Hop til indhold
Guest Liderligfyr

underinddeling

Recommended Posts

Gæst

Efterhånden er EG ved at være ret stort :) og det er jo fantastisk :!:

Flere medlemmer giver mere trafik, flere anmeldelser, flere efterlysninger etc

Vil høre om, i har overvejet yderligere underinddelinger af EG end der er idag??? tænker på nord, syd, øst og vest Jylland og etc.

Synes efterhånden, sitet har størrelsen til at gøre det. Men det er selvfølgelig et enormt arbejde, så forstår godt, hvis i ikke har lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efterhånden er EG ved at være ret stort :) og det er jo fantastisk :!:

Flere medlemmer giver mere trafik, flere anmeldelser, flere efterlysninger etc

Vil høre om, i har overvejet yderligere underinddelinger af EG end der er idag??? tænker på nord, syd, øst og vest Jylland og etc.

Synes efterhånden, sitet har størrelsen til at gøre det. Men det er selvfølgelig et enormt arbejde, så forstår godt, hvis i ikke har lyst

jeg syntes nu at folk har svært nok med at bruge de få der er i dag,så hvorfor skal vi have flere. bare folk kunne lave en ordentlig overskrift ville det være meget lettere, og så kunne vi måske blive fir for at der er 7 forskellige tråde om den samme pige mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

Efterhånden er EG ved at være ret stort :) og det er jo fantastisk :!:

Flere medlemmer giver mere trafik, flere anmeldelser, flere efterlysninger etc

Vil høre om, i har overvejet yderligere underinddelinger af EG end der er idag??? tænker på nord, syd, øst og vest Jylland og etc.

Synes efterhånden, sitet har størrelsen til at gøre det. Men det er selvfølgelig et enormt arbejde, så forstår godt, hvis i ikke har lyst

Kan kun bifalde dit ønske....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så kunne vi måske blive fir for at der er 7 forskellige tråde om den samme pige mvh

Grunden til de mange tråde er jo også at mange af dem kan være vildt gamle :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til de mange tråde er jo også at mange af dem kan være vildt gamle :cry:

og fordi en tråd er gammel kan man ikke skrive noget nyt i den. det var jeg ikke klar over. hvor gammel skal en tråd være for at man laver en ny :?::?::?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvor gammel skal en tråd være for at man laver en ny :?::?::?:

Jeg kan godt se hvad du mener, men det er jo lidt svært at forholde sig til en tråd, som er over et år gammel :P

På den tid kan pigen jo have foretaget en kønsskifteoperation (ikke fordi der er noget galt med det) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nu køre der jo også tråde der ikke er et år gammel, hvor der er flere tråde om samme pige

Der giver jeg dig ret!

Det er der hvor der burde kunne idømmes fængsel på livstid!

Selvom forskellige vinkler (på pigerne)er godt, så er 42 vinkler fordelt på 400 tråde bare irriterende.... :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Når folk ikke engang kan finde ud af at poste en efterlysning under efterlys inger, er der ingen grund til at øge uoverskueligheden med flere underfora.

Man kunne måske samle alle efterlysnings fora under honanden.

Og have et forum til lister som den OD har lavet, så de er nemme at finde.

Men vi venter vel alle på ver 2 af dette populære forum for sex syndere og nydere :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det vil blive forvirrende da folk helt klart vil have forskellige meninger om hvor grænserne for øst, syd, vest og nord går f.eks. i Jylland. :?

Samt som skrevet tidligere i denne tråd, når folk har problemer med at placere indlæg det rigtige sted i dag hvorfor så gøre det svære. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til de mange tråde er jo også at mange af dem kan være vildt gamle :cry:

Host* Tilde trådene....behøver man sige mere?

og de er da helt opdaterede, eller hva man nu kalder det.....

Selvfølgelig hvis en pige nu har skiftet til et andet sted, så er det iorden at oprette en ny tråd hvor det nye sted så står i overskiften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig hvis en pige nu har skiftet til et andet sted, så er det iorden at oprette en ny tråd hvor det nye sted så står i overskiften.

Ville du ikke også mene at det var i orden at lave en ny tråd, hvis den anden der var i forvejen, sidst var kommenteret på i januar 2012? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville du ikke også mene at det var i orden at lave en ny tråd, hvis den anden der var i forvejen, sidst var kommenteret på i januar 2012? :P

Hvis det er anmeldelser så skal man fortsætte med at skrive i den først oprettede tråd, synes jeg.

Kan se under bdsm at der også er indtil flere tråde om lady Cherie på side 1 :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville du ikke også mene at det var i orden at lave en ny tråd, hvis den anden der var i forvejen, sidst var kommenteret på i januar 2012? :P

Jeg synes man skal fortsætte i den gamle tråd, uanset, hvor gammel den måtte være - har pigen skiftet til et nyt sted og ofte arbejder de jo flere steder ;) , er det nemmere at følge pigen i samme tråd, fremfor flere forskellige.

Ligeledes hvis det især er stedet tråden er lagt an på - her er det også mest naturligt at fortsætte i samme tråd, så man løbende kan følge med i udviklingen det enkelte sted, fremfor at skulle søge frem og tilbage i flere tråde med krydslink osv. :evil:

Når man opdaterer en gammel tråd, er der desværre altid nogen, som skal ind og kommentere at man har oplivet en gammel tråd - og så skal man spilde tid med at læse deres overflødige kommentarer, fremfor at de selv bidrog med noget nyt. Har jeg søgt på et eller andet, popper der måske et gammelt indlæg op, som ikke længere er tidssvarende - her er det jo en hjælp til andre søgere at lave en opdatering, hvis man senere støder på relevante nye oplysninger :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes man skal fortsætte i den gamle tråd, uanset, hvor gammel den måtte være - har pigen skiftet til et nyt sted og ofte arbejder de jo flere steder ;) , er det nemmere at følge pigen i samme tråd, fremfor flere forskellige.

