Sperminater 2 Skrevet 28. August, 2021 Har været ved Maja og hun kan klart anbefales hun kan sutte og kneppe en ihjel hun tilfredsstillede mig på alle punkter og var super sød og imødekommende helt klart et besøg værd jeg kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olsen40 74 Skrevet 28. August, 2021 Lidt hjælp. https://annoncelight.dk/showad/255006 Mvh. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 28. August, 2021 Sperminater skrev, for 4 timer siden: Har været ved Maja og hun kan klart anbefales hun kan sutte og kneppe en ihjel hun tilfredsstillede mig på alle punkter og var super sød og imødekommende helt klart et besøg værd jeg kommer igen. Hun virker ret fræk, og det ser ud fra nogle af hendes billeder ud til, at hun tilbyder noget uden gummi, selvom der i annoncen står kun sikker sex. Kan du Sperminator bidrage med noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DAUGBJERGPIGERNE 50 Skrevet 29. August, 2021 Sperminater skrev, den 28.8.2021 at 08:50: Har været ved Maja og hun kan klart anbefales hun kan sutte og kneppe en ihjel hun tilfredsstillede mig på alle punkter og var super sød og imødekommende helt klart et besøg værd jeg kommer igen. THANK YOU FOR YOUR OPINION.IT IS VERY NICE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DAUGBJERGPIGERNE 50 Skrevet 29. August, 2021 Lasselas skrev, den 28.8.2021 at 12:58: Hun virker ret fræk, og det ser ud fra nogle af hendes billeder ud til, at hun tilbyder noget uden gummi, selvom der i annoncen står kun sikker sex. Kan du Sperminator bidrage med noget? IN THE ADVERTISEMENT, I SAY SEX IS IN CONDOM, ORAL I DO WITHOUT OR IN CONDON,ACCORDING TO CUSTOMER'S WISHES. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ons 47 Skrevet 30. August, 2021 DAUGBJERGPIGERNE skrev, for 5 timer siden: IN THE ADVERTISEMENT, I SAY SEX IS IN CONDOM, ORAL I DO WITHOUT OR IN CONDON,ACCORDING TO CUSTOMER'S WISHES. What are your prices, Maja..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 30. August, 2021 DAUGBJERGPIGERNE skrev, for 5 timer siden: IN THE ADVERTISEMENT, I SAY SEX IS IN CONDOM, ORAL I DO WITHOUT OR IN CONDON,ACCORDING TO CUSTOMER'S WISHES. Da jeg skrev, at hun tilbyder noget uden kondom, var det på baggrund af et foto med sæd i ansigtet, og det passer jo meget godt med udsagnet om, at hun tilbyder oral uden. Hvorfor jeg skal have tilsendt fotos af en fremmed mands pik som PB forstår jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 685 Skrevet 30. August, 2021 Lasselas skrev, for 7 timer siden: Hvorfor jeg skal have tilsendt fotos af en fremmed mands pik som PB forstår jeg ikke. Maja er en både sød og fræk pige, men kommunikation er ikke lige hendes stærke side, så der kommer ofte nogle sjove kiksere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frands 5 Skrevet 19. September, 2021 Kan i anbefale at besøge Maja? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 685 Skrevet 20. September, 2021 Helt sikkert, jeg er aldrig gået skuffet der fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheNomad 9 Skrevet 21. September, 2021 frands skrev, den 19.9.2021 at 20:44: Kan i anbefale at besøge Maja? Ja det er helt sikkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 401 Skrevet 3. December, 2021 https://annoncelight.dk/showad/249908 Er der nogle nyere anmeldelser af Maja? Må sige at hendes billedet siger Spar To til alt, jøsses en lækker pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 124 Skrevet 4. December, 2021 Pele10 skrev, den 3.12.2021 at 05:26: https://annoncelight.dk/showad/249908 Er der nogle nyere anmeldelser af Maja? Må sige at hendes billedet siger Spar To til alt, jøsses en lækker pige. Jeg var forbi hende for nogle uger siden, og vil sige at hun var sublim. Hun har et mundtøj uden lige og så er hun lækker at se på og lege med. Jeg kan kun sige noget positivt om hende, og er ved at ligge til side så jeg snart kan kigge ud til hende igen. Derudover er hun meget nede på jorden og vi havde faktisk en meget god og lang snak bagefter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 16 Skrevet 5. December, 2021 (edited) Er der nogen som ved om hun har en prisliste? Bare sådan til vejledning. Skriver I med Maja selv eller er der en som skriver/aftaler for hende? Skriver I på dansk eller engelsk? Redigeret 5. December, 2021 af nylonstrømpen Manglede lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 124 Skrevet 5. December, 2021 Det er Maja selv som skriver, og ja hun har en prisliste som hun sender når du skriver til hende. Hun taler og skriver flydende engelsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 16 Skrevet 5. December, 2021 Bette mand skrev, for 13 timer siden: Det er Maja selv som skriver, og ja hun har en prisliste som hun sender når du skriver til hende. Hun taler og skriver flydende engelsk Tak for svar. Hun ser meget lovende ud. Må prøve at skrive til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg