Hop til indhold
Sweex2

Nika odense

Recommended Posts

22 cm and thick skrev, for 23 minutter siden:

Døm selv:

Men bemærk at anmeldelsen er over 2 år gammel og reelt kan der været skiftet billeder siden.

Mange tak. Jeg syntes sku nok jeg havde set hendes billeder før. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buck skrev, for 11 minutter siden:

Får besøg af hende i aften. Anmelder senere hvordan det gik. ;)

Fedt. Jeg regner med at besøge hende i morgen eftermiddag, så det vil blive værdsat :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er hende på billederne, dog er hendes ordforråd på engelsk ret dårlig og hun måtte ofte bruge google translate til at føre en samtale. Et andet minus er hendes lidt barnlige opførsel med en snert af arrogance. Dog er hun med på sexen og blowjob var fremragende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buck skrev, 1 time siden:

Det er hende på billederne, dog er hendes ordforråd på engelsk ret dårlig og hun måtte ofte bruge google translate til at føre en samtale. Et andet minus er hendes lidt barnlige opførsel med en snert af arrogance. Dog er hun med på sexen og blowjob var fremragende.

Tak for info. 

Kunne godt tænke mig at vide om det var gfe og var der kys med tungen, som hun skriver? 

Pft. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 27 minutter siden:

Tak for info. 

Kunne godt tænke mig at vide om det var gfe og var der kys med tungen, som hun skriver? 

Pft. 

Ingen kys eller tunge under sexen, kun et mindre kys da hun gik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i dag, og synes det var en god oplevelse. Sød og fræk pige, og ja, hun ligner sig selv som på billederne, omend hun er noget mere "glamour" på billederne. Det er rigtigt hendes engelske kunne være bedre, men synes nu egentlig det gik fint nok. Jeg oplevede hverken at hun var barnlig eller arrogant. Nærmest tværtimod. Det eneste negative var, at det var nogen hjemme i huset. Det foregik på 1. sal og i stuen var der flere gange smækken med en dør og der stod yderligere et par håndværkersko i entréen da jeg kom ind. Det synes jeg var ret forstyrrende. Men ud over det var hun en rigtig god oplevelse, som jeg gerne gør igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...