Hop til indhold

Recommended Posts

Historien:

Havde set nedenstående annonce...

http://www.sexnews69.dk/STOREBABSE-MULA ... ?ad-id=882

...og var helt solgt over hvor dejlig en krop denne brasillianske kvinde havde og at hun så oven-i-købet tilbød kæreste sex med kys.

Jeg ringede og vi aftalte i telefonen at jeg skulle ringe 10 min. før jeg var på adressen, adressen sendte hun på sms. Jeg fik selvfølgelig ikke ringet 10 min. før, for jeg var ikke lige kendt i området. Jeg ringede næsten da jeg stod ved døren, i baggrunden kunne jeg høre en kvinde og et barn tale sammen, og Vanessa spurgte om jeg ikke lige kunne vente i 10 min. Det kunne jeg selvfølgelig godt og satte mig på en bænk ved siden af et fyldt forsamlingshus, så jeg kunne se lejligheden hun skulle være i samtidig.

Efter lidt tid kom der en mørk mand kørende på cykel, og han gik op i lejligheden. Lidt efter kom der en mørk kvinde og et mørkt barn ud, og de kiggede meget på mig da de gik forbi. Jeg sad nu en rum tid og ventede, men så pludselig ringede Vanessa og sagde at jeg godt kunne komme op. Jeg gik spændt op til lejligheden, hvor hende og den mørk mand jo måtte være. Jeg ringede på og bankede på, nu blev der fumlet noget med låsen, men så stoppede det. Så ringede jeg og bankede på igen, mere fumlen med låsen, men nu gik døren op og Vanessa åbnede døren kun iført trusser... wow hun har de vildeste bryster og den dejligste krop og et smukt ansigt. Hun lukkede mig ind og bad mig vente i badeværelset i 2 min. (ikke et lækkert badeværelse, beskidt). Døren stod på klem og jeg kunne i spejlet se at den mørke mand forlod lejligheden.

Vanessa hentede mig ind og fik mig ind i stuen i den 1-værelses lejlighed, her fik jeg et menukort i hånden og hun gik på toilettet imens. Ud over at skimme menu'en så skimmede jeg også lejligheden, der lå et brugt kondom på gulvet, lagnet var vist ikke helt rent... (nåede lige at tænke, at jeg skulle gå igen med det samme), men så kom vanessa ind, og hendes krop fik mig på andre tanker, men jeg var dog skeptisk nok til kun at bestille Fransk-Dansk, og de 500 kr. skiftede hånd.

Agten:

Vi tog tøjet af og Vanessa kom over og pressede sig ind til mig, da jeg begyndte at kysse hendes hals, vendte hun sig om (det virkede som om det var fordi hun ikke ville kysse), og nu stod hun med ryggen til mig og gnuppede røven mod mit lem. Den blev dog ikke rigtig stiv, for hun virkede uoplagt og afvisende. Vi røg over på sengen, og jeg fik et kondom på min kun halvstive pik (aldrig en god ide), hun begyndte nu at sutte på den, og den voksede lidt mere, men hun virkede stadig uoplagt. Jeg lagde hende på ryggen og med stadig halvfed pik, prøvede jeg at trænge ind, det gik ikke. Så kørte jeg den rundt på hendes klitoris, og klaskede en del på den for at få blod ud i pikken, det lykkedes til sidst og nu kunne jeg trænge i bund i hende og tage hende. Hun kunne godt lide det, men virkede stadig ikke helt vild, så jeg fik hende til at ride mig til jeg kom, det bedst ved hele agten, for nu kunne jeg bare ligge og nyde synet af den perfekte krop og de enorme bryster, mens jeg blev tømt.

Som altid tog vi tøj på igen og tog afsked, efter en temmelig skuffende, men også lidt pudsig oplevelse, hele historien taget i betragtning.

Evaluering:

Udseende 10/10

Sexen 2/10

Stedet 2/10

Kommer jeg igen? Aldrig

Ærgeligt at en så perfekt kvinde, arbejder under så kummerlige forhold, at indlevelsen helt er forsvundet, kærestesex det bliver det aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Surt show, de billeder har jeg også savlet over...

Tak for advarslen, Blue, og bedre held næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Historien:

Havde set nedenstående annonce...

http://www.sexnews69.dk/STOREBABSE-MULA ... ?ad-id=882

...og var helt solgt over hvor dejlig en krop denne brasillianske kvinde havde og at hun så oven-i-købet tilbød kæreste sex med kys.

Jeg ringede og vi aftalte i telefonen at jeg skulle ringe 10 min. før jeg var på adressen, adressen sendte hun på sms. Jeg fik selvfølgelig ikke ringet 10 min. før, for jeg var ikke lige kendt i området. Jeg ringede næsten da jeg stod ved døren, i baggrunden kunne jeg høre en kvinde og et barn tale sammen, og Vanessa spurgte om jeg ikke lige kunne vente i 10 min. Det kunne jeg selvfølgelig godt og satte mig på en bænk ved siden af et fyldt forsamlingshus, så jeg kunne se lejligheden hun skulle være i samtidig.

Efter lidt tid kom der en mørk mand kørende på cykel, og han gik op i lejligheden. Lidt efter kom der en mørk kvinde og et mørkt barn ud, og de kiggede meget på mig da de gik forbi. Jeg sad nu en rum tid og ventede, men så pludselig ringede Vanessa og sagde at jeg godt kunne komme op. Jeg gik spændt op til lejligheden, hvor hende og den mørk mand jo måtte være. Jeg ringede på og bankede på, nu blev der fumlet noget med låsen, men så stoppede det. Så ringede jeg og bankede på igen, mere fumlen med låsen, men nu gik døren op og Vanessa åbnede døren kun iført trusser... wow hun har de vildeste bryster og den dejligste krop og et smukt ansigt. Hun lukkede mig ind og bad mig vente i badeværelset i 2 min. (ikke et lækkert badeværelse, beskidt). Døren stod på klem og jeg kunne i spejlet se at den mørke mand forlod lejligheden.

Vanessa hentede mig ind og fik mig ind i stuen i den 1-værelses lejlighed, her fik jeg et menukort i hånden og hun gik på toilettet imens. Ud over at skimme menu'en så skimmede jeg også lejligheden, der lå et brugt kondom på gulvet, lagnet var vist ikke helt rent... (nåede lige at tænke, at jeg skulle gå igen med det samme), men så kom vanessa ind, og hendes krop fik mig på andre tanker, men jeg var dog skeptisk nok til kun at bestille Fransk-Dansk, og de 500 kr. skiftede hånd.

Agten:

Vi tog tøjet af og Vanessa kom over og pressede sig ind til mig, da jeg begyndte at kysse hendes hals, vendte hun sig om (det virkede som om det var fordi hun ikke ville kysse), og nu stod hun med ryggen til mig og gnuppede røven mod mit lem. Den blev dog ikke rigtig stiv, for hun virkede uoplagt og afvisende. Vi røg over på sengen, og jeg fik et kondom på min kun halvstive pik (aldrig en god ide), hun begyndte nu at sutte på den, og den voksede lidt mere, men hun virkede stadig uoplagt. Jeg lagde hende på ryggen og med stadig halvfed pik, prøvede jeg at trænge ind, det gik ikke. Så kørte jeg den rundt på hendes klitoris, og klaskede en del på den for at få blod ud i pikken, det lykkedes til sidst og nu kunne jeg trænge i bund i hende og tage hende. Hun kunne godt lide det, men virkede stadig ikke helt vild, så jeg fik hende til at ride mig til jeg kom, det bedst ved hele agten, for nu kunne jeg bare ligge og nyde synet af den perfekte krop og de enorme bryster, mens jeg blev tømt.

