Hop til indhold

Stine - Frederikshavn

Featured Replies

• 6 months later...
Skrevet

Prøvede her til aften at lave en tid. Først fik jeg at vide at jeg kunne få en tid iaften, desværre var hendes bil brudt sammen og hun skulle lige finde en der ville mobile pay 350 kr. først til taxaen. Her ville jeg ikke lege med så sagde pænt undskyld forstyrrelsen. Hun vendte dog derefter tilbage øjeblikkeligt med hun var på vej i en Taxa og om jeg kom? Sagde jeg gerne kom og spugte om Mobile pay var OK. Hun sagde 2 gange hun foretrak kontanter, så jeg sagde jeg lige skulle hæve først og hvad var adressen. Denne ville hun kun give vejnavn på af sikkerhedsmæssige årsager og ville give mig nøjagtig når jeg var på den oplyste placering. Her endte jeg med at stå og fryse i 12 minutter med beskeder frem og tilbage indtil jeg bestemte mig for at der var noget galt.  

Om hun ellers giver ordentlig service kan jeg ikke sige noget om da jeg bestemt ikke prøver en anden gang.

Skrevet

Velkommen i klubben. Du skulle havde søgt på hende først herpå.så 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.