Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Nong, Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

https://annoncelight.dk/showad/322659
 

Besøgte Nong i starten af forgangne uge. 

Det er hende der ligger på sofaen, de andre fotos er vist ikke hende, hun ser for slank ud på dem. 

Nong er et sted i 40´erne er mit skud. Absolut pæn, som det ses på sofa billedet. Barmen er ikke ungpige strut, men fin. 
Hendes massage er rigtig god. Hun bruger ganske lidt olie så der bliver taget ved. Hun er sød og venlig, og professionel. 
Efter massagen skulle jeg lige igang for selv om massagen var hård var jeg helt afslappet. B2B var på ryggen, og hun blev øjeblikkelig liderlig af at glide op ad min ryg og numse, det lød i al fald sådan :) Men en tur gennem de orale glæder satte fyr i banditten, og Nong er god til blow uden kondom. Det var tæt på det sluttede for mig der, men heldigvis fornemmede hun og stoppede. Det blev til en lidt kort ridetur. Hun mente jeg skulle gøre det meste af arbejdet når nu hun havde masseret. Fair nok og sådan blev det. Hun er rigtig god til at rose og bruge hænder, ben og støn undervejs. Nong er temmelig småt bygget forneden så selv slikasparges følte sig klemt ;) 
Stedet er et af de gamle kendte i midtbyen. Pænt og rent med fint bad, som vi delte til sidst. En fin afslutning på en helt igennem professionelt seance. 
Men hele det meget professionelle setup, og mutters overdrevne brug af kælen tiltale gør at jeg ikke kommer igen. 
Normale Århus priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...