Det kan der være noget om :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu var mit oprindelige forslag om vi ikke kunne få nogle underinddelinger :)

Men ved at have læst tråden og nærmere eftertanke, er det måske ikke den mest ideelle løsning....

De gode argumenter, for det ikke skal ændres er:

- Folk har svært nok med at håndtere det antal forums der er i forvejen

- Pigerne har vagter forskellige steder, så man skal søge i flere forums for at finde frem til pigen

- en gammel kendt, flere forums vil skade overskueligheden

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvad går man så???

Synes faktisk forslaget med, man holder anmeldelserne af en bestemt pige i en tråd er rigtig god :) Faktisk så god, så jeg synes det burde ophøjes til lov ;) Eller hver klinik..... men det falder lidt på, pigerne cruiser rundt

Synes også det ville være fint med krav om overskrift, så den er informativ. Så overskriften hedder "Rikke privat-diskret" og ikke "hamrende lækker pige" eller hvad folk nu finder på :) Altså pigenavn og kliniknavn som overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes faktisk forslaget med, man holder anmeldelserne af en bestemt pige i en tråd er rigtig god :) Faktisk så god, så jeg synes det burde ophøjes til lov ;) Eller hver klinik.....
Det var den systematik, man havde på Hedomax, og som jeg savnede i begyndelsen her på EG.

Synes også det ville være fint med krav om overskrift, så den er informativ. Så overskriften hedder "Rikke privat-diskret" og ikke "hamrende lækker pige" eller hvad folk nu finder på :) Altså pigenavn og kliniknavn som overskrift
Tjah, her er der sikkert flere holdninger, men i princippet har du ret: Overskrifter som "advarsel" ikke er meget bevendt.

Selv kan jeg nu godt lide at lave en lidt kreativ overskrift, der (forhåbentlig) vækker lidt nysgerrighed, eller i hvert fald er lidt anderledes i forhold til det, folk ellers finder på.

Skulle jeg nævne pigens navn i overskriften, ville mine overskrifter som f.eks "På eventyr hos Eventyrpigerne", med bevidst skelnen imellem stort og lille begyndelsesbogstav – samt det rent klanglige – ikke være mulige.

Ej heller overskriften "Så til søs", der jo både er et udbrud og en ed – samt en nøje afspejling af, hvad anmeldelsen rent faktisk går ud på.

Her vil jeg gerne have lov til at bevare min "kunstneriske" frihed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du slipper også godt fra det kære X :!: De par stykker jeg har læst, har været rigtig gode :)

Mennnnn synes nu stadig, det kunstneriske skal holdes inde i selve indlægget.....

Ikke en ting jeg kan dokumentere, men tror ikke du er den klassiske bruger herinde :) Du søger jo ikke rundt blandt pigerne, finder en der virker interessant, søger om der er nogle anmeldelser på hende, for derefter at vælge hende.

Så derfor læser du jo kun anmeldelserne for "sjov", da du ikke bruger informationen til noget. Det gør jo også, at overskueligheden i anmeldelserne er ret underordnet for dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes faktisk forslaget med, man holder anmeldelserne af en bestemt pige i en tråd er rigtig god :) Faktisk så god, så jeg synes det burde ophøjes til lov ;) Eller hver klinik..... men det falder lidt på, pigerne cruiser rundt
Der er jeg helt uenig med dig. En anmeldelse beskriver en oplevelse, som ikke bare skal komme midt i en uendelig stribe af kommentarer, der ofte er mere eller mindre irrelevante i forhold til min oplevelse, som måske derfor nok vil 'drukne' i måske 50-100 andre kommentarer og anmeldelser.

Hvis/når jeg skriver en anmeldelse, mener jeg, at det er mit personlige indlæg som ikke bare skal gemmes i en 'uendelig' lang streng omrkring pågældende pige/kvinde.

Synes også det ville være fint med krav om overskrift, så den er informativ. Så overskriften hedder "Rikke privat-diskret" og ikke "hamrende lækker pige" eller hvad folk nu finder på :) Altså pigenavn og kliniknavn som overskrift
Det er er jeg til gengæld helt enig i. Alle de 'fantasifulde overskrifter' er totalt ubrugelige i en søgesituation, og da anmeldelser (og efterlysninger og advarsler) normalt skrives for at andre skal få glæde af dem, er det selvfølgellig relevant at overskriften (emnefeltet) giver en mulighed for at søge oplysninger, så ja 'navn' eller et link i teksten til klinik eller lign. bør være et minimumskrav.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er er jeg til gengæld helt enig i. Alle de 'fantasifulde overskrifter' er totalt ubrugelige i en søgesituation, og da anmeldelser (og efterlysninger og advarsler) normalt skrives for at andre skal få glæde af dem, er det selvfølgellig relevant at overskriften (emnefeltet) giver en mulighed for at søge oplysninger, så ja 'navn' eller et link i teksten til klinik eller lign. bør være et minimumskrav.

Admin/Moderatorer.

Nogen tanker omkring at stramme op på dette???

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

og evt at der kun er en tråd om hver pige? ( selvom smo ikke er enig :) )

Men ville altså gøre det mere overskueligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...