Som altid tog vi tøj på igen og tog afsked, efter en temmelig skuffende, men også lidt pudsig oplevelse, hele historien taget i betragtning.

Evaluering:

Udseende 10/10

Sexen 2/10

Stedet 2/10

Kommer jeg igen? Aldrig

Ærgeligt at en så perfekt kvinde, arbejder under så kummerlige forhold, at indlevelsen helt er forsvundet, kærestesex det bliver det aldrig

Så har jeg lige været hos "Vanessa" - og må sige at originalanmelderen har ramt hovedet på sømmet!! Hun er virkelig lækker, lækker og lækker. Brysterne og figuren er som på billederne! Brysterne noget nær perfekte, da de er meget bløde og jeg foretrækker dem lidt faste i det. Hun er bestemt en man savler over hvis man ser hende i bikini på stranden, 109% stådrengs-statsgaranti!!

Men så er det også slut med de positive tillægsord. Hun er kedelig, men jeg tror at man kan tænde hende hvis man tager hende hårdt nok (og længe) - jeg kunne desværre ikke holde længe nok, men hun startede på at nyde det. Missionær er ok, men den bedste stilling med hende er så afgjort bedst når hun rider, med de flotte bryster!

Gud må have brugt dem som form til de perfekte bryster!

Kom ind efter lidt lås fumlen, valgte fransk+ dansk ud fra menukortet der blev stukket i hånden, alt foregik på præcis samme måde som anmeldt længere oppe! Samme karakterer fra mig, måtte simpelthen bare lige se brysterne, selvom det kostede en plov ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Death_star, det er jo godt med en smagsprøve før man lader sedlerne smutte ud af muldvarpeskindet, og i vores tilfælde kan jeg se det var et godt valg. Tror simpelthen ikke der er mere fra hende, men det er naturligvis op til folk.

Der skal lige siges at efter bestillingen var foretaget, sms'ede hun beløbet jeg havde betalt til en eller anden, sikkert bagmanden, og hun virker stadig ikke glad for arbejdet. Hun er for øvrigt nok ikke brasilianer, nærmere neger (Kenyaner/Somalier?) En rigtig flot en af slagsen, store bryster, slank, flad mave, lækker røv og pænt ansigt, fyldige læber. Perfekt, bare hendes entusiasme/attitude var lige så god...

Del dette indlæg


Link til indlæg
.... Hun er for øvrigt nok ikke brasilianer, nærmere neger (Kenyaner/Somalier?) En rigtig flot en af slagsen
Så kunne man jo skyde på, at hun er Masai. De er virkeligt smukke mennesker og bor i nogenlunde nævnte område.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej death_star

Grunden til at jeg ikke smed flere penge efter hende (de lå ellers klar i pungen), var at min intuition sagde mig at jeg ville fortryde det... ganske rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man konkludere på jeres indlæg at billederne er ægte?

Nej billederne er IKKE ægte, men brysterne og kroppen LIGNER hendes, altså det ER ikke hende, men hvis du kan lide brysterne og formen på kroppen, vil du blive 120% tilfreds, sagt på den måde.

God fornøjelse med hende. Husk for guds skyld at opleve hende ride dig!!! Det er et MUST, jeg drømmer stadig om de bryster der hopper og hopper... Og hendes røv da hun gik ind i rummet.. Og de røde g-strenge der røg af, den flade mave.. Flotte, fyldige læber.. NEJ jeg vil ikke derind igen, og dog... ;)

Hun virker bare som en der ikke er glad for dét erhverv, så det er op til ens samvittighed/moral :)

EDIT: HOV! Efter at have NÆRSTUDERET billederne kan jeg genkende brystvorterne - det KUNNE godt være hende! Syntes bare ikke hun smilede så meget som på billederne, faktisk gjorde hun det slet ikke..

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej med jer

efter min bedste bedømmelse, så er det hende på billederne og hvis ikke så hendes tvilling:)

Enig med Blue man her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...