden var jeg meget til GFE, men lige nu er lysten til noget mere PSE. Så jeg er gået fra de store klassikere Barbar, Cassia, Mathylda og Alexandra til de piger alle taler om ude i Ørestaden.

Det betyder ikke så meget for mig at de ikke snakker engelsk, jeg er der for at nyde deres krop og få senge til at knirke. Efter nogle relative plain besøg der ude, forstå mig ret, jeg får hvad jeg kommer efter, men Ashely har været mit bedste besøg indtil videre, og derfor vil jeg give jer en anbefaling om at tage der ud og besøge hende.

Ashely

Selv mødet forgår ved at man kommer ud til Ashley i Ørestaden, hun åbner iført minimalt tøj, og fører en op ad en trappe som burde være MEGET længere, for da man går bag ved hende har man udsigt til den fineste lille numse! Allerede her kan jeg afslører at Asley lever op til et af mine største krav, hun er spinkel!

Efter et hurtigt bad smider jeg mig på sengen, og Ashley smider med det samme tøjet og så begynder løjerne. Og som altid er jeg en gentleman og holder detaljerne for mig selv. Men jeg får alt det vi har aftale, hvilket er blid domination og SF uden. Hun er charmerende hele vejen igennem og hun holder sig bestemt ikke tilbage.

Hun er en meget charmerende pige, hvilket normalt er svært når man ikke kan tale sammen, men hun gør det godt, og meget ungpige agtig. Dog er hendes bryster ikke struttende, men mere mellem store og bløde.

Så er man til samme type møder som jeg er for tiden, så kan man roligt tage ud og besøge Ashley.

Thank you so much honey for this time :x I’m very thankful <3 I hope we will continue and see you soon again <3

Your Ashley :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, den 31.8.2021 at 21:00:

Thank you so much honey for this time :x I’m very thankful <3 I hope we will continue and see you soon again <3

Your Ashley :x

What is your LinkedIn, Ashley?

I want to hook up so we can talk business :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så tager Ashley hjem/Soon Ashley will be gone.

Håber dog hun hurtigst muligt kommer tilbage til Kbh, for slank brunettepiger som hende med et smukt ansigt er der alt for få af i denne del af landet.

Too bad, as there ain't enough slim, lovely brunettes in this part of your small country.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...