Hop til indhold

Hvem kan jeg finde i Gentofteområdet for tiden?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa 

Ind i mellem har jeg lige en hurtig time i Gentofte og måske kunne i hjælpe mig med at finde ud af hvilke piger jeg kan være heldig at finde. F.eks. Under de sorte markiser ;)

så slipper jeg for at skrive til 30 piger som skriver de er fra Copenhagen, men som rent faktisk er i Rødovre eller Vanløse…

På forhånd tak!

Skrevet

Hvad mener du med de sorte markiser?

Der er pussygalores.dk på Lyngbyvej. Der er også ofte udenlandske gp'er i et hus lidt længere ude af Lyngbyvej.

Ved dog ikke hvem der er der nu.

Skrevet
  • Author

Tak for svar! 

Jeg har ikke lige spottet nogen piger jeg vil besøge hos Pussygalores, men det andet sted du nævner har jeg været heldig tidligere. 

De sorte markiser er et udtryk jeg har set en anden bruge på et tidspunkt. Man ved det hvis man har været der ;)

Skrevet

Ah ok - ja, der har jeg vist ikke været så:ph34r:

...og ja pisseirriterende de piger der lister utallige bynavne i deres annonce.

Skrevet
Coulibaly skrev, for 2 timer siden:

Der er pussygalores.dk på Lyngbyvej. Der er også ofte udenlandske gp'er i et hus lidt længere ude af Lyngbyvej.

Hej @Coulibaly eller andre som ved det.

Det sted lidt længere ude af Lyngbyvej vil passe mig fint rent lokationsmæssigt. Kan man mon få et link til annonce fra en pige som arbejder på det sted, så jeg kan kontakte hende for et møde?

Skrevet
Kim Nielsen skrev, for 1 minut siden:

Hej @Coulibaly eller andre som ved det.

Det sted lidt længere ude af Lyngbyvej vil passe mig fint rent lokationsmæssigt. Kan man mon få et link til annonce fra en pige som arbejder på det sted, så jeg kan kontakte hende for et møde?

Jeg ved ikke hvem der er der nu. Tidligere har Eva Loren, petite Lily, Naomi(hot). De er dog ikke i landet nu.

Skrevet
Coulibaly skrev, for 7 minutter siden:

Jeg ved ikke hvem der er der nu. Tidligere har Eva Loren, petite Lily, Naomi(hot). De er dog ikke i landet nu.

Super, tak for svar. Hvis andre ved hvem der p.t. er der, vil jeg være glad for et link :)

Skrevet
Dokken skrev, for 2 timer siden:

Tak for svar! 

Jeg har ikke lige spottet nogen piger jeg vil besøge hos Pussygalores, men det andet sted du nævner har jeg været heldig tidligere. 

De sorte markiser er et udtryk jeg har set en anden bruge på et tidspunkt. Man ved det hvis man har været der ;)

Kan I hjælpe os andre med hvor i snakker om? 

sorte markiser? Lidt længere ude af Lyngbyvej?  

måske et navn eller link til nogle af de kvinder der arbejder der nu?

Skrevet
Jogge skrev, for 13 minutter siden:

sorte markiser? Lidt længere ude af Lyngbyvej?  

Hvis man har været der, så ved man :)
Jeg har besøgt Lilly der, og det lød som om der var mindst to andre piger tilstede. Men de er ikke gode til at reklamere for lokationen.

Skrevet
  • Author

Jeg tror de sorte markiser er stedet hvor Lilly huserede. 

Jeg hører stadig meget gerne hvis nogen kender til piger i området omkring Gentofte, Emdrup, Lyngby eller tæt på :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.