Mads73 290 Skrevet 27. August, 2021 Hej alle sammen. netop hjemvendt fra en ruske tur med en lyshåret tøs i grænselandet. Oplevelsen var endetlig fantastisk og fuldendt. Men efter som jeg plejer at skrive et par stik ord ned, om besøget, kom jeg til at tænke på. Var det, det værd. og hvorfor gjorde jeg det igen.? Jeg får endelig god sex derhjemme, når det sker, og endeligt også tilfreds. Jeg vedkender at jeg er fruen utro, og risikere i bund og grund vores ægteskab. også selv hun har udtrykt at det er ok bare hun ikke ved det. Så er nok kommet til den konklusion at det er for jagten og spændingen. Hvem der er bag den næste låge. At kunne vælge dem ud fra et katalog hvilken kvinde jeg vil nedlægge. At kunne få en yngre pige i armene og inden for aftalt ramme, bare knæppe lige når jeg har lyst og tid. .. Er sulten så stillet for ungt kød.? nope. jagten på næste er allerede gået ind. Jagten det må være det der er brændstoffet for mig. Har jeg dårlig samvittighed? måake nok stort ja. Så er spørgsmålet ikke ligegyldigt, så længe der er balance mellem risiko og lysten til jagten. hvad med jer. Er der flere der har det sådan. Sulten hele tiden efter noget nyt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 686 Skrevet 27. August, 2021 Jeg kan genkende en del i dit skriv. Jeg startede som en reaktion på et haltende sexliv og nu er det vel et ekstra krydderi. Måske er der lidt “Tarzan” i det, altså en følelse af at man stadig “har det”? Også selvom man indgår i en økonomisk transaktion. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3733 Skrevet 27. August, 2021 Havde det sådan en gang, men jeg har fået ret godt styr på libidoen nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1368 Skrevet 27. August, 2021 Mads73 skrev, for 4 timer siden: Er der flere der har det sådan. Sulten hele tiden efter noget ny Jeg har det på samme måde, men samtidig ser jeg også flere faste. Derudover konen. Jeg kan åbenbart bare ikke få nok, og er vel ret beset sex-afhængig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 27. August, 2021 (edited) Mads73 skrev, for 4 timer siden: .jagten og spændingen Nedlægge Men er der reelt noget jagt over at købe sig til sex? Hvis man jager og nedlægger, er det så ikke det samme som at score? Altså at charmere sig ind på og overbevise kvinden om at dyrke sex med en? Og man " scorer" vel ikke ligefrem en man betaler for sex eller føles det sådan? Hun gør, det jo fordi du har betalt hende og ikke fordi du har jaget og nedlagt hende? Redigeret 27. August, 2021 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 27. August, 2021 Den lille frøken skrev, 1 time siden: Men er der reelt noget jagt over at købe sig til sex? Hvis man jager og nedlægger, er det så ikke det samme som at score? Altså at charmere sig ind på og overbevise kvinden om at dyrke sex med en? Og man " scorer" vel ikke ligefrem en man betaler for sex eller føles det sådan? Hun gør, det jo fordi du har betalt hende og ikke fordi du har jaget og nedlagt hende? Du har nedlagt hende med dine penge. Det tæller altsammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MariaTooSexy Skrevet 28. August, 2021 Mads73 skrev, for 8 timer siden: Hej alle sammen. netop hjemvendt fra en ruske tur med en lyshåret tøs i grænselandet. Oplevelsen var endetlig fantastisk og fuldendt. Men efter som jeg plejer at skrive et par stik ord ned, om besøget, kom jeg til at tænke på. Var det, det værd. og hvorfor gjorde jeg det igen.? Jeg får endelig god sex derhjemme, når det sker, og endeligt også tilfreds. Jeg vedkender at jeg er fruen utro, og risikere i bund og grund vores ægteskab. også selv hun har udtrykt at det er ok bare hun ikke ved det. Så er nok kommet til den konklusion at det er for jagten og spændingen. Hvem der er bag den næste låge. At kunne