Hop til indhold

Afrikansk kvinde over 30 på Sjælland

Featured Replies

Skrevet

Nogle forslag til en afrikansk pige i Storkøbenhavn eller resten af Sjælland som ikke er for ung eller slank. En mørk.mulat eller latina er bestemt også en mulighed 

Alicia er sød og køn men tænder mig ikke rigtig fordi hun er for ung. Wellness Beuty/Anita i Vestsjælland er flot og sexet og over 30 men for svingende i attitude.

Godt klar over at indrejserestriktionerne/visum begrænsninger ifbm Corona er ansvarlig for det begrænsede antal muligheder.

Jeg kan se der er flere muligheder i Odense,men det er lidt langt for et spontant besøg.

Ser frem til forslag.

JD

Skrevet
John Dillermand skrev, for 13 minutter siden:

Nogle forslag til en afrikansk pige i Storkøbenhavn eller resten af Sjælland som ikke er for ung eller slank. En mørk.mulat eller latina er bestemt også en mulighed 

Alicia er sød og køn men tænder mig ikke rigtig fordi hun er for ung. Wellness Beuty/Anita i Vestsjælland er flot og sexet og over 30 men for svingende i attitude.

Godt klar over at indrejserestriktionerne/visum begrænsninger ifbm Corona er ansvarlig for det begrænsede antal muligheder.

Jeg kan se der er flere muligheder i Odense,men det er lidt langt for et spontant besøg.

Ser frem til forslag.

JD

Jeg kan klar anbefale Yvette hun er 52 år stor røv og god service, hun er på Nørrebro lige nu, så på hende https://annoncelight.dk/showad/292273

Redigeret af Servciesboy

Skrevet
  • Author

Tak for forslag
 Jeg har tidligere besøgt  Yvette i  Frederikssund og hun er supersød og snakkesagelig og der var fin kemi, men aldersmæssigt måske i den høje ende. Latina Camila ser meget tiltrækkende ud,men jeg frygter at brysterne er hårde silicone kugler, hvad jeg ikke er vild med.

Nogen der kan bidrage med en førstehåndsrapport fra brysterne?

JD

Skrevet
John Dillermand skrev, den 29.8.2021 at 00:51:

Tak for forslag
 Jeg har tidligere besøgt  Yvette i  Frederikssund og hun er supersød og snakkesagelig og der var fin kemi, men aldersmæssigt måske i den høje ende. Latina Camila ser meget tiltrækkende ud,men jeg frygter at brysterne er hårde silicone kugler, hvad jeg ikke er vild med.

Nogen der kan bidrage med en førstehåndsrapport fra brysterne?

JD

Brysterne er faktisk dejligt bløde.

Ingen tvivl om, at de ikke er helt naturlige, men de føles bløde og naturlige, medmindre man klemmer meget hårdt.

Skrevet

Du kan jo holde øje med, om Nougatdiva har åbent. Hendes annonce er ikke på Annoncelight lige nu, men den er der jævnligt. Hun er vist omkring de 40, ser godt ud og er stor og dejlig. 

Skrevet
  • Author
ekek skrev, for 24 minutter siden:

Du kan jo holde øje med, om Nougatdiva har åbent. Hendes annonce er ikke på Annoncelight lige nu, men den er der jævnligt. Hun er vist omkring de 40, ser godt ud og er stor og dejlig. 

Har tidligere prøvet men fik kort at vide at jeg var over hendes aldersgrænse. Så hun er åbenbart til yngre gæster. Hun har åbenbart ikke hørt om det grå guld og her tænkes ikke på  gråt hår men at vores økonomi uden mindreårige børn ofte er bedre.

JD

Skrevet
John Dillermand skrev, for 5 timer siden:

eg var over hendes aldersgrænse

Som er?

Skrevet
John Dillermand skrev, for 8 timer siden:

Har tidligere prøvet men fik kort at vide at jeg var over hendes aldersgrænse. Så hun er åbenbart til yngre gæster. Hun har åbenbart ikke hørt om det grå guld og her tænkes ikke på  gråt hår men at vores økonomi uden mindreårige børn ofte er bedre.

JD

Det var ærgerligt. Jeg må have været 58, da jeg besøgte hende første gang, og det var ikke noget problem. Men det var lidt besværligt at få en aftale første gang, så måske det med alderen bare er hendes måde at sige nej på, når det ikke lige passer hende at få besøg. Der er jo andre, der bare ikke svarer. 

Skrevet
  • Author
Harran skrev, for 9 timer siden:

Som er?

Det ved jeg ikke men 56 var åbenbart for højt. Eller som ekek  skriver var det bare end hurtig måde at afvise mig

Redigeret af John Dillermand
Auto korrektur forkert

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.