Hop til indhold
Guest FKACalletski

Jasmin - sublim dyb fransk

Recommended Posts

Guest FKACalletski

Har haft en frygtelig lyst til lidt fri og ukompliceret milf-sex her på det sidste, og fik den tanke at tage til byen og lirke undertøjet af Jasmin. Har ikke tidligere været på pg's nye adresse (eller muligvis har jeg i de glade sms-dage?), men det er et ganske diskret og fint sted så thumbs up til stedet. 

Jasmin tog imod med et glad smil og et par bryster der hurtig blev befriet - I det hele taget var der samlet rigeligt sammen af lyst hvilket Jasmin hurtig opfattede, så hende på plads med kalorius i munden og helt i bund, hvilket hun gør helt fantastisk og med rigtig fræk øjenkontakt. Fik givet godt igen med fransk til hende og så måtte jeg bare gå hårdt til makronerne da jeg tog hende doggy til jeg brølte min glæde ud over Lyngbyvej B).

Synes det var et godt besøg hvis man er til ikke helt unge piger der både kan lide at dyrke sex og godt kan tage imod. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FKACalletski skrev, for 24 minutter siden:

Har haft en frygtelig lyst til lidt fri og ukompliceret milf-sex her på det sidste, og fik den tanke at tage til byen og lirke undertøjet af Jasmin. Har ikke tidligere været på pg's nye adresse (eller muligvis har jeg i de glade sms-dage?), men det er et ganske diskret og fint sted så thumbs up til stedet. 

Jasmin tog imod med et glad smil og et par bryster der hurtig blev befriet - I det hele taget var der samlet rigeligt sammen af lyst hvilket Jasmin hurtig opfattede, så hende på plads med kalorius i munden og helt i bund, hvilket hun gør helt fantastisk og med rigtig fræk øjenkontakt. Fik givet godt igen med fransk til hende og så måtte jeg bare gå hårdt til makronerne da jeg tog hende doggy til jeg brølte min glæde ud over Lyngbyvej B).

Synes det var et godt besøg hvis man er til ikke helt unge piger der både kan lide at dyrke sex og godt kan tage imod. 

Enig.

Jasmin er dejlig og sikke nogle lækre  fortrin hun har og heldigvis er det stadig muligt at møde piger som Jasmin med anden etnisk baggrund som forstår at please en mand.

Bare der var flere piger med samme baggrund som meldte sig under PG's fantastiske faner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FKACalletski
Aidan1 skrev, for 15 minutter siden:

Skal der lægges moms til den alder på 27 der angives? 

Hvilken alder vil du skyde hende til?

Kender ikke hendes rigtige alder men måske slut-30'erne. Perfekt milf 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FKACalletski skrev, den 26/8/2021 at 16:39:

Hun reklamerer med superfransk. Er det den ægte eller den danske klinikvariant med gummi på toppen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes du, at hun lignede én fra Mellemøsten? Der står nemlig, at hun er en arabisk prinsesse. Det er nemlig sjældent, at vi jeg ser kvinder fra Mellemøsten i denne branche. Derfor skepsissen.. 

På forhånd tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...