Hop til indhold
Gæst

Aalborgs Frække Amalie kun 19år. :

Recommended Posts

Gæst

Jeg sad for et par uger siden og gennemgik annoncelight, og rendte ind i følgende profil https://annoncelight.dk/annonce/64279/aa ... un-19aar-p jeg havde tidligere set hende på DKwebcam, hvor hun gik under navnet misspectus.

Jeg kontaktede pigen, der var meget villig til at få en aftale istand, hun skulle lige i bad og så ville hun lige vende tilbage med et tidspunkt (jeg var her noget nervøs for at hun ville ringe, da der jo var en anden frue i huset) :P

Hun sendte dog sms beskeder, der på ingen måde kunne vise mistanke, hvis fruen havde læst dem, så helt klart 10/10 på diskretionen.

Vi blev enige om at hun skulle komme kl 18.00 og klokken var kun lige blevet 18.01, da det ringede på døren, og jeg kunne åbne op for en storsmilende og ganske storbarmet pige. Hun var meget høflig og hilste pænt. I grunden et utroligt behagelig pige, så det tegnede godt allerede fra start. vi gik ind i soveværelset, hvor hun med det samme spurgte om betalingen (900 kr for 30 min), jeg tror hun har haft drlige oplevelser med kunder der er rendt fra regningen tidligere, men hva pokker, jeg betalte, og hun sendte lige en sms (til sin chauffør om) og nu kunne legene begynde.

Jeg pakkede hende af tøjet og ud kom de mest fantastiske store patter, som hun bestemt kunne bruge til at tease med.

Hele seancen bød på en omgang fransk (med gummi), dansk i forskellige stillinger (med gummi) og en omgang svensk uden gummi.

Efter akten var overstået (endda med 5-10 minutters overtid) ville hun gerne snakke lidt, hun havde på ingen måde travlt med at komme ud af døren hurtigere end at man stadig følte sig godt behandlet, så vi tog afsked med et kram og et ønske om snarligt gensyn.

min oplevelse har været helt i top, og jeg kan varmt anbefale hende til folk i området omkring Aalborg, der godt kan lide en lidt chubby pige, der er drøn liderlig og med garanti bliver så våd at safterne løber fra hende (der er orgasme garanti)

karaktere:

Renlighed: 10/10

service 10/10

Udseende 8/10

kvalitet 9/10

Diskretion 10/10

Hilsen

hamfraaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har været noget heldigere end mig, for jeg har adskillige gange forsøgt at få fat i hende uden at telefonen er blevet taget.

SMS er heller ikke blevet besvaret :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det var hende der for 2 til 3 mdr. siden havde så mange forbehold

ingen over 30 år og man måtte ikke slikke hende det var nok da hun startede med at annoncerer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :) men hun er vel ik amatør hvis hun havde "chafør" det plejer at være en pimp da de jo tager en andel af pengene for det. den slag piger kan man ikke være sikker på gør det af egen fri vilje.. bedst at besøge pigen hos hende.. er hun ægte selvstændig amatør.. er det muligt :) det en god fingerregl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er skam helt igennem en ægte amatørpige. Har haft fornøjelsen en del gange, og hun er god nok. Virkelig store og flotte bryster samt en tilpas rund røv efter min smag :) Og så har hun en ret fræk attitude med et glimt i øjet, når først man lige kommer ind på hinanden.

 

Hun kysser dog ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er skam helt igennem en ægte amatørpige. Har haft fornøjelsen en del gange, og hun er god nok. Virkelig store og flotte bryster samt en tilpas rund røv efter min smag :) Og så har hun en ret fræk attitude med et glimt i øjet, når først man lige kommer ind på hinanden.

 

Hun kysser dog ikke.

 

Ikke for at være en Pain in the Ass, men hvor er jeg dog træt af at pigerne kalder sig, eller bliver kaldt, amatører.

 

En amatør gør det GRATIS!

 

Ikke? :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Nej, det er ikke rigtigt. En amatør gør det for at supplere indtægt. En professionel har det som hovedindtægt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er ikke rigtigt. En amatør gør det for at supplere indtægt. En professionel har det som hovedindtægt.

Så er det duseme ikke mange danske proff piger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ikke for at være en Pain in the Ass, men hvor er jeg dog træt af at pigerne kalder sig, eller bliver kaldt, amatører.

 

En amatør gør det GRATIS!

 

Ikke? :cool:

 

Ikke helt enig - der er i mine øjne en forskel på en som gør dette "privat" og så en som gør det organiseret - dvs igennem bureau eller på klinik. Endelig er der også forskel på dem som arbejder i et tidsrum, og tager imod, eller kører ud til alle de kunder der nu kommer, og så dem der har en enkelt kunde i ny og næ. Sidst, men ikke mindst er der forskel på pigernes motiver - ja altså udover pengene. Nogle har en mere kold og professionel afstand og indstilling end andre - nogen gør det fordi de selv kan lide at møde nye mænd, og pengene er så en sidegevinst.

 

Så nej, alting er ikke sort og hvidt :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...