Hop til indhold
Tøver

Maise - Pussy Galores og Romantica

Recommended Posts

Så for den - jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal starte, men her er et link til den fantastiske Maise http://pussygalores.dk/maise.htm. Lad mig bare gøre det klart fra starten, hun var fuldstændig fantastisk! så hvis du ikke er i humør til lovsang af en af pigerne kan du med fordel stoppe med at læse.

For dem der kender mig er det oplagt at Maises specialer var særdeles tiltrækkende, men et par uheldige oplevelser i den senere tid har gjort at jeg laver lidt mere research end jeg gjorde tidligere. Da jeg samtidig har haft mindre god kommunikation med et par af PG telefondamerne er jeg meget glad for at Maise har en email adresse.

Jeg skrev lidt frem og tilbage med hende og fik forstærket det positive indtryk, hun svarede i hele sætninger med komma og hele pivtøjet :lol: . De ting hun svarede var også positive, jep hun var til gagging hele vejen og smæk, lussinger og niv i brysterne var også muligt. Prisen var i den høje ende, 5 plovmænd for en halv time, men jeg ræsonnerede at: "hvis hun er god er hun alle pengene værd og hvis hun ikke er god er det jo kun penge jeg har mistet" - jeg forhandler kun sjældent pris med pigerne.

Nå dagen oprandt og jeg fik klaret mine ærinder og booket tid hos hende. Det er længe siden jeg har været på PG, men det er ikke just blevet mere anonymt :? . På vejen ind mødte jeg to fyre på vej ud, jeg gætter på vi alle havde lige smørrede grin så vi hilste på hinanden. Vel inde i hallerne fik jeg at vide at Maise var forsinket 10 min. Det er til at leve med, så jeg sad og ventede mens jeg prøvede at dæmpe forventningerne til hende, hvor meget moms kunne der være lagt til de forskellige steder og trukket fra de andre steder, hvad nu hvis hun talte mærkeligt eller hvad nu hvis hun var på "maskinsex"-holdet og jeg bare skulle ekspederes :roll: . Nå det sad jeg så og tumlede med, dæmpede forventninger og sippede til mit vand.

Efter 10 min kom hun ind - damm :o ! (alder? Check!; Højde? Check!; Vægt? Meget passende!)

Jeg tabte vist både mælet og kæben, hun er flot, hun er lækker, hun er sprudlende, hun er til at forstå, hun har et dejligt smil og smukke øjne, kort sagt: Jeg kunne ikke hurtigt nok få klaret formalia, aftale stop tegn og lade penge skifte hænder så vi kunne komme i gang. Da vi så er klar til at gå i gang sniksnakker vi lidt indtil jeg er ude af tøjet og hun siger meget stille: "Jeg er din" - yes!.

Jeg starter med at fjerne hendes sko og trusser, hmm en dejlig røv. jeg tager fat om hendes ene bryst, og klemmer lidt mens jeg giver hendes røv smæk, hun har en dejlig røv, jeg synes slet ikke billedet af den på hjemmesiden yder den retfærdighed. Jeg lægger hende mere ind over sengen og flytter hendes ben mere ud til siden, så jeg både kan ramme inderlår og baller 8-) . Hun reagerer meget lydigt og virker til at gøre sig umage for at gøre det som jeg gerne vil have.

Jeg flytter mig over i en stol og giver hende besked på at læne sig ind over, jeg pakker hendes bryster ud af negligeen, napper i dem, niver dem lidt og suger mens jeg stadig giver hendes balle et smæk eller to. I sandhedens tjeneste må jeg sige at jeg tror der er lagt lidt vel rigelig moms på hendes brysters størrelse :| , jeg er ikke fantastisk til at vurdere bryststørrelser, men mit gæt vil være at de snarere er B-C, jeg klager på ingen måde, for jeg synes de er dejlige, men hvis man er brystmand synes jeg man skal vide det.

Jeg trækker hendes hoved lidt tættere på og holder hende fast i håret mens jeg smækker hendes bryster, vinklen er ringe, men der er noget meget frækt over at kunne høre og mærke hende reagere på slagene. Jeg stopper og forklarer hende at hun skal hente et kondom og kravle tilbage på alle fire, igen kommer der en lydig og indlevende reaktion. hun kravler tilbage foran mig og sidder med bøjet hoved og venter på instruks.

Hun får besked på at sætte kondomet på, hvilket hun gør. Så får hun besked på at tage hænderne på ryggen hvilket hun gør lynhurtigt. jeg begynder at lege med min pik i hendes mund og ansigt, køre ud og ind af hendes vidt åbne mund, udspile hendes kind med pikken og gie hende små lussinger på den. Jeg får hende til at åbne munden helt og styrer fuldstændigt ved at holde i hendes hår. Det er mega frækt. Jeg stopper dog for jeg vil prøve hende op ad væggen, hun er meget hurtig til at reagere og jeg samler hendes hænder bag hendes nakke og boller hendes mund mens hun er mast helt op ad væggen. Det er en fin stilling for jeg kan stadig bruge højre hånd til at give hende et par lussinger og nå hendes bryster og klemme dem. Hun tager pikken med hvad der virker som stor fornøjelse og hun er god. Efter et stykke tid kaster hun op et par gange, men på intet tidpunkt gør hun anstrøg til at stoppe op.

Jeg stopper ved væggen og lægger hende ind over sengen og tager hende bagfra, hun er meget våd, og det er ikke kun spyt og bræk ;) . Jeg knepper hende bagfra mens jeg trækker hende i håret og en gang imellem smækker hendes baller. Hun er virkelig smuk med nakken og ryggen bøjet bagover mens jeg kører pikken ind i hende og nyder hendes delikate røv med sine varme områder. Jeg er tæt på at beslutte mig for at komme på den måde, men på den anden side, så er hendes mund altså afsindigt tiltrækkende, så istedet kommanderer jeg hende op på alle fire i sengen. Endnu en gang den hurtige reaktion og indlevelse.

Jeg roder lidt med håndklæde, for jeg vil gerne have at spyt og eventuel opkast ikke ender i hele sengen, Maise virker ligeglad 8-) . Vi går i gang oppe i sengen, både med hende på alle fire, på ryggen, på siden, så jeg kan nå hendes røv og andre gange så jeg kan nå hendes inderlår. Hold helt fast hun går til den. Til slut lægger jeg mig på ryggen og vil have hende mellem mine ben, igen hurtig reaktion. Vi går til den... hun stopper en enkelt gang hvor jeg giver hende et par lussinger og fortæller hende at hun er lækker. Jeg løsner hendes hår, jeg ved ikke hvorfor men jeg synes det er fedt med løst hår når pigen sutter pik mens jeg ligger ned :P . Jeg leger rundt med hendes hår og gennemknepper hendes mund mens hun kaster sig savlende over min pik - det kan jeg selvfølgelig ikke holde til særlig længe, men denne gang stopper jeg ikke, det er simpelthen for dejligt, så jeg kommer og nyder det i fulde drag :P .

Vi sniksnakker lidt mere, det vil sige det er mest hende der siger noget, jeg prøver at forholde mig til hvor dejlig hun er og hvor dejlig en oplevelse jeg lige har haft med hende. Jeg prøver at snakke mens vi tørrer det værste af. Mand, selv når hun sidder og tørrer savl (og det der er værre) ud af håret er hun dejlig.

Jeg får luntet i bad og bagefter siger vi farvel til hinanden. Jeg er fuldstændig fjoget ude på gaden og håber ikke at jeg på vejen ud støder ind i nogle jeg kender, for jeg kan simpelthen ikke tænke på andet end det der lige er sket :).

Alt i alt en fantastisk oplevelse med en super lækker pige, jeg kan kun anbefale hende. Hun ligner en sød pige lige når man ser hende, så jeg tror også hun kan levere på de blidere genrer :D .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...