Hop til indhold
Aab27

Hold jer langt væk!

Recommended Posts

Har idag været ved besøg!

https://annoncelight.dk/showad/324583

vi aftale 15 min for blowjob uden kondom og hun slugte, da jeg kom ind i lejlighed var det ikke hende på billederne, men gav det en chance, for det første var der intet lys i hele lejligheden, og hun ville ikke tænde noget lys, hun var ikke i mødekommende jeg gav hende pengene, og hun begyndte, pludselig spurgte  hun om jeg ville have min veninde med, men ville have 600kr mere,  da veninden  begyndt vendte hun ryggen til mig så ikke kunne se det i mene og virkede som om hun brugte tænderne lige pludselig  ville ikke sutte mere, men den anden begyndte igen og stoppede igen, og så tog veninden over og blev ved med og rykke den af på mig, indtil jeg kom på min mave, selv om jeg sagde stop flere gange. Det var en rigtigt dårlig oplevelse, de er ikke i mødekommende og ville kun have flere penge, de holder til i Nørresundby

den første suttede mig også så jeg intet kunne se

Redigeret af Aab27

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Så fremt adressen IKKE fremgår af deres annonce ( ved godt den er slettet ) , så må du Ikke skrive den i din anmeldelse.

du kan slette i dit indlæg i op til 1 time efter det er lavet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aab27 skrev, for 2 timer siden:

Har idag været ved besøg!

https://annoncelight.dk/showad/324583

vi aftale 15 min for blowjob uden kondom og hun slugte, da jeg kom ind i lejlighed var det ikke hende på billederne, men gav det en chance, for det første var der intet lys i hele lejligheden, og hun ville ikke tænde noget lys, hun var ikke i mødekommende jeg gav hende pengene, og hun begyndte, pludselig spurgte  hun om jeg ville have min veninde med, men ville have 600kr mere,  da veninden  begyndt vendte hun ryggen til mig så ikke kunne se det i mene og virkede som om hun brugte tænderne lige pludselig  ville ikke sutte mere, men den anden begyndte igen og stoppede igen, og så tog veninden over og blev ved med og rykke den af på mig, indtil jeg kom på min mave, selv om jeg sagde stop flere gange. Det var en rigtigt dårlig oplevelse, de er ikke i mødekommende og ville kun have flere penge, de holder til i Nørresundby

den første suttede mig også så jeg intet kunne se

Ved godt det ikke ligefrem skal være en essay aflevering. Men du kunne godt have brugt 2 minutter på at gøre det der læseligt og forståeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Joneleth skrev, for 1 time siden:

Ved godt det ikke ligefrem skal være en essay aflevering. Men du kunne godt have brugt 2 minutter på at gøre det der læseligt og forståeligt.

De 2 minutter var bedre givet ud til en mere sigende overskrift. Eksempelvis pige og by.

Efter af linket er dødt, kan anmeldelsen/advarslen være på hvem som helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld mig, men nogle gange er det altså ekstrem svært, at finde bare den mindste smule sympati for ham det er gået ud over, i dette tilfælde TS. 
Billederne stemmer ikke, det er mørkt og bliver “lokket” til merkøb af en sælger der allerede har vist, at man ikke kan stole på vedkommende.  
Hvordan pokker, kan man så have den ide eller forventning om, at resten skulle være som aftalt?

Den eneste tåre i øjenkrogen jeg kan fremdrive er, hvis jeg enten tager et par næsehår eller numsehår, på den brutale måde. 
Hvornår pokker lærer sexkøberne, st vende om og gå igen, når feks billeder, alder, vægt mv slet ikke passer med annoncen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aab27 skrev, for 14 timer siden:

Er slettet nu, mange tak

Du må gerne skrive hvad hun / de hedder, normalt skriver man deres overskrift på annoncen som tropic, er det polakerne der over eller nogen med farve?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 21 timer siden:

Så fremt adressen IKKE fremgår af deres annonce ( ved godt den er slettet ) , så må du Ikke skrive den i din anmeldelse.

du kan slette i dit indlæg i op til 1 time efter det er lavet.

Synes det er Ok og skrive Nørresundby, der bor trods alt ca 60.000 indbyggere i det sogn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Servciesboy skrev, for 5 minutter siden:

Synes det er Ok og skrive Nørresundby, der bor trods alt ca 60.000 indbyggere i det sogn

Nørresundby er ok, men inden han rettede så var der gadenavn mm, og det er ikke ok, men det kan jo ikke ses efter rettelsen og derfor kan min kommentar virke forkert, men det var den ikke da den blev skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aab27 skrev, for 11 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/326143

det er samme tekst, bare nye billeder

Hey @Aab27

Tak for dit indlæg! 

Skidt med om der kunne være en anden overskrift , eller andre uskrevne regler her på sitet. :)

Det fedt du har taget dig tid til at komme med indlægget, så andre, måske, ikke kommer ud for samme oplevelse. 

Håber du vil komme med mange flere anmeldelser :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...