Hop til indhold

Recommended Posts

Der er efterhånden langt imellem danske dominaer .

I Jylland er der så ikke bare langt, men meget langt imellem danske dominaer, men jeg har i længere tid luret på Domina Ginz bla fordi hun er meget aktiv på flere podcast,   Onlyfans, YouTube og  Twitter, hvor hun fremtræder meget charmerende og taler i timevis, virkelighedens Domina Ginz er desværre noget anderledes.

Hun huserer i et udhus et stykke uden for Randers og for en Domina er hendes udstyr noget begrænset. 

Jeg bliver lagt på dobbeltsengen i rummet og jeg havde en ønskeliste,  men hun gjorde opmærksom på at hun ikke udførte rollespil , men gerne udførte de ting jeg havde bedt om. 

Havde bestilt en time og det med at hun ikke udfører rollespil skulle jeg så finde ud af, for den næste time foregik i nærmest total tavshed. Jeg ved godt nogen jyder ikke siger så meget, Domina Ginz var så, bortset fra noget småklukken en fuldstændig ordløs seance. Det var som at være med i en gammel stumfilm.

Hun kom fint igennem det meste på min ønskeliste, men nogen stor oplevelse blev det bestemt ikke. 

På en skala fra 1-10 bliver det en lille sekser, prisen var noget under hvad jeg normalt betaler på Sjælland,  men der manglede udstyr, stemning og især indlevelse, så det bliver ved denne oplevelse.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Darksidw

Har haft en time hos domina Ginz og kan kun nik genkende til det du skiver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Testeren2000 og Darksidew,

Det gør mig rigtig glad at høre at der bliver fulgt med på Podcast og sociale medier.

At seancen ikke har være tilfredsstilende er jeg dog ret ked af at høre. Det betyder meget for mig at man får en god oplevelse begge to.

Jeg havde været super taknemmelig for at få det af vide under eller efter legen, om ikke andet så i en mail efterfølgende. Jeg tager det med mig videre og vil være opmærksom på det frem over, tak fordi du skriver det.

Alle har forskellige kinks, grænser og lyster. Jeg leger 100% fordi jeg har lyst til at lege. Derfor indretter jeg legen således at jeg tager udgangspunkt i de ting vi inden legen har skrevet om. Dog gør jeg altid tingene og måden jeg leger på til min egen. Nogle gange rammer det ved siden af og hvor er det ærgerligt når det sker. 

Jeg prøver at være meget ærlig med hvem jeg er og hvordan jeg er inden man sætter en aftale op så alle får en god oplevelse men jeg kan godt se at jeg nogle gange er meget stille under lege, det vil jeg være mere opmærksom på, - og det kan jeg kun være fordi du gør mig opmærksom på det, så tak for det. 

Hvis du skulle få mod på at se mig igen så skriv endelig hvad der ikke fungerede ved sidste møde og hvis ikke, så håber jeg inderligt at du finder det rigtige match hos en anden, der er ikke mange som du skriver, men de dominaer jeg har mødt er virkelig skønne, du kan sikkert finde en i Danmark som kan fange lige præcis det du søger.

Miss Ginz

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har også havt en time hos Miss Ginz, men jeg kan ikke sige det samme som overstående. Det levede op til mine forventninger og Miss Ginz snakkde en hel del :)

Jeg følte også at hun var meget nærverende og følte at hun gjorte det ikke som et 9 til 5 job, men af lyst, denne følelse har jeg ikke havt hos andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg besøgte i går Miss Ginz i hendes lækre klinik og følte mig straks velkommen, hun gav mig en stor uforglemmelig oplevelse og opfyldte stort set alle mine ønsker.

Hun er fnisende fræk og jeg glæder mig til at møde hende igen. 5***** herfra.

Hilsen Kjeld.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Testeren2000 skrev, den 28.8.2021 at 14:47:

Der er efterhånden langt imellem danske dominaer .

I Jylland er der så ikke bare langt, men meget langt imellem danske dominaer, men jeg har i længere tid luret på Domina Ginz bla fordi hun er meget aktiv på flere podcast,   Onlyfans, YouTube og  Twitter, hvor hun fremtræder meget charmerende og taler i timevis, virkelighedens Domina Ginz er desværre noget anderledes.

Hun huserer i et udhus et stykke uden for Randers og for en Domina er hendes udstyr noget begrænset. 

Jeg bliver lagt på dobbeltsengen i rummet og jeg havde en ønskeliste,  men hun gjorde opmærksom på at hun ikke udførte rollespil , men gerne udførte de ting jeg havde bedt om. 

Havde bestilt en time og det med at hun ikke udfører rollespil skulle jeg så finde ud af, for den næste time foregik i nærmest total tavshed. Jeg ved godt nogen jyder ikke siger så meget, Domina Ginz var så, bortset fra noget småklukken en fuldstændig ordløs seance. Det var som at være med i en gammel stumfilm.

Hun kom fint igennem det meste på min ønskeliste, men nogen stor oplevelse blev det bestemt ikke. 

