Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej. Er der nogle anbefalinger på GFE i området buddinge/Søborg? 

Skrevet

Sexyclub er et episk sted med så mange, mange fantastiske minder med danske piger.

Græskelskende spændstige Clara/Kira.

Græskelskende og fantastiske Alia.

Uforglemmelige, ungdommelige Laura. 

Jennifer er dejlig og glædeligt at se at Dina, Bianka og Mia stadig er på lønningslisten, men hvornår først og sidstnævnte har aftenvagter er et godt spørgsmål? 

Interessant at blondinen Sofia Soft har fået aftenvagter. Forhåbentlig bliver hun et godt stykke tid..

Den udendørs trappe hos Sexyclub bringer gode minder hos mig.

Redigeret af ppd

Skrevet
ppd skrev, for 16 timer siden:

Græskelskende og fantastiske Alia.

Det må du nok sige. Det var svært at få audiens hos Alia men det lykkedes mig.

Og trappen der frygtede jeg altid at møde en bror. Man ville passere hinanden meget tæt så ingen diskretion dér.

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 1 time siden:

Og trappen der frygtede jeg altid at møde en bror. Man ville passere hinanden meget tæt så ingen diskretion dér.

Når man er der i samme ærinde, er det vel ikke så farligt at møde nogen… Min erfaring er, at de steder, jeg er kommet har gjort et stort nummer ud af, at man ikke møder andre.  Hos City Girls var jeg dog ude for, at en mand brasede ind på rummet, mens jeg sad helt nøgen og ventede på, at pigen kom igen efter at være gået ud med betalingen. Det var en ret speciel oplevelse, men ødelagde ikke noget af mit samvær med GP’en.

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 2 timer siden:

He He. Ja.

Lige tid til en highfive og "Go' fornøjelse" med den man nu mødte..

Noget pis at weekenderne (endnu) er lidt mangelfulde men pigerne har vel også studier, veninder blandt meget andet. Håber så inderligt at det lykkes at tiltrække piger så det hele..øhm... kommer godt op og stå igen...

Deres venteværelse uden høj musik og tynde vægge, var i sandhed episk, da det var så interessant at høre ungpigerne Laura, Alia og Clara/Kira blive kørt godt igennem (eller lade som om :P).

Noget de få resterende lysthuse kunne lære noget af, i stedet for det som praksiseres i 2021..

Redigeret af ppd

Skrevet

Alia havde en lille privat butik en overgang. Er den nogen der ved, om den genåbner eller er åben?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.