Hop til indhold

Luxusmassage Mia Østerbeo

Featured Replies

Skrevet

Peter,

Mia er når hun er i stødet fantastisk, hun har givet mig nogle af det bedste oplevelser ever. Men der er så andre der har været udefor at det ikke var hende der rent faktisk var der, så check det er hende. Jeg ved at der de sidste uger har været en veninde der har kørt massage fra stedet.

Der er tale om en blindet butik hvor du går ind gennem beboelses opgangen og ind i stuelejligheden, der er ikke indgang fra gaden. Det er på ydre østerbro, ikke et specielt overrendt kvarter.

Håber du får en ligeså god oplevelse som jeg har fået og godt at vide hun er tilbage :-)

Jmk

Skrevet
Jmk skrev, for 4 timer siden:

Peter,

Mia er når hun er i stødet fantastisk, hun har givet mig nogle af det bedste oplevelser ever. Men der er så andre der har været udefor at det ikke var hende der rent faktisk var der, så check det er hende. Jeg ved at der de sidste uger har været en veninde der har kørt massage fra stedet.

Der er tale om en blindet butik hvor du går ind gennem beboelses opgangen og ind i stuelejligheden, der er ikke indgang fra gaden. Det er på ydre østerbro, ikke et specielt overrendt kvarter.

Håber du får en ligeså god oplevelse som jeg har fået og godt at vide hun er tilbage :-)

Jmk

Tak for info, jeg har også overvejet et besøg, men det er jo svært at undersøge, om det virkelig er hende, når jeg ikke ved hvordan hun ser ud. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Jmk skrev, den 25.8.2021 at 10:52:

Peter,

Jmk

Hun er fantastisk når det lykkes at træffe hende. Jeg har desværre mange gange været ude for at hun aflyser i sidste øjeblik eller udebliver fra klinikken. Et besøg må derfor i egen interesse tage udgangspunkt i en aflysning  – hav derfor altid en plan B. Er dette imidlertid ikke tilfældet er man heldig og paradis venter.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.