Hop til indhold

Cindy Damvej Frederikshavn snyd med billeder dårlig hygiejne og dårlig service

Featured Replies

Skrevet

Nu der skal være så meget fokus på fake billeder så tjek cindys hun har ikke så store bryster som på hendes billeder hendes navle ser ikke ens ud og ved efter et år jeg har haft sex med hende ved jeg at hun ikke har større bryster end størrelse A. Efter et års sex med hende er hun blevet mere og mere ubehøvlet har også sagt at hver gang jeg har været der på det sidste har jeg fået loppe bid hvilken hun kun griner af det samme gør hun når jeg prioriterer hygiejne. Har nu fået okay service men har på et år ikke kunne få prisen ned på det år jeg er kommet der. Føler mig ikke længere velkommen føler kun det går ud på penge og hendes ydelser er os blevet væsentligt ringere jeg kan ikke anbefale Cindy på Damvej i Frederikshavn længere

Skrevet

Kan ikke få prisen ned ? Føler det kun går ud på penge ? Sorry to say it......... men det er netop det som det gør. Pigen er helt sikkert ikke ude efter et forhold.  Syntes næsten din anmeldelse efter et års sex lyder mere som om du er blevet fornærmet over du ikke fik en kæreste.  Bare min tanke 

Skrevet

Efter 1 år. Hvis det er så utilfredsstillende. Så bliver man vel ikke med .med at komme ved den samme pige. En helt år 

Skrevet

Det er sku lidt befriende at læse den “anmeldelse”, normalt plejer det at være meget korte, positive og intet sigende “anmeldelser” fra helt nye medlemmer, denne gang er det HELT modsat !!! :-o

Jeg er meget tilbøjelig til at komme denne “anmeldelse” i samme skuffe som de modsatte, tror det er FAKE, og en som er ude på at skade/drille en GP, for at blive ved med at besøge en pige med den beskrivelse i ET ÅR, så er man da ikke helt færdig bagt, beklager men jeg tror det er FAKE NEWS. 
indtil jeg læser en troværdig anmeldelse, fra et ikke helt nyt medlem, vil jeg ikke tro på TS.

Beklager hvis fejl, men tror det ikke.

Skrevet

Hej @Sperminater

Du skal huske et link til pigens annonce.

Hvis vejnavnet ikke står i annoncen må du ikke skrive det her. Der er mange der læser med som ikke er medlemmer, og det er ikke super fedt når det rygtes blandt naboerne hvor pigerne holder til.

Skrevet

Det er fantastisk, du til stadighed har besøgt hende i et helt år for at finde ud af at være utilfreds med hendes brysters størrelse og hendes service 

Jeg har besøgt Cindy regelmæssigt det sidste halve år og mener ikke, hendes service har forandret sig i dette tidsrum.

Vil mene, det er de største A bryster jeg så har følt på, de er nærmere en størrelse B

• 1 year later...
Skrevet

That's the funniest and the farest from the truth opinion  I ever read about myself in here you have meet me twice at max and long before you even made that comment and that stopped because I called you out on couple things you have done and drama you was creating between people and blocked you everywhere. You was so hard try to be my friend yet being fake in any possible way . (I still got all sms from you how you was thanking me for being sooo nice and listening to you and all that - in case you need a reminder ),And you, writting that comment just proving my point, customers know me and your lies not gonna ruin what people allready know. I recommend you find a better hobby in your life as it is not the first false opinion you have wrote in here. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.