Hop til indhold
Peter 2013

Luxusmassage Mia Østerbeo

Recommended Posts

Peter,

Mia er når hun er i stødet fantastisk, hun har givet mig nogle af det bedste oplevelser ever. Men der er så andre der har været udefor at det ikke var hende der rent faktisk var der, så check det er hende. Jeg ved at der de sidste uger har været en veninde der har kørt massage fra stedet.

Der er tale om en blindet butik hvor du går ind gennem beboelses opgangen og ind i stuelejligheden, der er ikke indgang fra gaden. Det er på ydre østerbro, ikke et specielt overrendt kvarter.

Håber du får en ligeså god oplevelse som jeg har fået og godt at vide hun er tilbage :-)

Jmk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool
Jmk skrev, for 4 timer siden:

Peter,

Mia er når hun er i stødet fantastisk, hun har givet mig nogle af det bedste oplevelser ever. Men der er så andre der har været udefor at det ikke var hende der rent faktisk var der, så check det er hende. Jeg ved at der de sidste uger har været en veninde der har kørt massage fra stedet.

Der er tale om en blindet butik hvor du går ind gennem beboelses opgangen og ind i stuelejligheden, der er ikke indgang fra gaden. Det er på ydre østerbro, ikke et specielt overrendt kvarter.

Håber du får en ligeså god oplevelse som jeg har fået og godt at vide hun er tilbage :-)

Jmk

Tak for info, jeg har også overvejet et besøg, men det er jo svært at undersøge, om det virkelig er hende, når jeg ikke ved hvordan hun ser ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jmk skrev, den 25.8.2021 at 10:52:

Peter,

Jmk

Hun er fantastisk når det lykkes at træffe hende. Jeg har desværre mange gange været ude for at hun aflyser i sidste øjeblik eller udebliver fra klinikken. Et besøg må derfor i egen interesse tage udgangspunkt i en aflysning  – hav derfor altid en plan B. Er dette imidlertid ikke tilfældet er man heldig og paradis venter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...