vælge dem ud fra et katalog hvilken kvinde jeg vil nedlægge. At kunne få en yngre pige i armene og inden for aftalt ramme, bare knæppe lige når jeg har lyst og tid. .. Er sulten så stillet for ungt kød.? nope. jagten på næste er allerede gået ind. Jagten det må være det der er brændstoffet for mig. Har jeg dårlig samvittighed? måake nok stort ja. Så er spørgsmålet ikke ligegyldigt, så længe der er balance mellem risiko og lysten til jagten. hvad med jer. Er der flere der har det sådan. Sulten hele tiden efter noget nyt. Så længe du kan holde det på et passende niveau er det vel fint for både dig og konen. Det er vel individuelt fra person til person hvad der gør, at de er deres partner utro... Så længe man ikke forelsker sig i "den jagede" er det vel okay tænker jeg. KH Maria Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 230 Skrevet 28. August, 2021 hvis konen ikke leverer varen er det vel okay og finde en afløser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2892 Skrevet 28. August, 2021 Den lille frøken skrev, for 10 timer siden: Men er der reelt noget jagt over at købe sig til sex? Hvis man jager og nedlægger, er det så ikke det samme som at score? Altså at charmere sig ind på og overbevise kvinden om at dyrke sex med en? Og man " scorer" vel ikke ligefrem en man betaler for sex eller føles det sådan? Hun gør, det jo fordi du har betalt hende og ikke fordi du har jaget og nedlagt hende? Bedre kan det ikke siges/skrives. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 28. August, 2021 Tja der kan kan vel være noget opstemmende I at tjekke annoncer med fotos (bare husk at de altid er manipulerede) læse tekster der er fyldt med eufemismer og GPS fortræffeligheder og nogle gange med er sprogbrug som der var i de Grå sider” i ugen rapport i 70erne . Beskrivelse af GP i samme manipulerede tekst som ejendomsmæglere bruger om rønner på Lolland. Herefter aftale telefonisk et besøg komme ind og smide penge og tøj - Er det jagt og nedlæggelse scoring - for nogle måske, men jeg nedlægger Scorer, når jeg lykkedes med at flirte og bliver interessant for en kvinde i en social sammenhæng og jeg har udset mig at det er hende jeg skal have sex med, og det lykkedes (ind i mellem) andre gange er det forgæves. Men købt sex er ikke scoring og jagt i min optik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 28. August, 2021 Det er fedt som ældre eller gammel eller moden mand at købe sig til en ung krop og det kan sa sagtens give et “sus i pikken” når en ung GP tager sig kærligt af den inden den kommer op i hende. Jeg er fuldt bevidst om at det kun er pengene der gør det, for jeg kunne ikke score hende udenfor købesex verden og jo der er også i mig en konstant trang til ungt kød. Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 28. August, 2021 Bødlen skrev, for 13 timer siden: Det er fedt som ældre eller gammel eller moden mand at købe sig til en ung krop og det kan sa sagtens give et “sus i pikken” når en ung GP tager sig kærligt af den inden den kommer op i hende. Jeg er fuldt bevidst om at det kun er pengene der gør det, for jeg kunne ikke score hende udenfor købesex verden og jo der er også i mig en konstant trang til ungt kød. Bødlen Hvor har du dog ret! Katastrofe hvis man falder for pigen, i mere end den time man har betalt for. Kender mænd som "troede" .... og psykisk har betalt prisen, pga. ulykkelig kærlighed til deres faste GPer. En kærlighed som ikke var gengældt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 29. August, 2021 Tror at mange sex købere har en mindre eller større afhænighed , nogen er bevidst om det, andre vil ikke erkende det . Det er ligesom et fix for mig, mere vil have mere . Når man fodrer noget læs sex, så vokser det .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg