Hop til indhold

Søger fræk Thai

Featured Replies

Skrevet

Hej. Hvor finder jeg en fræk thai pige på Fyn. Hun må gerne kunne modtage græsk.

Tak på forhånd.

Skrevet
Olympus skrev, for 1 time siden:

Hej. Hvor finder jeg en fræk thai pige på Fyn. Hun må gerne kunne modtage græsk.

Tak på forhånd.

Er det ikke langt at tage fra Athen til Fyn for en gang thai-sex? :D....

Nå, men der er flere frække thaipger i byen som annoncerer på Annoncelight. Ved dog ikke om de modtager "græske" mænd ;-) 

Skrevet
Big3lover skrev, for 14 minutter siden:

Er det ikke langt at tage fra Athen til Fyn for en gang thai-sex? :D....

Nå, men der er flere frække thaipger i byen som annoncerer på Annoncelight. Ved dog ikke om de modtager "græske" mænd ;-) 

Tak for svar. Har pløjet alt igennem på Fyn syntes ikke jeg kan finde noget på Annoncelight.
P.S. Jeg har opholdt mig i Athen i en periode da jeg oprettede min profil. Men er ændret til Danmark nu. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.

Skrevet
Olympus skrev, for 11 minutter siden:

Tak for svar. Har pløjet alt igennem på Fyn syntes ikke jeg kan finde noget på Annoncelight.
P.S. Jeg har opholdt mig i Athen i en periode da jeg oprettede min profil. Men er ændret til Danmark nu. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.

Haha det var nu for sjov :-).

Jeg giver lyd hvis jeg falder over noget af det du søger.

Skrevet
Olympus skrev, for 5 timer siden:

Tak på forhånd.

Prøv at ring rundt og spørg.. Der har tidligere været mulighed for græsk på Nyborgvej 22. 

Sidst jeg besøgte stedet var der ikke mindre end 4 piger.

Valgte dog en gang hygge massage, til min stive krop, så spurgte ikke til mere.

Skrevet
dealmaker skrev, for 2 timer siden:

Prøv at ring rundt og spørg.. Der har tidligere været mulighed for græsk på Nyborgvej 22. 

Sidst jeg besøgte stedet var der ikke mindre end 4 piger.

Valgte dog en gang hygge massage, til min stive krop, så spurgte ikke til mere.

Dealmaker, hvor længe er det siden du var på Nyborgvej?

De sidste par gange jeg har været der har der "kun" været max et par stykker plus mutter.

Skrevet

Så er der noget at komme efter på Nyborg eller hvad?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.