Hop til indhold
hannic 41

en dobbelt seance med dark domina og lady lovelife

Recommended Posts

uuh man skal tænke sig om inde man skriver til en så  lady lovelife og dark domina kan jeg mærke i dag men  på den godt måde  

jeg havde skrive lidt med lady  lovelife ,og det bliv  til en aftale , vel ankommet til stedet i Esbjerg et bad  og bliv vist ind i rummet hvor det skulle forgå , kom  lady lovelife ind til mig bliv sat ned på gulvet og med skønne ladys høje hæle plante solidt i mine nosser er det lidt at svært ha fokus på samtalen om hvad det skulle forgå , der efter bliv lænke til briksen og med bind for øjene så var det kun at ligge og vente på de to kunne finde på , bliv der ellers afprøve forskellig tortur instrumenter kun jeg mærke  pig hjul ( kødhammer ) stålbørste  vi bliv enig om at prøve en 2 års drøm for mig at få nåle i gennem pik hoved 4 stk og to i gennem nosserne  og sikke en anderledes fornemmelse af de skønne ,, og dark domina kunne også finde på ting at mishandle mig med kunne jeg mærke godt og hård hånd arbejde kunne jeg mærke brand nælder   nåle stempet det kunne i hver fald mærkes på nosserne , en time går hurtig i godt selv skab så afslut bliv ud med alle nåle og dark domina tog sig af pikke og lady satte sine dejlig bryster over mit ansigt uuh ikke så dårlig en kombi  

 

om jeg komme igen helt sikker ja 

 

   Lady Lovelife

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hannic 41 skrev, for 3 timer siden:

uuh man skal tænke sig om inde man skriver til en så  lady lovelife og dark domina kan jeg mærke i dag men  på den godt måde  

jeg havde skrive lidt med lady  lovelife ,og det bliv  til en aftale , vel ankommet til stedet i Esbjerg et bad  og bliv vist ind i rummet hvor det skulle forgå , kom  lady lovelife ind til mig bliv sat ned på gulvet og med skønne ladys høje hæle plante solidt i mine nosser er det lidt at svært ha fokus på samtalen om hvad det skulle forgå , der efter bliv lænke til briksen og med bind for øjene så var det kun at ligge og vente på de to kunne finde på , bliv der ellers afprøve forskellig tortur instrumenter kun jeg mærke  pig hjul ( kødhammer ) stålbørste  vi bliv enig om at prøve en 2 års drøm for mig at få nåle i gennem pik hoved 4 stk og to i gennem nosserne  og sikke en anderledes fornemmelse af de skønne ,, og dark domina kunne også finde på ting at mishandle mig med kunne jeg mærke godt og hård hånd arbejde kunne jeg mærke brand nælder   nåle stempet det kunne i hver fald mærkes på nosserne , en time går hurtig i godt selv skab så afslut bliv ud med alle nåle og dark domina tog sig af pikke og lady satte sine dejlig bryster over mit ansigt uuh ikke så dårlig en kombi  

 

om jeg komme igen helt sikker ja 

 

   Lady Lovelife

 

 

Hvorfor slutter du din beretning af med en hilsen fra Lady Lovelife? 

Men ellers en vild omgang.

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg
hannic 41 skrev, den 29.8.2021 at 08:59:

uuh man skal tænke sig om inde man skriver til en så  lady lovelife og dark domina kan jeg mærke i dag men  på den godt måde  

jeg havde skrive lidt med lady  lovelife ,og det bliv  til en aftale , vel ankommet til stedet i Esbjerg et bad  og bliv vist ind i rummet hvor det skulle forgå , kom  lady lovelife ind til mig bliv sat ned på gulvet og med skønne ladys høje hæle plante solidt i mine nosser er det lidt at svært ha fokus på samtalen om hvad det skulle forgå , der efter bliv lænke til briksen og med bind for øjene så var det kun at ligge og vente på de to kunne finde på , bliv der ellers afprøve forskellig tortur instrumenter kun jeg mærke  pig hjul ( kødhammer ) stålbørste  vi bliv enig om at prøve en 2 års drøm for mig at få nåle i gennem pik hoved 4 stk og to i gennem nosserne  og sikke en anderledes fornemmelse af de skønne ,, og dark domina kunne også finde på ting at mishandle mig med kunne jeg mærke godt og hård hånd arbejde kunne jeg mærke brand nælder   nåle stempet det kunne i hver fald mærkes på nosserne , en time går hurtig i godt selv skab så afslut bliv ud med alle nåle og dark domina tog sig af pikke og lady satte sine dejlig bryster over mit ansigt uuh ikke så dårlig en kombi  

 

om jeg komme igen helt sikker ja 

 

   Lady Lovelife

 

 

Tak for din fortælling

ja Domina Dark er en spændene kvinde men brændenælder nej tak der er turn of  blødte det ikke da de  nåle  i pik og kugler spørger da jeg ike  selv har  prøvet det Den anden unge Lady Lovelive kender jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej grå

det bløder ik så meget som jeg troede, men en super oplevelse og jeg skal ned til domina dark igen og ha flere nåle i næste gang og  

Del dette indlæg


Link til indlæg
hannic 41 skrev, for 44 minutter siden:

hej grå

det bløder ik så meget som jeg troede, men en super oplevelse og jeg skal ned til domina dark igen og ha flere nåle i næste gang og  

ok men bliver pikke n ved med at være hård og kommer man af den behandling for du sædafgang eller hvordan ? er nysgerig derfor jeg spørger  har selv  leget med sounding du ved noget i  urinråret i pikken det var ikke godt de første par  gange  så  blev det bedre men får en  større orgasme ved  sædafgang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Darksidw

Havde en seance med Lady LoveLife og hun ser rigtig ud samt frækt som bare fanden. Vi lege med cbt spanking og strøm hvor den ikke fik for lidt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
HCK skrev, for 2 timer siden:

Alt for meget blæk...

Forstår ikke blæk kan gøre så meget forskel. Det ændre vel ikke på noget hvis hun kan det man ønsker. Det jo ikke tusserne som dominerer dig. Der er et menneske bag … men hver sin menig 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...