hannic 41 58 Skrevet 29. August, 2021 uuh man skal tænke sig om inde man skriver til en så lady lovelife og dark domina kan jeg mærke i dag men på den godt måde jeg havde skrive lidt med lady lovelife ,og det bliv til en aftale , vel ankommet til stedet i Esbjerg et bad og bliv vist ind i rummet hvor det skulle forgå , kom lady lovelife ind til mig bliv sat ned på gulvet og med skønne ladys høje hæle plante solidt i mine nosser er det lidt at svært ha fokus på samtalen om hvad det skulle forgå , der efter bliv lænke til briksen og med bind for øjene så var det kun at ligge og vente på de to kunne finde på , bliv der ellers afprøve forskellig tortur instrumenter kun jeg mærke pig hjul ( kødhammer ) stålbørste vi bliv enig om at prøve en 2 års drøm for mig at få nåle i gennem pik hoved 4 stk og to i gennem nosserne og sikke en anderledes fornemmelse af de skønne ,, og dark domina kunne også finde på ting at mishandle mig med kunne jeg mærke godt og hård hånd arbejde kunne jeg mærke brand nælder nåle stempet det kunne i hver fald mærkes på nosserne , en time går hurtig i godt selv skab så afslut bliv ud med alle nåle og dark domina tog sig af pikke og lady satte sine dejlig bryster over mit ansigt uuh ikke så dårlig en kombi om jeg komme igen helt sikker ja Lady Lovelife Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 29. August, 2021 hvad havde Lady Lofelife på af tøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hannic 41 58 Skrevet 29. August, 2021 læder nederdel og læder top Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 29. August, 2021 oki lækkert men jeg er mest til latex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hannic 41 58 Skrevet 29. August, 2021 oki hun er nu også meget lægger kun med læder meddel på og bare bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medicalfetish 119 Skrevet 29. August, 2021 hannic 41 skrev, for 3 timer siden: uuh man skal tænke sig om inde man skriver til en så lady lovelife og dark domina kan jeg mærke i dag men på den godt måde jeg havde skrive lidt med lady lovelife ,og det bliv til en aftale , vel ankommet til stedet i Esbjerg et bad og bliv vist ind i rummet hvor det skulle forgå , kom lady lovelife ind til mig bliv sat ned på gulvet og med skønne ladys høje hæle plante solidt i mine nosser er det lidt at svært ha fokus på samtalen om hvad det skulle forgå , der efter bliv lænke til briksen og med bind for øjene så var det kun at ligge og vente på de to kunne finde på , bliv der ellers afprøve forskellig tortur instrumenter kun jeg mærke pig hjul ( kødhammer ) stålbørste vi bliv enig om at prøve en 2 års drøm for mig at få nåle i gennem pik hoved 4 stk og to i gennem nosserne og sikke en anderledes fornemmelse af de skønne ,, og dark domina kunne også finde på ting at mishandle mig med kunne jeg mærke godt og hård hånd arbejde kunne jeg mærke brand nælder nåle stempet det kunne i hver fald mærkes på nosserne , en time går hurtig i godt selv skab så afslut bliv ud med alle nåle og dark domina tog sig af pikke og lady satte sine dejlig bryster over mit ansigt uuh ikke så dårlig en kombi om jeg komme igen helt sikker ja Lady Lovelife Hvorfor slutter du din beretning af med en hilsen fra Lady Lovelife? Men ellers en vild omgang. /MF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 29. August, 2021 Ja hvorfor slutter du af med Lady Lovelife??????? @hannic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hannic 41 58 Skrevet 29. August, 2021 beklager er skulle stå hannic 41 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 30. August, 2021 Er der et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 22. September, 2021 hannic 41 skrev, den 29.8.2021 at 08:59: uuh man skal tænke sig om inde man skriver til en så lady lovelife og dark domina kan jeg mærke i dag men på den godt måde jeg havde skrive lidt med lady lovelife ,og det bliv til en aftale , vel ankommet til stedet i Esbjerg et bad og bliv vist ind i rummet hvor det skulle forgå , kom lady lovelife ind til mig bliv sat ned på gulvet og med skønne ladys høje hæle plante solidt i mine nosser er det lidt at svært ha fokus på samtalen om hvad det skulle forgå , der efter bliv lænke til briksen og med bind for øjene så var det kun at ligge og vente på de to kunne finde på , bliv der ellers afprøve forskellig tortur instrumenter kun jeg mærke pig hjul ( kødhammer ) stålbørste vi bliv enig om at prøve en 2 års drøm for mig at få nåle i gennem pik hoved 4 stk og to i gennem nosserne og sikke en anderledes fornemmelse af de skønne ,, og dark domina kunne også finde på ting at mishandle mig med kunne jeg mærke godt og hård hånd arbejde kunne jeg mærke brand nælder nåle stempet det kunne i hver fald mærkes på nosserne , en time går hurtig i godt selv skab så afslut bliv ud med alle nåle og dark domina tog sig af pikke og lady satte sine dejlig bryster over mit ansigt uuh ikke så dårlig en kombi om jeg komme igen helt sikker ja Lady Lovelife Tak for din fortælling ja Domina Dark er en spændene kvinde men brændenælder nej tak der er turn of blødte det ikke da de nåle i pik og kugler spørger da jeg ike selv har prøvet det Den anden unge Lady Lovelive kender jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hannic 41 58 Skrevet 22. September, 2021 hej grå det bløder ik så meget som jeg troede, men en super oplevelse og jeg skal ned til domina dark igen og ha flere nåle i næste gang og Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 22. September, 2021 hannic 41 skrev, for 44 minutter siden: hej grå det bløder ik så meget som jeg troede, men en super oplevelse og jeg skal ned til domina dark igen og ha flere nåle i næste gang og ok men bliver pikke n ved med at være hård og kommer man af den behandling for du sædafgang eller hvordan ? er nysgerig derfor jeg spørger har selv leget med sounding du ved noget i urinråret i pikken det var ikke godt de første par gange så blev det bedre men får en større orgasme ved sædafgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 23. September, 2021 Er der billeder/link til Lovelife et sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Darksidw Skrevet 25. September, 2021 Hun har lige haft på annoncen light har jeg set. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 25. September, 2021 Søg og man finder https://annoncelight.dk/showad/278833 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Darksidw Skrevet 20. Oktober, 2021 Havde en seance med Lady LoveLife og hun ser rigtig ud samt frækt som bare fanden. Vi lege med cbt spanking og strøm hvor den ikke fik for lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 20. Oktober, 2021 (edited) HCK skrev, for 2 timer siden: Alt for meget blæk... Forstår ikke blæk kan gøre så meget forskel. Det ændre vel ikke på noget hvis hun kan det man ønsker. Det jo ikke tusserne som dominerer dig. Der er et menneske bag … men hver sin menig Redigeret 20. Oktober, 2021 af Madame Illona 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 267 Skrevet 20. Oktober, 2021 HCK skrev, for 3 timer siden: Alt for meget blæk... Hver sin smag. Elsker kvinder med tatoveringer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Darksidw Skrevet 22. Oktober, 2021 Tatoveringer er da fantastisk hver sin smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg