Hop til indhold
jegertykigen

Hvor i Europa?

Recommended Posts

Jeg skal afsted på julefrokost slut oktober 2021, med 4 andre.

Vi skal finde en destination som er sjov og hvor man kan finde en masse søde GP. Vi er friske på FKK/sauna men det skal ikke være Berlin/Prag/Hamburg. 
 

Hvad vil i anbefale af steder ?

- vi skal flyve, max 2 timer 

- skal være gode spise steder i byen

Vi har overvejet Bucharest men rejsetiden er for lang pt med mellemlanding på vores datoer er der 5 timer hver vej

Vi har overvejet Salzburg men det feks flytider x2 af Berlin og priserne på fly er x3.

Så lige pt ser vi på Riga, men er i tvivl om PoleN, har været i Krakow nogle gange dey var lidt bobob, eneste by jeg har følt mig usikker ved at gå i gaderne om natten.

vi har også set på Stuttgart fordi vi gerne ville på sharks, men igen fly ruten er elendig. 

 

Anyway nogen ideer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jegertykigen skrev, for 10 timer siden:

Hvad vil i anbefale af steder ?

- vi skal flyve, max 2 timer 

- skal være gode spise steder i byen

Jeg ville foreslå Ruhr-området: Duisburg, Dortmund, Düsseldorf, Essen, Köln og Wuppertal mm. med masser af FKK og Saunaclubber mv.

Bemærk at flere FKK og Saunaclubber severer en udmærket buffet - evt. med grill - det er en del af kulturen dernede - så behovet for at gå på dyr restaurant for at spise fint, nok ikke er så stort - hellere spendere mere på pigerne - men ellers burde det absolut ikke være et problem at finde et par gode spisesteder - det er Tyskland og der er ikke langt til Frankrig.

Lej en bil på forhånd, så I straks kan køre rundt, når I kommer derned - delt mellem 5 personer bliver det meget billigere og nemmere end taxi og offentlig transport - men medtag evt. egen GPS med forudindstillede destinationer. Smartphone kan også bruges - min erfaring er bare, at med et tæt vejnet og tæt bebyggelse - opdaterer den simpelthen for langsomt - men god at have som supplement.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 5 timer siden:

Frankfurt må da være et godt alternativ? Sharks, Oase, Mainhattan er alle gode steder.

Hvad med the palace? 
ps. Ved du hvad en top 3 FKK kunne være i Europa ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jegertykigen skrev, for 40 minutter siden:

Hvad med the palace? 
ps. Ved du hvad en top 3 FKK kunne være i Europa ?

Også en mulighed, men de 3 andre kommer over på min liste...

Hvad der er top 3 i Europa er svært at sige. Det kommer da helt an på ens egne interesser. Og så har jeg desværre heller ikke været på dem alle sammen... (Selv om jeg godt kunne tænke mig det, hehe)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg stod og skulle arrangere sådan en tur ville jeg ikke være i tvivl om, at turen skulle gå til Wien og Golden Time, som er høj klasse FKK. 

Søg på Wien. Har bl.a. skrevet en stil om Golden Time :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg stod og skulle arrangere sådan en tur ville jeg ikke være i tvivl om, at turen skulle gå til Wien og Golden Time, som er høj klasse FKK. 

Søg på Wien. Har bl.a. skrevet en stil om Golden Time :)
 

Wien er bestemt med i mine overvejelser.

Har set meget på Golden som virker rigtig fedt.

pt leder jeg efter et sted at bo i evt. Wien eller fra kfurt, noget lejlighed med 3-4 sove værelser. Har en drøm om udover at besøge et bordel, men at få nogle piger med hjem til hygge :) i egen lejlighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...