Hop til indhold

Ariana Aalborg?

Featured Replies

Skrevet

Jeg var sammen med hende i Randers for nogle måneder siden. Ægte foto, god service, og hun taler godt engelsk

Hun vil dog ikke ha at jeg tog hende hårdt i doggy, sagde hun før vi gang

Meget smuk mellem ben, helt glat

Fik lov til at kom på hendes røv

Skrevet
sexes skrev, for 19 timer siden:

Estuve con ella en Randers hace unos meses. Foto real, buen servicio y habla bien inglés.

Sin embargo, ella no quiere que la tome duro en perrito, dijo antes de irnos.

Muy bonito entre piernas, completamente liso.

Se le permitió meterse en su culo

Oye amor, no estoy seguro si probablemente la traducción no sea correcta pero al fin estás diciendo algo como “te dejé me lo pones por el culo” y eso no puede ser porque nunca hice anal, lo único que se puede tocar mi trasero puede ser la lengua sin  ninguna excepción 

Redigeret af Maira latina

Skrevet
Maira latina skrev, for 2 timer siden:

Oye amor, no estoy seguro si probablemente la traducción no sea correcta pero al fin estás diciendo algo como “te dejé me lo pones por el culo” y eso no puede ser porque nunca hice anal, lo único que se puede tocar mi trasero puede ser la lengua sin  ninguna excepción 

He wrote he came on your ass.

Skrevet

Ja jeg kom på hendes røv, havde ikke anal sex med hende, det ved jeg ikke om hun tilbyder

Er der en der vil oversætte til dansk eller engelsk

Det var ikke et problem for mig at hun ikke vil ha hårdt doggy, men tænker at det god info 

Redigeret af sexes

Skrevet
Maira latina skrev, for 3 timer siden:

@Maira latina, he did not say that you had anal sex. He just wrote that you let him cum on your buttocks. Which he liked :-)  

Google translate should have been like "semen en sus nalgas" 

Skrevet
autobahn escribió, el 27.8.2021 a las 21:15:

@Maira latina, no dijo que tuviste sexo anal. Simplemente escribió que le dejaste correrse en tus nalgas. Que le gustó:-)  

El traductor de Google debería haber sido como "semen en sus nalgas" 

De acuerdo, gracias, no sobre mi ano sino sobre mi trasero 

Skrevet
  • Author
sexes skrev, den 26.8.2021 at 22:19:

Jeg var sammen med hende i Randers for nogle måneder siden. Ægte foto, god service, og hun taler godt engelsk

Hun vil dog ikke ha at jeg tog hende hårdt i doggy, sagde hun før vi gang

Meget smuk mellem ben, helt glat

Fik lov til at kom på hendes røv

Tak, var pga dette jeg besøgte hende og vad en dejligt oplevelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.