På en skala fra 1-10 bliver det en lille sekser, prisen var noget under hvad jeg normalt betaler på Sjælland,  men der manglede udstyr, stemning og især indlevelse, så det bliver ved denne oplevelse.  

 

Tak for dit fortælling  fik du  udløsning = orgasme  og gjorde hun det ?   smed hun  noget tøj  eller hvordan  med det Ok det er slet ikke inde i Randres by  men et hus  udenfor   Tak for den   oplysning   Tak håber på svar på mine  spørgsmål og endnu enggang tak  fordi du skrev det her 

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, den 19.10.2021 at 08:46:

Tak for dit fortælling  fik du  udløsning = orgasme  og gjorde hun det ?   smed hun  noget tøj  eller hvordan  med det Ok det er slet ikke inde i Randres by  men et hus  udenfor   Tak for den   oplysning   Tak håber på svar på mine  spørgsmål og endnu enggang tak  fordi du skrev det her 

Hej Grå 

Jeg kan da give dig nogle svar :) 

Jeg garantere ikke at det ender ud i en udløsning, men det sker ofte. 
Jeg er påklædt under leg og smider ikke noget tøj 

Det er et hus i Randers :) adressen gives når der er lavet en aftale 

 

//Miss Ginz 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domina Ginz skrev, for 4 timer siden:

Hej Grå 

Jeg kan da give dig nogle svar :) 

Jeg garantere ikke at det ender ud i en udløsning, men det sker ofte. 
Jeg er påklædt under leg og smider ikke noget tøj 

Det er et hus i Randers :) adressen gives når der er lavet en aftale 

 

//Miss Ginz 

Ja det bliver det bliver  til  noget med os der er en del andre der tilbyder det jeg gerne vil  opleve med en lækker Domina kvinde  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domina Ginz skrev, for 21 minutter siden:

Der er mange gode Dominaer rundt i Danmark ;) du skal finde en’ du stoler på 

Lad være med, at bruge mere tid på Grå alis en masse andre profiler. Han går kun op i om man får udløsning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domina Ginz skrev, for 1 time siden:

Der er mange gode Dominaer rundt i Danmark ;) du skal finde en’ du stoler på 

Ja en der er halv afklædt  og som  jeg bliver befalet til at slikke til enorme orgasmer det er en  selvfølge   UMM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domina Ginz skrev, for 23 timer siden:

Hej Grå 

Jeg kan da give dig nogle svar :) 

Jeg garantere ikke at det ender ud i en udløsning, men det sker ofte. 
Jeg er påklædt under leg og smider ikke noget tøj 

Det er et hus i Randers :) adressen gives når der er lavet en aftale 

 

//Miss Ginz 

Påklædt under legen . Det giver også lidt CFNM og det er jo også en dominerende og for mig naturlig del af legen ( blottet og i andres vold. ) Og jeg vil bare sige at jeg syntes De ser brand godt ud og virker super fræk .

når stressen er væk vil jeg kigge op 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trueslave skrev, for 2 timer siden:

Påklædt under legen . Det giver også lidt CFNM og det er jo også en dominerende og for mig naturlig del af legen ( blottet og i andres vold. ) Og jeg vil bare sige at jeg syntes De ser brand godt ud og virker super fræk .

når stressen er væk vil jeg kigge op 
 

For mig skal en Domina være frækt  og have kun lidt påklædning det skal så til sidst være en kiimax orgasme gerne orgasme = udløsning  begge parter i legen  God wekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domina Ginz skrev, den 4.9.2021 at 19:10:

Kære Testeren2000 og Darksidew,

Det gør mig rigtig glad at høre at der bliver fulgt med på Podcast og sociale medier.

At seancen ikke har være tilfredsstilende er jeg dog ret ked af at høre. Det betyder meget for mig at man får en god oplevelse begge to.

Jeg havde været super taknemmelig for at få det af vide under eller efter legen, om ikke andet så i en mail efterfølgende. Jeg tager det med mig videre og vil være opmærksom på det frem over, tak fordi du skriver det.

Alle har forskellige kinks, grænser og lyster. Jeg leger 100% fordi jeg har lyst til at lege. Derfor indretter jeg legen således at jeg tager udgangspunkt i de ting vi inden legen har skrevet om. Dog gør jeg altid tingene og måden jeg leger på til min egen. Nogle gange rammer det ved siden af og hvor er det ærgerligt når det sker. 

Jeg prøver at være meget ærlig med hvem jeg er og hvordan jeg er inden man sætter en aftale op så alle får en god oplevelse men jeg kan godt se at jeg nogle gange er meget stille under lege, det vil jeg være mere opmærksom på, - og det kan jeg kun være fordi du gør mig opmærksom på det, så tak for det. 

Hvis du skulle få mod på at se mig igen så skriv endelig hvad der ikke fungerede ved sidste møde og hvis ikke, så håber jeg inderligt at du finder det rigtige match hos en anden, der er ikke mange som du skriver, men de dominaer jeg har mødt er virkelig skønne, du kan sikkert finde en i Danmark som kan fange lige præcis det du søger.

Miss Ginz

 

 

Rigtig god stil og tone, det er dejligt at læse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...