Hop til indhold

Recommended Posts

Halløjsa en oplevelse jeg havde i dag.

Jeg har længe fået massage hist og her, og har besøgt 505 en del gange, med nogen af de samme massør, som er normalt i udseende, men ganske udmærket massage.

I dag var jeg på besøg hos dem igen. Trykkede på klokken og en pige ved navn Em åbnede.

Første gang jeg har set så smuk og charmerende massør. Fik næsten stød af at se på hende øjne.

Jeg tænker stadig på hende mens jeg skriver dette :)

Nåh jeg gik ind og fik bestilt en omgang tantra massage, da jeg så at de have tilbud på det. 400,- for 1 time.

Hun gik i gang med massagen og engang imellem striffede hun min ende, hvilket var super nice. Jeg kiggede ind på spejlet, så jeg hele tiden kunne se hende, så smuk som hun var... Og hun snakker dansk/svensk tror jeg...

Hun havde en super sexy kjole på og hende bryster var fint naturlige store.

Jeg tænkte hele tiden, da jeg lå der, at det ikke kunne være virkeligt, at få massage af så smuk en pige og samtidigt var massagen så dejligt. Ikke hist og her, men struktureret.

Efter en halv time blev jeg bedt om at vende om. Var lidt selv genert og kunne ikke rigtigt holde øjenkontakt med hende, min egen skyld. vi smillede bare lidt til hinanden.

Så kom det gyldne spørgsmål. Og jeg valgte at have sex med hende.

Vi kælede lidt med hinanden i starten og fik mere og mere øjenkontakt. Hendes hud var dejligt silkeagtigt. Hun havde i mine øjne en perfekt krop, som thailænder. Tænkte igen, at det virkede uvirkeligt. Desværre kom jeg ALT for tidligt. Og ærligt talt ALT for tidigt. Øv øv. Det var slet ikke hendes skyld. Hun gjorde det i det rigtige tempo, men nok fordi, ja igen nu nævner jeg det, at hun bare var Gudesmuk!

Vi tog et bad sammen og hun vaskede mig af, hvilket var dejligt og jeg blev tilbudt noget at drikke.

Prisen var fint og jeg har det godt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid prikken over i'et, at pigerne på 505 går med i bad. Det er en dejlig måde at kravle ned fra tinderne på, og jeg har desværre aldrig oplevet det andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er nogen vandhunde på 505 ;)

Skønt at der kommer gode anmeldelser igen. Må da hellere hilse på Em i løbet af ugen efter den fine anmeldelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Em er den smukkeste massør jeg har mødt i de 6-7 år jeg har besøgt massage steder.

Oveni købet kan hun også give en super dejlig massage. Og servicen i top. Det er dobbelt så godt :)

Håber I passer på hende.

Jip fra Tamsabai vil jeg også sige er en der ligger i toppen af at være smuk uden at have prøvet hendes massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Em er den smukkeste massør jeg har mødt i de 6-7 år jeg har besøgt massage steder.

Oveni købet kan hun også give en super dejlig massage. Og servicen i top. Det er dobbelt så godt :)

Håber I passer på hende.

Jip fra Tamsabai vil jeg også sige er en der ligger i toppen af at være smuk uden at have prøvet hendes massage.

Er hun i samme liga som Jip udseendemæssigt? Så må jeg helt klart forbi og besøge Em.

Hvad måtte du slippe for oplevelsen? Der har været lidt forvirringer omkring prisniveauet derude tidligere så hvis de er røget ned til det normale leje igen smutter jeg sgu en tur forbi i morgen eller onsdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1 time Tantra 400,-

Fulde pakke 1000,-

Hun er det værd!

Hvis det er 1000.- + de 400 for tantra, er det stadig i den høje ende af prisskalaen, men hvis de 1000.- inkluderer tantramassagen, har du ret i at de er kommet ned i samme niveau som mange andre steder.

Dragoddog, kan du fortælle hvad det var?

Del dette indlæg


Link til indlæg

1400,- for besøget.

Hvis det var med en anden ville jeg synes at det var dyrt.

Med Em kunne jeg ikke give mig selv en grund til ikke at gøre det. Om jeg skulle spare 3 besøg for at aftale en med hende igen ville være dette værd.

Hvor mange 30 besøg skal jeg gøre, før jeg kan være så heldig at møde en som hende?

Det kan være at det kun er mig der synes, at hun er dette beløb værd. Men fortryder intet... Hehe

Er jeg besat af hende? Hehe...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...