Hop til indhold
padelguden

Jade(r) på Jagtvej - Fuld pakke, fuld tilfredshed

Recommended Posts

Besøgte for nyligt jade Jade til en omgang massage. Det endte med en fuldpakke med blowjob uden kondom og forskellige stillinger. Jeg spurgte blot i tidsbestillingen, hvilke typer afslutning, der var mulighed for. Priserne er variable alt efter hvilken type massage og afslutning mv, så dem vil jeg ikke kommentere på.

Men det var helt kanon. Hun er sjov, venlig, åben, masserer godt (ikke professionelt, men behageligt). Og så er hun utroligt veldrejet og fit og hendes silikone-jader sidder også lige i skabet, selvom jeg mest er til det naturlige.

Har ikke så meget mere at sige. Eneste minus er lokationen lige midt i runddelen.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, for 13 timer siden:

Læs dog overskriften.  Hvad er det, du ikke forstår??:geek:

Hvor vigtigt er det at hive en tråd frem der allerede er blevet svaret på for en uge siden? God dag til dig også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
slapman skrev, for 1 time siden:

Hvor vigtigt er det at hive en tråd frem der allerede er blevet svaret på for en uge siden? God dag til dig også.

Ja, nu er det jo godt nok en uge siden at der blev svaret, men jeg tillader mig alligevel at svare.

Nej, der tilbydes IKKE sex. Enhver ved nemlig at fuldpakke med blowjob uden kondom og forskellige stillinger ikke er sex. :D

God dag til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen @padelguden. Var i nabolaget i formiddags og fik lavet en aftale med Jade, der taler fint dansk. Bestilte en time med fuld pakke. Hun står knivskarpt med flotte silikone bryster og en slank, tonet krop. Og er - ikke mindst - et yderst venligt og behageligt menneske. Fik alt hvad jeg ønskede (inkl. økofransk, kys, massage, GFE-sex) og gik derfra med et smil på læben. Kommer gerne igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 26.10.2021 at 20:31:

Er hendes sili-babser den hårde type eller hvordan? 

Med mindre de er lavet om de seneste år, er de super lækre og bløde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...